Neuroshima Hex - Aplikacja

Informacje o planszówkach on-line, offline itp.
Awatar użytkownika
antsaren
Posty: 86
Rejestracja: 29 sty 2014, 18:46

Re: Neuroshima Hex

Post autor: antsaren »

Jeżeli ktoś gra na androidzie w Neuroshimę Hex to pojawiła się nowa wersja 2.35, która w końcu zawiera rodzielczość HD i kafelki z wersji 3.0. Za HD trzeba dopłacić. Gra wygląda zdecydowanie, zdecydowanie lepiej, więc w końcu się doczekaliśmy (jeżeli się nie mylę to na iphone rozdzielczość wyższa była dostępna chyba od samego początku). Wymagany jest android od 4. w górę.
Awatar użytkownika
SaszaPL
Posty: 361
Rejestracja: 06 maja 2014, 15:41
Lokalizacja: Warszawa

Re: Neuroshima Hex

Post autor: SaszaPL »

antsaren pisze:Jeżeli ktoś gra na androidzie w Neuroshimę Hex to pojawiła się nowa wersja 2.35, która w końcu zawiera rodzielczość HD i kafelki z wersji 3.0. Za HD trzeba dopłacić. Gra wygląda zdecydowanie, zdecydowanie lepiej, więc w końcu się doczekaliśmy (jeżeli się nie mylę to na iphone rozdzielczość wyższa była dostępna chyba od samego początku). Wymagany jest android od 4. w górę.
Nie widzę opcji zakupu, ale to co jest widoczne na tych screenach, nie zachęca...
Moje gry: Board Game Geek.
Poszukuję Kilku tytułów - sprawdź!
S/W:CampRoskilde i inne (chętniej wymienię)

If you don't know where you're going, any road will get you there.
Awatar użytkownika
noowy
Posty: 464
Rejestracja: 07 paź 2004, 16:28
Has thanked: 72 times
Been thanked: 138 times

Re: Neuroshima Hex

Post autor: noowy »

Zrobiłem update i ta wersja niby 3.0 wygląda moim zdaniem bardzo źle. Grafiki jednostek są ze starej edycji, layout inny niż w planszowej wersji 3.0. Nie ma możliwości ponownego dociągu jeśli wylosowaliśmy same żetony natychmiastowe - to drobna, ale bardzo istotna zmiana wprowadzona w 3.0. Nadal nie ma systemu osiągnięć, nadal nie ma multiplayera. Wersja na androida i ten update to moim zdaniem lipa, żałuję, że kupiłem.
Awatar użytkownika
antsaren
Posty: 86
Rejestracja: 29 sty 2014, 18:46

Re: Neuroshima Hex

Post autor: antsaren »

noowy pisze:Zrobiłem update i ta wersja niby 3.0 wygląda moim zdaniem bardzo źle. Grafiki jednostek są ze starej edycji, layout inny niż w planszowej wersji 3.0. Nie ma możliwości ponownego dociągu jeśli wylosowaliśmy same żetony natychmiastowe - to drobna, ale bardzo istotna zmiana wprowadzona w 3.0. Nadal nie ma systemu osiągnięć, nadal nie ma multiplayera. Wersja na androida i ten update to moim zdaniem lipa, żałuję, że kupiłem.
U mnie był paskudny upscale więc gra wyglądała kiepsko, teraz wygląda zdecydowanie lepiej tzn. wizualnie mam wszystko ostre. Co do funkcjonalności to racja i rzeczywiście to takie pseudo 3.0 (3.0 ramki, reszta po staremu). Jesteśmy po macoszemu traktowani jak chodzi o androida i np. to, że multiplayer się kiedyś pojawi nie wierzę (chyba, że licencję dostanie ktoś inny).:( Proponuje się wpisać chłopakom w komentarzach to może coś uwzględnią (chociaż biorąc ich tempo pracy ostatnimi czasy to na pewno zmiany nie przyjdą szybko o ile w ogóle). http://www.bigdaddyscreations.com/993/n ... r-android/
Awatar użytkownika
noowy
Posty: 464
Rejestracja: 07 paź 2004, 16:28
Has thanked: 72 times
Been thanked: 138 times

Re: Neuroshima Hex

Post autor: noowy »

Jakiś czas temu pisałem do nich maila. Nawet nie raczyli odpowiedzieć także wątpie czy komentarze pomogą.
Awatar użytkownika
antsaren
Posty: 86
Rejestracja: 29 sty 2014, 18:46

Re: Neuroshima Hex

Post autor: antsaren »

noowy pisze:Jakiś czas temu pisałem do nich maila. Nawet nie raczyli odpowiedzieć także wątpie czy komentarze pomogą.
No to chyba pozostaje się Trzewikowi pożalić przy vlogach albo na maila (chyba, że portal to czyta i by się chciał ustosunkować :wink: ). Biorąc pod uwagę czas powstawania 51 stanu (o ile to jeszcze powstaje) to raczej nic nie wskóramy. Czyli podsumowując mnie akurat te 5,99zł za HD nie boli specjalnie, ale wiernym fanom raczej się nie spodoba.:)
Ostatnio zmieniony 01 lip 2015, 12:00 przez antsaren, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
noowy
Posty: 464
Rejestracja: 07 paź 2004, 16:28
Has thanked: 72 times
Been thanked: 138 times

Re: Neuroshima Hex

Post autor: noowy »

Trzewik już odpowiadał we vlogu, że nie ma wpływu na wersję mobilną. Ja rozumiem, że multiplayer to może być problem, ale schludna grafika z 3.0, drobne modyfikacje w zasadach i system osiągnięć to powinien być pikuś dla firmy tworzącej gry mobilne. Dla mnie żenada.
Awatar użytkownika
zakwas
Posty: 1777
Rejestracja: 19 mar 2014, 00:45
Lokalizacja: Zgierz
Has thanked: 7 times
Been thanked: 12 times

Re: Neuroshima Hex

Post autor: zakwas »

Na FB pisali, że to dopiero pierwszy krok w update'ach i że pracują nad Uranopolis.

Choć popieram zdanie, że wygląda to aktualnie paskudnie, bo zrobił się straszny misz-masz i sporo rzeczy jest nieczytelnych.
Awatar użytkownika
Galatolol
Posty: 2299
Rejestracja: 23 mar 2009, 13:03
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 556 times
Been thanked: 866 times

Re: Neuroshima Hex

Post autor: Galatolol »

Po updacie jest się skazanym na te nowe grafiki czy można wybrać starsze?
powermilk
Posty: 1042
Rejestracja: 25 maja 2012, 11:27
Lokalizacja: Bydgoszcz
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Re: Neuroshima Hex

Post autor: powermilk »

Galatolol pisze:Po updacie jest się skazanym na te nowe grafiki czy można wybrać starsze?
Pobieżnie przejrzałem, nie widzę zmiany na stare...
Awatar użytkownika
antsaren
Posty: 86
Rejestracja: 29 sty 2014, 18:46

Re: Neuroshima Hex

Post autor: antsaren »

Azazelek pisze:Niestety nie ma wyboru, wersja 3.0 zakrywa w pełni poprzednią.
Niestety nie wiem jak appka dziala na androidzie, za to z wersji isprzetowej jestem w pelni zadowolony.
Do aplikacji na iOs się bardziej przyłożyli. Android to taki ubogi port. Porównywałem kiedyś z bratem jak wygląda hex na iOs i na androidzie i zaskoczyło mnie, że u mnie wszystko jest nieostre. Teraz dopiero poprawili rozdzielczości w aplikacji ale jak widać powyżej również narozrabiali. :wink:
norkbes
Posty: 1387
Rejestracja: 17 lut 2014, 15:22
Has thanked: 14 times
Been thanked: 7 times

Re: Neuroshima Hex

Post autor: norkbes »

Ja powstrzymalem sie przed update na androidzie. Zmiany ida w zlym kierunku. Ja rozumiem ze port na ios jest bardziej dochodowy ale bez multiplayera wiele sie w to nie pogra. Tj. AI jest taki sobie i wystarczylo do nauki, potem zadne wyzwanie, szczegolnie w 4p. Waga nowej wersji jest monstrualna. Stara wersja to jakies 35MB, nowa150MB wiecej. I to nawet dla tych ktorzy HD nie potrzebowali. Dawniej czekalem z kupnem nowych armii do pojawienia sie multiplayera. Teraz chce 1) multiplayera, i 2) odchudzenia apki do 50MB. Jak przy okazji poprawia AI to bedzie super.
Awatar użytkownika
antsaren
Posty: 86
Rejestracja: 29 sty 2014, 18:46

Re: Neuroshima Hex

Post autor: antsaren »

noowy pisze:Dla mnie żenada.
Portal Games pisze:Wydawcą wersji mobilnej jest Big Daddy Creations, więc decyzje należą do nich.
Czyli wszystko co napisałeś powyżej się potwierdziło. Przyznam się, że nie zwróciłem uwagi (ciesząc się z aktualizacji), że wersja jest hybrydowa więc każdego kogo zachęciłem do zakupu przepraszam. Zwykle staram się wspierać polskich developerów biorąc prawie wszystko w ciemno ale tutaj warto się powstrzymać. Hex czy też koło androidowej neuroshimy się zamyka. BDC po swojej stronie pisze, że na wygląd aplikacji wpłynął upgrade papierowej Neuroshimy Hex do wersji 3.0 co pociągnęło za sobą zmiany w aplikacji (" partly the Portal’s license requirements"). Portal pisze, że "decyzje należą do nich" (tzn. do BGC). Skoro wszyscy umywają ręce pozostaje zagłosować portfelem i odpuścić sobie aktualizację (żeby nie mówić złośliwie downgrade :wink: ). Przy okazji u mnie na tablecie (yoga 2 10") żyroskop przy wychyleniach rzędu 5 stopni kręci całym ekranem tak że gra jest niegrywalna (i jest to jedyna gra na czterdzieści zainstalowanych z którą mam taki problem).
Awatar użytkownika
antros
Posty: 27
Rejestracja: 29 wrz 2014, 09:03
Lokalizacja: Grudziądz
Has thanked: 11 times
Been thanked: 10 times
Kontakt:

Re: Neuroshima Hex

Post autor: antros »

SaszaPL pisze:AI na najtrudniejszym też staje się przewidywalny. Bardziej polecam (do trenowania) grać przeciwko samemu sobie.
Niemal każdy staje się schematyczny, w końcu liczba możliwości jest ograniczona i nie będziemy wybierać gorszego w naszej ocenie ruchu by być oryginalnym. Lubię grać z samym sobą w Hexa, ale by być dobrym dobrze jest grać z różnymi przeciwnikami, nawet z AI.
FB1
Posty: 67
Rejestracja: 10 wrz 2015, 21:46
Been thanked: 2 times

Re: Neuroshima Hex

Post autor: FB1 »

Witam,

czy szanowni koledzy wiedzą coś o planach wypuszczenia na IOS dodatkowej armii Uranopolis? Może jakieś przecieki z Wydawnictwa Portal w tej kwestii ? Nie ukrywam, że ten dodatek mój tablet by akurat przytulił :)
Awatar użytkownika
antros
Posty: 27
Rejestracja: 29 wrz 2014, 09:03
Lokalizacja: Grudziądz
Has thanked: 11 times
Been thanked: 10 times
Kontakt:

Re: Neuroshima Hex

Post autor: antros »

FB1 pisze:Witam,

czy szanowni koledzy wiedzą coś o planach wypuszczenia na IOS dodatkowej armii Uranopolis? Może jakieś przecieki z Wydawnictwa Portal w tej kwestii ? Nie ukrywam, że ten dodatek mój tablet by akurat przytulił :)

Portal nie zajmuje się tym bezpośrednio to sprawa firmy big daddys creations
Awatar użytkownika
kudlacz135
Posty: 645
Rejestracja: 15 sie 2013, 21:39
Has thanked: 2 times
Been thanked: 2 times

Re: Neuroshima Hex

Post autor: kudlacz135 »

Mam dwa pytania odnośnie aplikacji, które pewnie już gdzieś padły, ale nie znalazłem tego miejsca. Chciałem zapytać o grę solo w neuroshimę, czy sztuczna inteligencja na 3 poziomie (bo tyle ich jest z tego co czytałem) jest wymagająca? A drugie pytanie, ile w aplikacji kosztuje zakup zestawu wszystkich dostępnych frakcji?
Pixa
Posty: 1992
Rejestracja: 10 lip 2013, 13:24
Been thanked: 3 times

Re: Neuroshima Hex

Post autor: Pixa »

kudlacz135 pisze:Mam dwa pytania odnośnie aplikacji, które pewnie już gdzieś padły, ale nie znalazłem tego miejsca. Chciałem zapytać o grę solo w neuroshimę, czy sztuczna inteligencja na 3 poziomie (bo tyle ich jest z tego co czytałem) jest wymagająca? A drugie pytanie, ile w aplikacji kosztuje zakup zestawu wszystkich dostępnych frakcji?
Jest dosyc wymagajaca - nie mozna grac na pale, ale mimo wszystko wygrywam 90% partii.
--
Próbówka Music House - sale prób i studio nagrań we Wrocławiu
www.sala-prob-wroclaw.pl
Kal-El83
Posty: 1136
Rejestracja: 03 sty 2015, 17:28
Lokalizacja: Kołobrzeg
Has thanked: 238 times
Been thanked: 120 times

Re: Neuroshima Hex

Post autor: Kal-El83 »

Wymagająca to jak na moje za mocne słowo ;)

Mam to samo, na oko 90% wygranych a porażki często wynikały z pechowego dociągu. Nawet na 3* cpu zdarza się postawić kafla od czapy - celując poza pole gry. Mimo wszystko aplikacja śietna i gorąco polecam !!
Niegdyś Azazelek, narodzony na nowo jako Kal-El83 ;)
Awatar użytkownika
Ayaram
Posty: 1504
Rejestracja: 12 lip 2014, 21:24
Lokalizacja: Bydgoszcz
Has thanked: 176 times
Been thanked: 533 times

Re: Neuroshima Hex

Post autor: Ayaram »

Błagam nie nazywajcie tego "inteligencją" :roll: Da się pograć, ale czuć cały czas że coś jest nie halo... dzisiaj mi pół gry passował, bo nie chciał położyć żetonie na minie przez co przegrał wygraną właściwie grę (przegrywał na życie, ale właściwie 85% mapy należało do niego). Inne smaczki jak moduł wycelowany w pustkę też się często zdarza. Generalnie można pograć w autobusie dla zbicia czasu, ale raczej nic więcej.
Pixa
Posty: 1992
Rejestracja: 10 lip 2013, 13:24
Been thanked: 3 times

Re: Neuroshima Hex

Post autor: Pixa »

Wie ktos moze kiedy dojda kolejne armie do apki (Uranopolis, Death Breath)? Jakie zwykle jest opoznienie w ich dodawaniu w porownaniu do premier pudelkowych?
--
Próbówka Music House - sale prób i studio nagrań we Wrocławiu
www.sala-prob-wroclaw.pl
Kal-El83
Posty: 1136
Rejestracja: 03 sty 2015, 17:28
Lokalizacja: Kołobrzeg
Has thanked: 238 times
Been thanked: 120 times

Re: Neuroshima Hex

Post autor: Kal-El83 »

Skoro portal zaczyna prace nad swoja apką nh, to możliwe że jż nie będą dodane.
Niegdyś Azazelek, narodzony na nowo jako Kal-El83 ;)
Pixa
Posty: 1992
Rejestracja: 10 lip 2013, 13:24
Been thanked: 3 times

Re: Neuroshima Hex

Post autor: Pixa »

Azazelek pisze:Skoro portal zaczyna prace nad swoja apką nh, to możliwe że jż nie będą dodane.
A skad takie info?

A co do MP, to Wrocław trzeci :D
--
Próbówka Music House - sale prób i studio nagrań we Wrocławiu
www.sala-prob-wroclaw.pl
Awatar użytkownika
Portal Games
Posty: 1355
Rejestracja: 01 lis 2012, 12:26
Lokalizacja: Gliwice
Has thanked: 21 times
Been thanked: 264 times
Kontakt:

Re: Neuroshima Hex

Post autor: Portal Games »

Pixa pisze:Wie ktos moze kiedy dojda kolejne armie do apki (Uranopolis, Death Breath)? Jakie zwykle jest opoznienie w ich dodawaniu w porownaniu do premier pudelkowych?
Właśnie z uwagi na powyższe opóźnienia odkupiliśmy aplikacje od BDC. Będzie ona dalej rozwijana.
Awatar użytkownika
woytas
Posty: 754
Rejestracja: 03 lis 2013, 16:11
Has thanked: 171 times
Been thanked: 139 times

Re: Neuroshima Hex

Post autor: woytas »

Będzie multi-online na androida?
ODPOWIEDZ