Gracz wciela się we Władcę Mroku, który obudził się z trwającego wieki stanu pół-śmierci. Ma zadanie odbudować swoje imperium i podbić świat. W tym celu będzie rekrutował nowych wojowników, rozbudowywał swoje szpiegowsko-sekciarskie siatki w królestwach Wolnych Ludów i reagował na wydarzenia. Ano właśnie, wydarzenia - są one losowane za pomocą kart do gry (w sensie, takiej normalnej talii z damami i królami). Efekty kart mogą zależeć od różnych czynników - jak silna jest armia gracza, jak silne są jego wpływy w danym regionie, czy istnieje wrogość pomiędzy królestwami. Oczywiście, nierzadko gracz będzie też podejmował decyzje, w którą stronę ma się potoczyć wydarzenie. Wydarzenia, choć losowane, nie są jedynie oderwanymi od siebie "scenkami", niektóre z nich układają się w w wątki fabularne, gdzie efekt danego wydarzenia zależy od tego, czy gracz wcześniej rozegrał - i jak rozegrał - jakieś inne wydarzenia.
No i ten. Szukam testerów chętnych do spojrzenia na ten wytwór niezależnym okiem.
"Mroczne rządy" - gra solo, szukam testerów.
Re: "Mroczne rządy" - gra solo, szukam testerów.
Nie wiem jak Ci poszło, ale zakładam, że jakbyś wstawił instrukcje lub chociaż opisał dokładniej zasady + wrzucił nieco grafik odzew by jakiś był.
Kupię Szczura rogatego PL
-
- Posty: 78
- Rejestracja: 17 sie 2012, 20:47
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 2 times
- Kontakt:
Re: "Mroczne rządy" - gra solo, szukam testerów.
Rzecz w tym, że w znacznej mierze opisałem całą mechanikę.
Rzecz sprowadza się do tego, że w jednej turze gracz rozwija jakąś statystykę - może podnieść swoje Wpływy w określonym królestwie, albo swoją Siłę militarną. Następnie ciągnie kartę, która określa wydarzenia w danej turze. Skutki wydarzeń, a czasem decyzje dostępne dla gracza w określonym wydarzeniu zależą od aktualnej wartości różnych Statystyk (i mogę na nie wpływać). Czasem decyzje podjęte we wcześniejszym wydarzeniu mogą wpływać na kolejne wydarzenie. Ponadto niektóre działania podwyższają Uwagę w danym królestwie (co oznacza świadomość miejscowych władz na temat powrotu Mrocznego Władcy i jego działalności, co może wywoływać z ich strony reperkusje), a królestwa też mają swoje staty - Siłę oraz stosunki pomiędzy poszczególnymi krajami (co może prowadzić do współpracy lub konfliktów między nimi). Tyle.
Rzecz sprowadza się do tego, że w jednej turze gracz rozwija jakąś statystykę - może podnieść swoje Wpływy w określonym królestwie, albo swoją Siłę militarną. Następnie ciągnie kartę, która określa wydarzenia w danej turze. Skutki wydarzeń, a czasem decyzje dostępne dla gracza w określonym wydarzeniu zależą od aktualnej wartości różnych Statystyk (i mogę na nie wpływać). Czasem decyzje podjęte we wcześniejszym wydarzeniu mogą wpływać na kolejne wydarzenie. Ponadto niektóre działania podwyższają Uwagę w danym królestwie (co oznacza świadomość miejscowych władz na temat powrotu Mrocznego Władcy i jego działalności, co może wywoływać z ich strony reperkusje), a królestwa też mają swoje staty - Siłę oraz stosunki pomiędzy poszczególnymi krajami (co może prowadzić do współpracy lub konfliktów między nimi). Tyle.