Diuna/Dune: Imperium - pytania o zasady

Masz wątpliwości w sprawie zasad jakiejś gry? Zamiast pisać na forum ogólnym, wyszukaj dedykowany wątek na tym podforum i w nim zadaj pytanie.
Awatar użytkownika
sopel82
Posty: 481
Rejestracja: 17 lis 2022, 11:07
Has thanked: 157 times
Been thanked: 162 times

Re: Diuna/Dune: Imperium - pytania o zasady

Post autor: sopel82 »

lbyczy pisze: 29 kwie 2024, 23:31 Czy jeśli wyłożę tylko jednego agenta, a potem przejdę od razu do odkrywania (jestem pierwszym graczem), to bot również kończy tę fazę (tury graczy) na jednym agencie?
Tak.

Rywal może mieć nawet 0 tur jeśli pierwszy gracz od razu przejdzie do tury odkrywania.

Dodatkowo rywal może mieć max 3 tury, tj tyle ile ma dostępnych figurek/mepli, np. jeśli pierwszy gracz rozgrywa więcej niż 3 tury agenta, to rywal juz 4-tej etc nie gra.
sprzedam / bgg contribs / “an’ it harm none, do what ye will”
KmP900
Posty: 12
Rejestracja: 10 lis 2021, 08:04
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: Diuna/Dune: Imperium - pytania o zasady

Post autor: KmP900 »

Pytanie odnośnie wyjątków karty Ghola z dodatku "Nieśmiertelność".
Powyższa karta ma wiele wyjątków jak np. "Kwisatz Haderach" i "Rozwiązanie siłowe".
Jako, że karta "Rozwiązanie siłowe" jest bardzo podobna do karty "Zdrada" z dodatku "Potęga IX" to co z nią? Również jest wyjątkiem dla karty Ghola?
Obrazek
Obrazek
ODPOWIEDZ