Wiedźmin: Stary Świat - modyfikacja Zagubionego Wierzchowca

Nasze home-rules do różnych gier, a także PRZETESTOWANE i ciekawe home-rules znalezione w sieci.
lbyczy
Posty: 32
Rejestracja: 07 gru 2021, 09:20
Has thanked: 106 times
Been thanked: 14 times

Wiedźmin: Stary Świat - modyfikacja Zagubionego Wierzchowca

Post autor: lbyczy »

Modyfikacja pochodzi z BGG i autorem jest The Riddler.
Masz dość używania żetonów lokalizacji za każdym razem, gdy używasz Zagubionego Wierzchowca?
Wtedy ten wariant pomoże przyspieszyć turę!

Przygotowanie: zgodnie z normalnymi zasadami.

Podczas gry: Po wejściu do Lokacji z Zagubionym Wierzchowcem, ale przed wykonaniem akcji Lokacji, możesz zdecydować się na użycie Zagubionego Wierzchowca. Jeśli tak, gracz rzuca kością i porusza się zgodnie z wynikiem:
0-3: Zagubiony wierzchowiec wskakuje na dach i dziś ci nie pomoże 🙂 - bez efektu, gracz może jak zwykle korzystać z akcji Lokacja, w której się znajduje;
4-5: Zagubiony wierzchowiec wydaje się dziś nieco uparty, ale pomoże ci dostać się do najbliższego miasta – gracz może się raz poruszyć, a następnie może użyć akcji lokalizacji;
6: Zagubiony wierzchowiec galopuje przez kontynent (no, prawie) – gracz może przemieścić się raz lub dwa razy, a następnie może skorzystać z akcji lokalizacji.

Dodatkowe wyjaśnienia:
- Zagubionego Wierzchowca możesz użyć maksymalnie raz na turę.
- Kiedy się poruszasz, możesz przenieść się do dowolnej sąsiedniej lokacji.
- Kiedy się poruszasz, poruszasz się razem z Zaginionym Wierzchowcem.
- Nie możesz podróżować przez ocean (np. na wyspy Skellige) z Zaginionym Wierzchowcem.
- Po zakończeniu ruchu(ów) pozostaw Zagubionego Wierzchowca na Lokacji. Następnie możesz kontynuować swoją turę jak zwykle (odrzuć kartę, aby przejść dalej itp.)
- Nie możesz użyć Zagubionego Wierzchowca, jeśli zaczynasz swoją turę na jego Lokacji. Aby z niego skorzystać, musisz przenieść się do Lokacji Zagubionego Wierzchowca.
ODPOWIEDZ