Kafelek rundy punktuje za ulepszenia. Kafelek portu daje 3 punkty i jedno ulepszenie gratis.mat_eyo pisze: Duża w tym zasługa kafelka portu, który punktował za ulepszenia.
Jak braliście po 3 punkty za zrobione ołówki, to faktycznie wyniki mogły być kosmiczne
ja grałem 2x2 czyli 2 razy na dwie osoby. Na papierze gra jest dość prosta i znów czułem rozczarowanie (vide Pulsar), ale w trakcie gry jest już dobrze i zapewnia fajne kombinowanie.
Wiadomo wszystko sprowadza się do kasy i handlu - potem kontrakty, ale jest to bardzo dobrze przemyślane i naprawdę trzeba dużo policzyć. Czysta ekonomia, nam przypadła do gustu. Trochę silnika Terry jest, ale przekierowanie na ekonomię robi z klanów zdecydowanie inną grę.
Na dwie osoby można się skutecznie blokować, jest odczuwalny wyścig po kontrakty i pola na planszy, do tego wybudowanie się obok sąsiada żeby odpalić bonusową akcję handlu - przynajmniej my tak konfrontacyjnie gramy. Teraz obawiam się gry na 4 osoby, bo mogę zbyt wiele nie zaplanować
Naprawdę udana pozycja, ale też obawiam się schematu za kilka gier... Tylko pogram te kilka gier i się przekonam, bo gra jest dobra i aż chce się grać znowu
Chciałbym żeby plansza główna i planszetki były nieco większe, bardziej cieszyłyby oko. Na obrazkach było duże, w rzeczywistości jest małe, ale wykonanie pierwsza klasa. Btw - Kto wymyśla te gry? Lizbona ogromna, a klany małe