Neuroshima Hex - Aplikacja

Informacje o planszówkach on-line, offline itp.
Awatar użytkownika
Gothik
Posty: 490
Rejestracja: 02 sty 2012, 12:36
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 6 times
Been thanked: 34 times

Re: Neuroshima Hex

Post autor: Gothik »

Żeby jeszcze trochę zamieszać, dodam że karty kredytowe są już od kilku lat wydawane w dwóch wersjach - wypukłej i płaskiej...
powermilk
Posty: 1042
Rejestracja: 25 maja 2012, 11:27
Lokalizacja: Bydgoszcz
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Re: Neuroshima Hex

Post autor: powermilk »

Te niezwykle przydatne informacje zwiększyły niesamowicie moją wiedzę na temat wspaniałej gry jaką jest Neuroshima Hex!
trzewik

Re: Neuroshima Hex

Post autor: trzewik »

W twoim cyklu artykułów w ramach miesiąca z Neuroshimą ewidentnie brakuje artykułu poświęconego kartom kredytowym, więc nie ironizuj, tylko zabieraj się do pisania - cykl o NS musi być kompletny i wyczerpujący! :wink:
powermilk
Posty: 1042
Rejestracja: 25 maja 2012, 11:27
Lokalizacja: Bydgoszcz
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Re: Neuroshima Hex

Post autor: powermilk »

Heh. Wspomnę o tym w artykułach o cyfrowej wersji.
Awatar użytkownika
Baartoszz
Posty: 836
Rejestracja: 27 sty 2010, 13:35
Lokalizacja: Komorów
Has thanked: 1 time
Been thanked: 19 times

Re: Neuroshima Hex

Post autor: Baartoszz »

Mam pewną wątpliwość co do gry na Androidzie.
Mianowicie umiejętność sztabu Doomsday Machine działa pomimo tego, że sztab jest zasieciowany. Czy to na pewno powinno tak być, czy może to jakiś błąd?
Awatar użytkownika
jolietjake
Posty: 849
Rejestracja: 21 lip 2012, 11:28
Lokalizacja: Warszawa / Sosnowiec
Been thanked: 1 time

Re: Neuroshima Hex

Post autor: jolietjake »

A nie ma jeszcze aktualizacji z poprawką? :wink:
Joliet Jake na BGG
Awatar użytkownika
jax
Posty: 8128
Rejestracja: 13 lut 2006, 10:46
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 78 times
Been thanked: 250 times

Re: Neuroshima Hex

Post autor: jax »

Kolejnym błędem w Androidowej implementacji jest to, że Skoper nie pozbawia modułów Sharrasha cechy 'podziemny'.
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
Awatar użytkownika
Baartoszz
Posty: 836
Rejestracja: 27 sty 2010, 13:35
Lokalizacja: Komorów
Has thanked: 1 time
Been thanked: 19 times

Re: Neuroshima Hex

Post autor: Baartoszz »

Baartoszz pisze:Mam pewną wątpliwość co do gry na Androidzie.
Mianowicie umiejętność sztabu Doomsday Machine działa pomimo tego, że sztab jest zasieciowany. Czy to na pewno powinno tak być, czy może to jakiś błąd?
Jest aktualizacja! Teraz Doomsday w ogóle nie używa swojej umiejętności obrotu... :P
Awatar użytkownika
piechotak
Posty: 399
Rejestracja: 17 gru 2007, 21:56
Lokalizacja: Białystok
Has thanked: 18 times
Been thanked: 24 times

Re: Neuroshima Hex

Post autor: piechotak »

Pytanie do Big Daddy's Creation: czy grafiki z wersji 3.0 będą dostępne dla androida?
Awatar użytkownika
Galatolol
Posty: 2299
Rejestracja: 23 mar 2009, 13:03
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 556 times
Been thanked: 866 times

Re: Neuroshima Hex

Post autor: Galatolol »

Dla posiadaczy Hexa na iPhone'a/iPada: ruszyły zapisy do forumowych lig
rozgrywki 2-osobowe
rozgrywki 4-osobowe
Awatar użytkownika
maciejo
Posty: 3349
Rejestracja: 01 lut 2009, 14:20
Lokalizacja: Gliwice-Bielefeld
Has thanked: 96 times
Been thanked: 127 times

Re: Neuroshima Hex

Post autor: maciejo »

Czy NH na Androida posiada funkcje gry przez sieć :?:
Planszówkowym skrytożercom mówię stanowcze NIE !!!
Awatar użytkownika
zakwas
Posty: 1777
Rejestracja: 19 mar 2014, 00:45
Lokalizacja: Zgierz
Has thanked: 7 times
Been thanked: 12 times

Re: Neuroshima Hex

Post autor: zakwas »

maciejo pisze:Czy NH na Androida posiada funkcje gry przez sieć :?:
Z tego co mi wiadomo, to aktualnie nie, ale jest za to ponad dwa razy tańszy, więc może warto kupić, żeby przy ew. updacie nie musieć potem dopłacać... ;)
Awatar użytkownika
maciejo
Posty: 3349
Rejestracja: 01 lut 2009, 14:20
Lokalizacja: Gliwice-Bielefeld
Has thanked: 96 times
Been thanked: 127 times

Re: Neuroshima Hex

Post autor: maciejo »

zakwas pisze:
maciejo pisze:Czy NH na Androida posiada funkcje gry przez sieć :?:
Z tego co mi wiadomo, to aktualnie nie, ale jest za to ponad dwa razy tańszy, więc może warto kupić, żeby przy ew. updacie nie musieć potem dopłacać... ;)
W takim razie pytanie do autorów.Czy opcja gry online jest wogóle w planach :?:
Planszówkowym skrytożercom mówię stanowcze NIE !!!
Awatar użytkownika
maciejo
Posty: 3349
Rejestracja: 01 lut 2009, 14:20
Lokalizacja: Gliwice-Bielefeld
Has thanked: 96 times
Been thanked: 127 times

Re: Neuroshima Hex

Post autor: maciejo »

Odświerzam pytanie sprzed kilku stron:
Czy wyjdzie wersja online na Androida :?: :?: :?:
Planszówkowym skrytożercom mówię stanowcze NIE !!!
Awatar użytkownika
zakwas
Posty: 1777
Rejestracja: 19 mar 2014, 00:45
Lokalizacja: Zgierz
Has thanked: 7 times
Been thanked: 12 times

Neuroshima Hex - Aplikacja

Post autor: zakwas »

Dziękuję Portalowi za Mississipi na iPadzie! :twisted:
Awatar użytkownika
Epyon
Posty: 1164
Rejestracja: 30 mar 2012, 08:07
Lokalizacja: Tychy
Been thanked: 8 times

Re: Neuroshima Hex

Post autor: Epyon »

Jest też na Androidzie.

W sumie przydałaby się aktualizacja grafik do 3.0.
Awatar użytkownika
zakwas
Posty: 1777
Rejestracja: 19 mar 2014, 00:45
Lokalizacja: Zgierz
Has thanked: 7 times
Been thanked: 12 times

Re: Neuroshima Hex

Post autor: zakwas »

Epyon pisze:Jest też na Androidzie.

W sumie przydałaby się aktualizacja grafik do 3.0.

Tak, ale tylko przy możliwości zachowania starych 2.5 wg. mnie. Mi się osobiście wersja 3.0 mniej podoba, ale to głównie z przyzwyczajenia pewnie i nie chciałoby mi się uczyć od nowa grafik, na które reaguję teraz bardzo intuicyjnie grając na iPadzie. ;)
Awatar użytkownika
Galatolol
Posty: 2299
Rejestracja: 23 mar 2009, 13:03
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 556 times
Been thanked: 866 times

Re: Neuroshima Hex

Post autor: Galatolol »

zakwas pisze:
Epyon pisze:Jest też na Androidzie.

W sumie przydałaby się aktualizacja grafik do 3.0.

Tak, ale tylko przy możliwości zachowania starych 2.5 wg. mnie. Mi się osobiście wersja 3.0 mniej podoba, ale to głównie z przyzwyczajenia pewnie i nie chciałoby mi się uczyć od nowa grafik, na które reaguję teraz bardzo intuicyjnie grając na iPadzie. ;)
Dokładnie. Dla mnie jedynym plusem nowych grafik byłyby możliwe walki między tymi samymi armiami.
vlysses
Posty: 47
Rejestracja: 20 lis 2013, 13:18
Lokalizacja: Warszawa - Praga
Been thanked: 1 time

Re: Neuroshima Hex

Post autor: vlysses »

Czy BDC dało Missisipi limit znaczników trucizny, czy jest ten sam bug co w przypadku Neodżungli?

Swoją drogą wcięło mi wszystkie "in-app purchases" i mam tylko armie z podstawki...
Awatar użytkownika
zakwas
Posty: 1777
Rejestracja: 19 mar 2014, 00:45
Lokalizacja: Zgierz
Has thanked: 7 times
Been thanked: 12 times

Re: Neuroshima Hex

Post autor: zakwas »

U mnie ok, kliknij restore purchase, albo zgłoś bug, na pewno dostaniesz armie z powrotem. U mnie też trucizna działa kilkukrotnie i odejmuje np. trzy razy za trzy zatrucia, a nie raz... :(
vlysses
Posty: 47
Rejestracja: 20 lis 2013, 13:18
Lokalizacja: Warszawa - Praga
Been thanked: 1 time

Re: Neuroshima Hex

Post autor: vlysses »

W Androidzie nie mam/nie widzę tej opcji. Nie mogę nawet kupić ponownie, bo Google zapamiętał, że już raz za to płaciłem. Na odpowiedź czekam już od rana ;)

Trucizna może się sumować. Kwestia tego, że nie może przekraczać ilości znaczników na daną armię (Neo 2, Missisipi 5), a w przypadku Neodżungli można było zatruć np. sztab więcej razy.
Awatar użytkownika
zakwas
Posty: 1777
Rejestracja: 19 mar 2014, 00:45
Lokalizacja: Zgierz
Has thanked: 7 times
Been thanked: 12 times

Re: Neuroshima Hex

Post autor: zakwas »

vlysses pisze:W Androidzie nie mam/nie widzę tej opcji. Nie mogę nawet kupić ponownie, bo Google zapamiętał, że już raz za to płaciłem. Na odpowiedź czekam już od rana ;)

Trucizna może się sumować. Kwestia tego, że nie może przekraczać ilości znaczników na daną armię (Neo 2, Missisipi 5), a w przypadku Neodżungli można było zatruć np. sztab więcej razy.
A to tego nie wiedziałem, bo akurat ani Dżunglą, ani Mississipi nie grałem w wersji analogowej. Myślałem, że można tylko raz zatruć...

P.S.: Oczywiście próbowałeś przeinstalować aplikację? ;)
vlysses
Posty: 47
Rejestracja: 20 lis 2013, 13:18
Lokalizacja: Warszawa - Praga
Been thanked: 1 time

Re: Neuroshima Hex

Post autor: vlysses »

No właśnie nie i dlatego ograniczenie w postaci ilości znaczników na armię musi być ;)


Odinstalowanie, usuwanie danych aplikacji, usuwanie danych Google Play, sprawdzanie na innym telefonie. W różnych kombinacjach - nic nie pomaga.
vlysses
Posty: 47
Rejestracja: 20 lis 2013, 13:18
Lokalizacja: Warszawa - Praga
Been thanked: 1 time

Re: Neuroshima Hex

Post autor: vlysses »

[NS HEX mobile]
Udało mi się w końcu odzyskać kupione armie.

Fajnie, że w Missisipi przy okazji zatruwania pojawiają się znaczniki na zatrutej jednostce. Szkoda tylko, że BDC powtórzyło poprzedni bug z Neodżungli, czyli brak limitu znaczników. O ile w przypadku Neo daje to niewielki bonus, o tyle Missisipi mające dużo więcej trujących jednostek nagle zyskuje ogromną przewagę :/
Awatar użytkownika
Kapelatejesy
Posty: 88
Rejestracja: 21 wrz 2014, 17:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: Neuroshima Hex

Post autor: Kapelatejesy »

No niestety, ten bug mocno namieszał w wersji elektronicznej. Gra traci i staje się mocno przewidywalna.
http://zapodaj.net/images/59672d5da5f79.jpg
ODPOWIEDZ