Re: Imagine Realm - plany 2017
: 10 cze 2017, 09:32
Z pewnym opóźnieniem uruchomiliśmy naszą stronę internetową www.imaginerealm.com którą prowadzimy w j.polskim i angielskim. Będziecie mogli przeczytać tam nie tylko aktualności, ale też o prototypach, postępie prac, o planach i imprezach, na których będziemy.
Wyścig Odkrywców pochłania ogrom czasu - wiemy, że wydamy grę dzięki udanej kampanii na wspieram.to i do końca lipca gra będzie przygotowana do druku i jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, we wrześniu trafi do wspierających.
Kampania i praca nad Wyścigiem sprawiły, że Arena Robotów jest wstrzymana - nie będziemy mogli rozwijać i prototypować dwóch wielkich gier w tym samym czasie. Grę możemy zaprezentować, ale nie jest to produkt pokazowy i ma pewne braki, nawet w kontekście ogrywania go w zewnętrznym gronie.
Jak zapewne wiecie, nawiązaliśmy współpracę z Czacha Games i planujemy w dalszej perspektywie działać razem na wielu płaszczyznach.
Z początkiem września chcemy rozpocząć prezentację i kampanię informacyjną dotyczącą Smoków nad Królestwem i Mrocznej Istoty (do których już przygotowujemy materiały: grafiki, modele 3d, ilustracje). Doświadczenie z Wyścigiem Odkrywców było bardzo potrzebne i pozwoli nam jeszcze lepiej prowadzić pewne kwestie, zwłaszcza związane z przekazywaniem informacji odnośnie mechanik i rozgrywki. Myślę, że na tym polu wiele się nauczyliśmy
W tym roku nie planujemy żadnej kampanii na wspieram.to, co więcej Smoki nad Królestwem, ze względu na rozmiar w ogóle będą rozpatrywane jako akcja CF w Polsce. Jeśli nic nie stanie na przeszkodzie a testy zewnętrzne Mrocznej Istoty wypadną dobrze, grę tę będziemy chcieli wydać w przyszłym roku i - być może - przez pozyskanie wsparcia na wspieram.to
Wyścig Odkrywców pochłania ogrom czasu - wiemy, że wydamy grę dzięki udanej kampanii na wspieram.to i do końca lipca gra będzie przygotowana do druku i jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, we wrześniu trafi do wspierających.
Kampania i praca nad Wyścigiem sprawiły, że Arena Robotów jest wstrzymana - nie będziemy mogli rozwijać i prototypować dwóch wielkich gier w tym samym czasie. Grę możemy zaprezentować, ale nie jest to produkt pokazowy i ma pewne braki, nawet w kontekście ogrywania go w zewnętrznym gronie.
Jak zapewne wiecie, nawiązaliśmy współpracę z Czacha Games i planujemy w dalszej perspektywie działać razem na wielu płaszczyznach.
Z początkiem września chcemy rozpocząć prezentację i kampanię informacyjną dotyczącą Smoków nad Królestwem i Mrocznej Istoty (do których już przygotowujemy materiały: grafiki, modele 3d, ilustracje). Doświadczenie z Wyścigiem Odkrywców było bardzo potrzebne i pozwoli nam jeszcze lepiej prowadzić pewne kwestie, zwłaszcza związane z przekazywaniem informacji odnośnie mechanik i rozgrywki. Myślę, że na tym polu wiele się nauczyliśmy
W tym roku nie planujemy żadnej kampanii na wspieram.to, co więcej Smoki nad Królestwem, ze względu na rozmiar w ogóle będą rozpatrywane jako akcja CF w Polsce. Jeśli nic nie stanie na przeszkodzie a testy zewnętrzne Mrocznej Istoty wypadną dobrze, grę tę będziemy chcieli wydać w przyszłym roku i - być może - przez pozyskanie wsparcia na wspieram.to