Gloomhaven -zasady i pytania

Masz wątpliwości w sprawie zasad jakiejś gry? Zamiast pisać na forum ogólnym, wyszukaj dedykowany wątek na tym podforum i w nim zadaj pytanie.
Xisertus
Posty: 72
Rejestracja: 11 gru 2020, 13:07
Has thanked: 10 times
Been thanked: 7 times

Re: Gloomhaven -zasady i pytania

Post autor: Xisertus »

Mam pytanie odnośnie odkrywania komnaty.

Jeśli otwieram drzwi postacią która ma jakąś inicjatywę i powiedzmy w nowym pomieszczeniu znajdują się dwa typy potworów. Jeden z nich ma niższa inicjatywę, drugi wyższą.
Kończę swoją akcję postacią, następnie natychmiast akcję wykonuje potwór z niższą od mojego charakteru inicjatywą. Natomiast drugi potwór również wykonuje akcję w swojej kolejności inicjatywy, czyli po potworze nr1 ( i ewentualnie po innej mojej postaci).
Czy dobrze rozumiem??

EDIT: Mocno nieścisła jest polska instrukcja.
EDIT 2: angielska instrukcja jest trochę lepsza.
aeiou871
Posty: 982
Rejestracja: 18 kwie 2017, 11:12
Has thanked: 314 times
Been thanked: 435 times

Re: Gloomhaven -zasady i pytania

Post autor: aeiou871 »

Xisertus pisze: 23 kwie 2021, 16:41 Mam pytanie odnośnie odkrywania komnaty.

Jeśli otwieram drzwi postacią która ma jakąś inicjatywę i powiedzmy w nowym pomieszczeniu znajdują się dwa typy potworów. Jeden z nich ma niższa inicjatywę, drugi wyższą.
Kończę swoją akcję postacią, następnie natychmiast akcję wykonuje potwór z niższą od mojego charakteru inicjatywą. Natomiast drugi potwór również wykonuje akcję w swojej kolejności inicjatywy, czyli po potworze nr1 ( i ewentualnie po innej mojej postaci).
Czy dobrze rozumiem??

EDIT: Mocno nieścisła jest polska instrukcja.
EDIT 2: angielska instrukcja jest trochę lepsza.
Dobrze rozumiesz. W swojej turze otwierasz drzwi, rozstawiasz potwory i ewentualnie dobierasz dla nich karty zdolności (jeśli odslaniasz potwory, których wcześniej nie było), kontynuujesz swój ruch i wszelkie inne akcje, które miałeś na karcie - mozesz od razu atakować nowoodkrytych wrogów. Po zakończeniu Twojej tury natychmiast swoją turę rozgrywają wszystkie te nieodkryte potwory, które mają inicjatywę nizsza8 (wcześniejszą) od Ciebie, a po nich już dalej inne postacie i potwory z wyższą (późniejszą) inicjatywą.
skimmboard
Posty: 28
Rejestracja: 13 lis 2016, 18:40
Has thanked: 1 time

Re: Gloomhaven -zasady i pytania

Post autor: skimmboard »

Mam pytanie odnośnie dodatkowych profitów postaci, wg instrukcji:.
Za każde trzy takie zdobyte znaczniki, postać natychmiast zyskuje dodatkowe profity na swojej karcie i stosuje ich efekty w swojej talii modyfikatorów ataku. Wszystkie znaczniki postępu z celu bitewnego, które pozostaną po uzyskaniu profitu, przydziela się do kolejnego profitu. Postać może uzyskać w ten sposób maksymalnie sześć dodatkowych profitów
Obrazek na karcie mam w polu UWAGI po trzy kratki , wypełniłem trzy kratki więc mogę uzyskać jeden profit. Tylko nie bardzo rozumiem czy za każde trzy wypełnione kratki mogę wykorzystać na JEDEN profit, czy mam do wykorzystania trzy puste kratki w profitach więc dla przykładu tej postaci mogę np. wybrać:
Usuń cztery karty .
Zastąp dwie karty
dwiema kartami .
Zastąp jedną kart
- przy każdym z tych profitów jest tylko jedna wolna kratka

Czy mogę wykorzystać tylko jeden dowolny profit niezależnie ile kratek jest przy nim (wtedy nie bardzo rozumiem po co te kratki przy profitach)
aeiou871
Posty: 982
Rejestracja: 18 kwie 2017, 11:12
Has thanked: 314 times
Been thanked: 435 times

Re: Gloomhaven -zasady i pytania

Post autor: aeiou871 »

Spoiler:
Zaznaczenie kratki w polu "Profity" daje Ci efekt opisany obok tej kratki, np. "Usuń cztery karty +0". Jednocześnie, przy niektórych profitach masz więcej niż jedną kratkę: oznacza to, że możesz kilkakrotnie skorzystać z danego profitu - np. zaznaczyć pierwszą kratkę w pierwszej linii i usunąć z talii modyfikatorów dwie karty -1, a po uzyskaniu kolejnego profitu zaznaczyć drugą kratkę w tej linii i usunąć dwie kolejny karty -1 (czyli po zaznaczeniu obu tych kratek będziesz mieć o cztery karty -1 mniej w talii modyfikatorów).

Żeby zaznaczyć jedną kratkę w polu profity musisz spełnić jeden z warunków:

a) zaznaczyć trzy kratki przy pojedynczym "ptaszku" w polu "Uwagi"
b) awansować na kolejny poziom - każdy awans to jeden profit.

Dodatkowo po przejściu na w stan spoczynku, przy tworzeniu każdej kolejnej postaci dostajesz kumulatywny bonus w postaci 1 profitu za każdą postać, którą wysłałeś dotąd na emeryturę (czyli +1 profit przy 2. postaci, +2 profity przy 3. postaci, itd.)
skimmboard
Posty: 28
Rejestracja: 13 lis 2016, 18:40
Has thanked: 1 time

Re: Gloomhaven -zasady i pytania

Post autor: skimmboard »

THX! teraz wszystko stało się jasne, czytałem kilkukrotnie instrukcję i miałem różne pomysły na rozwiązanie:)
Awatar użytkownika
gnysek
Posty: 403
Rejestracja: 30 kwie 2020, 14:28
Has thanked: 40 times
Been thanked: 97 times

Re: Gloomhaven -zasady i pytania

Post autor: gnysek »

No niestety w polskiej instrukcji czasem problemy rozbijają się o liczbę pojedynczą i mnogą. Do dziś nie wiem natomiast, czy i co w nowej poprawiono, miała być chyba jakaś errata, ale coś jej nie widać, albo przegapiłem.
tomekmani3k
Posty: 601
Rejestracja: 29 lip 2015, 19:26
Has thanked: 59 times
Been thanked: 144 times

Re: Gloomhaven -zasady i pytania

Post autor: tomekmani3k »

Mam pytanie o profity i "ptaszki" z celów misji. Zebrałem 3 ptaszki które wydałem na profit. Potem pojawiło się zdarzenie, które każe usunąć jeden ptaszek. Co zrobić w takiej sytuacji? Grałem że nie mam wolnych ptaszków do usunięcia więc nie robiłem nic. Bo tak to bym musiał odrzucić cały profit.
Awatar użytkownika
gnysek
Posty: 403
Rejestracja: 30 kwie 2020, 14:28
Has thanked: 40 times
Been thanked: 97 times

Re: Gloomhaven -zasady i pytania

Post autor: gnysek »

Dorysuj czwarte pole ;)
Void
Posty: 246
Rejestracja: 09 sie 2019, 13:18
Has thanked: 16 times
Been thanked: 106 times

Re: Gloomhaven -zasady i pytania

Post autor: Void »

tomekmani3k pisze: 04 maja 2021, 14:01 Mam pytanie o profity i "ptaszki" z celów misji. Zebrałem 3 ptaszki które wydałem na profit. Potem pojawiło się zdarzenie, które każe usunąć jeden ptaszek. Co zrobić w takiej sytuacji? Grałem że nie mam wolnych ptaszków do usunięcia więc nie robiłem nic. Bo tak to bym musiał odrzucić cały profit.
I dobrze zrobiłeś, tak zapisano w FAQ. Tak samo jest w przypadku punktów dobrobytu oraz punktów doświadczenia postaci, nie można obniżyć owych punktów poniżej progu zdobycia nowego poziomu/zdobycia profitu.

*Edytowane o punkty dla większej jasności :)
Ostatnio zmieniony 08 maja 2021, 09:39 przez Void, łącznie zmieniany 2 razy.
Xisertus
Posty: 72
Rejestracja: 11 gru 2020, 13:07
Has thanked: 10 times
Been thanked: 7 times

Re: Gloomhaven -zasady i pytania

Post autor: Xisertus »

Można stracić punkt dobrobytu, czy punkty doświadczenia. Nie można stracić raz już zdobytego poziomu dobrobytu, czy poziomu postaci. Identycznie jest z profitami. Raz zdobyty profit dodatkowy nie może być stracony.
kkowalik123
Posty: 9
Rejestracja: 18 lis 2020, 19:56
Has thanked: 2 times

Re: Gloomhaven -zasady i pytania

Post autor: kkowalik123 »

Hej :)

Powiedzcie mi, czy aktywną kartę można poświęcić w celu uniknięcia obrażeń? Aby to zrobić należy odrzucić kartę z ręki lub dwie karty ze stosu kart odrzuconych. Czy jedną z takich kart może być karta aktywna pod warunkiem, że po zużyciu ląduje ona na stosie kart odrzuconych?

Dodatkowo, czy robiąc długi odpoczynek należy taką kartę odrzucić na odpowiedni stos/można pozostawić w obszarze aktywnym/można dobrać na rękę jeśli po spełnieniu akcji miałaby ona lądować na stosie kart odrzuconych?


Drugie pytanie:
Spoiler:
Z góry wielkie dzięki za odpowiedź :)
aeiou871
Posty: 982
Rejestracja: 18 kwie 2017, 11:12
Has thanked: 314 times
Been thanked: 435 times

Re: Gloomhaven -zasady i pytania

Post autor: aeiou871 »

kkowalik123 pisze: 20 lip 2021, 12:13 Hej :)

Powiedzcie mi, czy aktywną kartę można poświęcić w celu uniknięcia obrażeń? Aby to zrobić należy odrzucić kartę z ręki lub dwie karty ze stosu kart odrzuconych. Czy jedną z takich kart może być karta aktywna pod warunkiem, że po zużyciu ląduje ona na stosie kart odrzuconych?

Dodatkowo, czy robiąc długi odpoczynek należy taką kartę odrzucić na odpowiedni stos/można pozostawić w obszarze aktywnym/można dobrać na rękę jeśli po spełnieniu akcji miałaby ona lądować na stosie kart odrzuconych?


Drugie pytanie:
Spoiler:
Z góry wielkie dzięki za odpowiedź :)
Jeżeli przez kartę aktywną, rozumiesz kartę ze stałym efektem (ze znaczkiem nieskończoności i bez symbolu utraty karty), jak np. Wzmocnienia Myślołapki, to tak, możesz przenieść taką kartę na stos odrzuconych i może być ona jedną z kart utraconych celem zanegowania obrażeń. Jeżeli przez karty aktywne, rozumiesz karty wybrane na daną rundę, a jeszcze niewykorzystane, to nie - nie są one ani na Twojej ręce, ani na stosie kart odrzuconych.

Jeśli chodzi o łuczników, to wydaje mi się, że ich karta, na której jest akcja tworzenia pułapki, mówi, że pułapka zadaje 3 obrażenia. Typy pułapek określone w scenariuszu nie mają wpływu na działanie pułapek postawionych przez postacie czy potwory.
kkowalik123
Posty: 9
Rejestracja: 18 lis 2020, 19:56
Has thanked: 2 times

Re: Gloomhaven -zasady i pytania

Post autor: kkowalik123 »

Kolejne wątpliwości... :P

Pytanie o przedmiot podstawowy Boots of Streeding, które dodają +2 punkty ruchu. Czy dobrze rozumiem, że nie można użyć samych butów, aby poruszyć się o dwa hexy? Trzeba zagrać jakąś kartę z ruchem, aby dodać akcję butów? Przykład: zagrywam kartę z ruchem +3, dodaję akcję butów = +5 ruchu.

Dodatkowo: Co w przypadku zagrania karty +3 do ruchu (skok/latanie). W sumie będę miał +5 ruchu, ale czy +5 do skoku/latania czy muszę rozdzielić skok/latanie i zwykły ruch?

Z góry dzięki za wyjaśnienie :)
aeiou871
Posty: 982
Rejestracja: 18 kwie 2017, 11:12
Has thanked: 314 times
Been thanked: 435 times

Re: Gloomhaven -zasady i pytania

Post autor: aeiou871 »

kkowalik123 pisze: 21 lip 2021, 10:16 Kolejne wątpliwości... :P

Pytanie o przedmiot podstawowy Boots of Streeding, które dodają +2 punkty ruchu. Czy dobrze rozumiem, że nie można użyć samych butów, aby poruszyć się o dwa hexy? Trzeba zagrać jakąś kartę z ruchem, aby dodać akcję butów? Przykład: zagrywam kartę z ruchem +3, dodaję akcję butów = +5 ruchu.

Dodatkowo: Co w przypadku zagrania karty +3 do ruchu (skok/latanie). W sumie będę miał +5 ruchu, ale czy +5 do skoku/latania czy muszę rozdzielić skok/latanie i zwykły ruch?

Z góry dzięki za wyjaśnienie :)
Tak, buty mają najczęściej opis w stylu "podczas ruchu dodaj +X Ruchu", czyli musisz w trakcie akcji Ruchu dodać te 2 punkty, jak pokazałeś w przykładzie. Jeśli był to ruch ze Skokiem, to po prostu dostajesz +2 do ruchu ze Skokiem (cały Ruch ma cechę Skoku).
dawidiq150
Posty: 24
Rejestracja: 22 wrz 2016, 17:15

Re: Gloomhaven -zasady i pytania

Post autor: dawidiq150 »

Cześć! Gram wariant pojedynczy i mam kilka kwestii których nie rozumiem.

Pierwsza sprawa to osiągnięcia globalne i drużynowe. Nie znalazłem w instrukcji opisu ich wiem jedynie, że osiągnięcie "Potęga wzmocnienia" pozwala na ulepszanie kart za kasę. Drugie pytanie dotyczy poziomu trudności. Gram solo i w związku z tym mam poziom potworów wyższy o jeden. Gra jest masakrycznie trudna. Czy gracie może solo, chciałbym się dopytać może coś źle robię. Potem chciałbym się dowiedzieć czy faktycznie gra jest "jednorazowa" czy przeszkadza coś by zagrać jeszcze raz innymi bohaterami i wybierać na przykład inne scenariusze. Jeszcze ostatnie moje pytanie jest czy opłaca się kupić pudełko na zasoby które kosztuje 220 zł. Czy ma ktoś i jest zadowolony? Przy okazji chciałem zapytać jeszcze czy wymieniacie bohaterów gdy zrealizują cel życiowy? Bo ja bym chciał grać do końca tą samą osobą.

Z góry dziękuję i pozdrawiam!
aeiou871
Posty: 982
Rejestracja: 18 kwie 2017, 11:12
Has thanked: 314 times
Been thanked: 435 times

Re: Gloomhaven -zasady i pytania

Post autor: aeiou871 »

dawidiq150 pisze: 21 lip 2021, 22:31 Cześć! Gram wariant pojedynczy i mam kilka kwestii których nie rozumiem.

Pierwsza sprawa to osiągnięcia globalne i drużynowe. Nie znalazłem w instrukcji opisu ich wiem jedynie, że osiągnięcie "Potęga wzmocnienia" pozwala na ulepszanie kart za kasę. Drugie pytanie dotyczy poziomu trudności. Gram solo i w związku z tym mam poziom potworów wyższy o jeden. Gra jest masakrycznie trudna. Czy gracie może solo, chciałbym się dopytać może coś źle robię. Potem chciałbym się dowiedzieć czy faktycznie gra jest "jednorazowa" czy przeszkadza coś by zagrać jeszcze raz innymi bohaterami i wybierać na przykład inne scenariusze. Jeszcze ostatnie moje pytanie jest czy opłaca się kupić pudełko na zasoby które kosztuje 220 zł. Czy ma ktoś i jest zadowolony? Przy okazji chciałem zapytać jeszcze czy wymieniacie bohaterów gdy zrealizują cel życiowy? Bo ja bym chciał grać do końca tą samą osobą.

Z góry dziękuję i pozdrawiam!
1. Osiągnięcia zazwyczaj w jakiś sposób ukierunkowują Twoją kampanię - część scenariuszy wymaga danego osiągnięcia, by można było je rozegrać, z drugiej strony inne scenariusze mogą wymagać, żeby dane osiągnięcie nie było "odfajkowane" przez Twoją drużynę lub w Twoim świecie.
2. Jeśli dopiero zaczynasz, to wtedy jest najtrudniej, bo postacie są słabe, nie mają przedmiotów, a Ty nie masz doświadczenia/wyczucia, jak grać, kiedy "palić" karty itd. Na początku spokojnie możesz nawet solo grać na poziomie 0 (czyli bez podwyższania poziomu trudności w związku z tym, że znasz wszystkie zmienne związane z inicjatywą postaci).
3. Grę da się zresetować, stąd dość dużo ofert z GH na rynku wtórnym. Problemem mogą być ulepszone karty, gdyż oryginalne naklejki kiepsko odchodzą (są zestawy naklejek winylowych za kilkadziesiąt złotych). Są grupy, które grają równolegle kilka kampanii, ale wymaga to trochę zachodu, np. zapisywania postępów w arkuszu/apce.
4. Wg mnie opłaca się mieć insert lub jakiś zmyślny sposób na organizację elementów gry, gdyż setup bez tego trwa długo. Ja mam od Warboxa i chwalę sobie, najtańsze komercyjne są bodajże z Folded Space, ale musisz szukać opinii.
5. Zgodnie z regułami po spełnieniu celu życiowego Twoja postać musi przejść w stan spoczynku. Tworzysz wtedy następną postać, która może być postacią należącą do tej samej klasy, co postać, która właśnie przeszła na emeryturę, ale nie jest to ta sama postać. Jeśli chcesz grać dokładnie tą samą postacią, powinieneś odwlekać warunki spełnienia celu życiowego. Osobiście nie polecam i uważam, że nigdy nie jest za wcześnie na przejście na emeryturę - podwyższasz w ten sposób dobrobyt (-> lepsze przedmioty, postacie startują na wyższym poziomie), a największa frajda jest w poznawaniu mechanik nowych klas postaci.
dawidiq150
Posty: 24
Rejestracja: 22 wrz 2016, 17:15

Re: Gloomhaven -zasady i pytania

Post autor: dawidiq150 »

aeiou871 no dzięki! odpowiedź przyszła błyskawicznie. :) Rozwiałeś moje wszystkie wątpliwości. Ulepszenia kart to dla mnie nie problem bo specjalnie zakupiłem "koszulki". Fajnie, że jest ktoś kto udziela podpowiedzi gdy jest wątpliwość. Dzięki :)

Pozdrawiam.
kkowalik123
Posty: 9
Rejestracja: 18 lis 2020, 19:56
Has thanked: 2 times

Re: Gloomhaven -zasady i pytania

Post autor: kkowalik123 »

Czy przywołany potwór przez np. Bossa, w chwili śmierci Bossa opuszcza plansze gry?
dawidiq150
Posty: 24
Rejestracja: 22 wrz 2016, 17:15

Re: Gloomhaven -zasady i pytania

Post autor: dawidiq150 »

aeiou871 Mam jeszcze parę pytań.

1.Kultysta przywoła szkielet, czy po śmierci kultysty szkielet automatycznie znika? (tak jak jest z towarzyszem bohatera)
2.Teraz chciałem zapytać o taką rzecz tylko nie wiem jak ją opisać. Ale spróbuję: gram dwoma bohaterami, jeden wchodzi do pomieszczenia a drugi zostaje z tyłu w poprzednim pomieszczeniu i teraz mam taką kwestię czy potwory "wiedzą" o tym, że bohaterów jest dwóch i w sytuacji gdy będzie tak, że w poprzedniej komnacie za rogiem bohater jest bliżej do potwora bo ten się przybliżył do pierwszego bohatera a on wykonał skok daleko i jest bliżej do niego tylko czy on go widzi?
3. Czy jak warunkiem scenariusza jest pokonać wszystkich wrogów. I ja to uczynię mogę gdy postać jeszcze nie jest wyczerpana zbierać skarby, czy automatycznie po zabiciu wrogów scenariusz się kończy?
kkowalik123
Posty: 9
Rejestracja: 18 lis 2020, 19:56
Has thanked: 2 times

Re: Gloomhaven -zasady i pytania

Post autor: kkowalik123 »

dawidiq150 pisze: 22 lip 2021, 15:09 aeiou871 Mam jeszcze parę pytań.

1.Kultysta przywoła szkielet, czy po śmierci kultysty szkielet automatycznie znika? (tak jak jest z towarzyszem bohatera)
2.Teraz chciałem zapytać o taką rzecz tylko nie wiem jak ją opisać. Ale spróbuję: gram dwoma bohaterami, jeden wchodzi do pomieszczenia a drugi zostaje z tyłu w poprzednim pomieszczeniu i teraz mam taką kwestię czy potwory "wiedzą" o tym, że bohaterów jest dwóch i w sytuacji gdy będzie tak, że w poprzedniej komnacie za rogiem bohater jest bliżej do potwora bo ten się przybliżył do pierwszego bohatera a on wykonał skok daleko i jest bliżej do niego tylko czy on go widzi?
3. Czy jak warunkiem scenariusza jest pokonać wszystkich wrogów. I ja to uczynię mogę gdy postać jeszcze nie jest wyczerpana zbierać skarby, czy automatycznie po zabiciu wrogów scenariusz się kończy?

2. Potwory wiedzą, że jesteście we dwóch.
3. Na zbieranie skarbów masz czas do końca rundy, w której zabiliście ostatniego potwora. Przykład: Jesteś pierwszy (masz mniejszą inicjatywę), zabijasz ostatniego potwora. Twój kolega rozgrywa swoją turę po Tobie, więc może ją poświęcić na zebranie skarbu/monet. Następnie runda się kończy wraz ze scenariuszem.
dawidiq150
Posty: 24
Rejestracja: 22 wrz 2016, 17:15

Re: Gloomhaven -zasady i pytania

Post autor: dawidiq150 »

A ja mam jeszcze jedno pytanie; Jak działa "skok"? Czy podczas skoku można poruszyć się tylko w rzędzie pól czy inaczej na przykład trzy kratki do przodu i jedna w bok?
aeiou871
Posty: 982
Rejestracja: 18 kwie 2017, 11:12
Has thanked: 314 times
Been thanked: 435 times

Re: Gloomhaven -zasady i pytania

Post autor: aeiou871 »

1. Przywołańce nie giną po śmierci przywoływacza. Czasami nie ma to jednak znaczenia - jeśli celem jest zabicie Bossa, który przywołuje inne potwory, to wystarczy zabić Bossa.
2. Potwory "wyczuwają" inne postacie i nie potrzebują "linii wzroku", żeby znaleźć skupienie na postaci. Potwory wyszukują cel skupienia, rozpatrując najpierw najmniejszą liczbę pól potrzebną do zaatakowania postaci, następnie (w przypadku remisu), odległość od postaci w heksach, a następnie (w przypadku kolejnego remisu) inicjatywy postaci. Może się zatem zdarzyć, że potwór stojący tuż za drzwiami drugiego pokoju skupi się na postaci z pokoju pierwszego stojącej przed drzwiami, a zignoruje postać, która otworzyła drzwi i przebiegła cały drugi pokój.
3. Masz czas do końca rundy na plądrowanie.
4. W każdym Ruchu możesz ruszać się jak chcesz, chyba że karta wyraźnie mówi, że możesz poruszać się np. wyłącznie w linii prostej (są bodajże dwie takie karty)
dawidiq150
Posty: 24
Rejestracja: 22 wrz 2016, 17:15

Re: Gloomhaven -zasady i pytania

Post autor: dawidiq150 »

To trzeba od razu kasować kultystów bo napłodzą szkielety i będzie masakra. Czy tak?
aeiou871
Posty: 982
Rejestracja: 18 kwie 2017, 11:12
Has thanked: 314 times
Been thanked: 435 times

Re: Gloomhaven -zasady i pytania

Post autor: aeiou871 »

dawidiq150 pisze: 22 lip 2021, 17:31 To trzeba od razu kasować kultystów bo napłodzą szkielety i będzie masakra. Czy tak?
Tak, najlepiej kasować. Można też ogłuszać lub otaczać: jeśli ma nastąpić przywołanie, a obok przywoływacza nie ma pustego heksa, to przywołanie się nie udaje - i uwaga! puste pole to takie, na którym nie ma żadnych figurek ani żetonów, także żetonów monet czy trudnego terenu ("wody"), wyjątkiem są korytarze, otwarte drzwi i płytki naciskowe (na których trzeba stanąć w niektórych scenariuszach). Zablokowanie pól wokół przywoływaczy to też strategia (sprawdza się także przy szlamach).
dawidiq150
Posty: 24
Rejestracja: 22 wrz 2016, 17:15

Re: Gloomhaven -zasady i pytania

Post autor: dawidiq150 »

Tak sobie jeszcze pomyślałem; czy odblokowane postacie są potężniejsze czy jedyne INNE?
ODPOWIEDZ