Czacha Games - ogólna dyskusja o wydawnictwie

Plany wydawnicze i dyskusje o wydawnictwach polskich i zagranicznych
Awatar użytkownika
Rafal_Kruczek
Posty: 1090
Rejestracja: 20 sie 2008, 11:48
Lokalizacja: Legnica
Has thanked: 84 times
Been thanked: 30 times

Re: Czacha Games - plany wydawnicze 2017

Post autor: Rafal_Kruczek »

misioooo pisze:
Czacha Games pisze:w kolejce czekają:

* One Deck Dungeon
...

Kolejność może ulec zmianie :)
Z tego co się orientuję to wydawca oryginału robi jakieś zmiany w grze i będzie drukwał drugą edycję. Lepiej niech Czacha poczeka na "poprawioną" wersję ;)
Zmiany już ogłoszone.
http://www.onedeckdungeon.com/v15.php
Awatar użytkownika
playerator
Posty: 2873
Rejestracja: 01 lis 2015, 21:11
Has thanked: 904 times
Been thanked: 310 times

Re: Czacha Games - plany wydawnicze 2017

Post autor: playerator »

Trochę się obawiałem, że wyjdzie z tego jakaś wersja 2.0, ale niepotrzebnie :D. O co chodzi z tym bananem na końcu..?
tak że = w takim razie, więc
także = też, również
Piszmy po polsku :)
Lipa
Posty: 163
Rejestracja: 10 paź 2005, 19:18
Lokalizacja: Morąg, pobliże Olsztyna
Has thanked: 8 times
Been thanked: 7 times

Re: Czacha Games - plany wydawnicze 2017

Post autor: Lipa »

Czy planujecie wydać tez dodatek do One Deck Dungeon? Trwa właśnie akcja na KSie i dodatek już sie ufundował.
Jak jest jedno wejście, to nie ma wyjścia
Awatar użytkownika
Rafal_Kruczek
Posty: 1090
Rejestracja: 20 sie 2008, 11:48
Lokalizacja: Legnica
Has thanked: 84 times
Been thanked: 30 times

Re: Czacha Games - plany wydawnicze 2017

Post autor: Rafal_Kruczek »

playerator pisze:Trochę się obawiałem, że wyjdzie z tego jakaś wersja 2.0, ale niepotrzebnie :D. O co chodzi z tym bananem na końcu..?
http://winloseorbanana.com/
Taki ulubiony żarcik Chrisa Cieslika
Awatar użytkownika
karawanken
Posty: 2356
Rejestracja: 28 wrz 2014, 19:53
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 75 times
Been thanked: 96 times

Re: Czacha Games - plany wydawnicze 2017

Post autor: karawanken »

Na Pyrkonie widziałem, że start kampanii One Deck Dungeon planowany jest na czerwiec, kiedy będzie znany dokładniejszy termin. Swoją drogą pudełko które widziałem na stoisku jest naprawdę od tej gry? Wyglądało na niewiele większe od pudełka zwykłej tali kart.
Awatar użytkownika
Czacha Games
Posty: 783
Rejestracja: 30 lis 2015, 15:14
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 48 times
Been thanked: 269 times
Kontakt:

Re: Czacha Games - plany wydawnicze 2017

Post autor: Czacha Games »

Hej

Tak pudełko, które widziałeś jest do tej gry, pamiętaj że w środku znajduje się 1 talia kart, kostki i drewniane znaczniki eliksirów i ran. Nie ma tego za dużo, są też karty postaci, instrukcja oraz notes do prowadzenia kampanii. Właśnie małe pudełko dla takiej gry jest czymś odpowiednim, nie ma sensu robić większego żeby wypełniało go powietrze.

Jeśli chodzi o kampanię to planujemy ją zrobić w okolicach 20 czerwca - kampania będzie różniła się od poprzednich, zarówno czasem jej trwania, jak i zawartością, cenami i pakietami, a także celami tylko na wspieram. Wydrukujemy tylko tyle sztuk ile się sprzeda podczas kampanii, a to znaczy, że prócz sklepów które wesprą ten projekt w czasie kampanii, nie będzie możliwości kupienia już tej gry.

Być może w późniejszym czasie zrobimy dodruk bez SG ze wspieram, ale to nie jest pewne. Ot taka nowość z naszej strony, żeby znów nam nie zarzucono, że kilka miesięcy po premierze sprzedajemy grę taniej :) Kto wesprze będzie ją miał, kto nie wesprze nie kupi jej (poza sklepami mecenatów w limitowanej ilości) i zecydowanie nie w tej cenie.

Próbujemy wraz ze wspieram to rozruszać troszkę polski crowdfunding, dlatego nieco eksperymentujemy, a mając doświadczenie z udanych Kickstarterów, chcemy pewne wzorce przenosić na nasz rynek.

Nie wykluczamy również, że wogóle nie będzie opcji mecenatów, ale zastanawiamy się nad tym cały czas. Chodzi nam po głowie również taki model, że wspierający kupią grę taniej, a resztę sprzedaży będziemy robili tylko MY sami, bez sklepów zewnętrznych.

Jak widzicie opcji jest kilka, ale jeszcze za wcześnie na decyzje, tym bardziej, że rozmawiamy też z potencjalnym "jedynym" dystrybutorem naszych gier na Polskę.

Oczywiście będziemy Was informować o szczegółach w najbliższych tygodniach.
Zapraszamy na : http://czachagames.pl
Awatar użytkownika
seki
Moderator
Posty: 3346
Rejestracja: 04 gru 2016, 12:51
Lokalizacja: Czapury/Poznań
Has thanked: 1106 times
Been thanked: 1268 times

Re: Czacha Games - plany wydawnicze 2017

Post autor: seki »

Czacha Games pisze:Hej

Tak pudełko, które widziałeś jest do tej gry, pamiętaj że w środku znajduje się 1 talia kart, kostki i drewniane znaczniki eliksirów i ran. Nie ma tego za dużo, są też karty postaci, instrukcja oraz notes do prowadzenia kampanii. Właśnie małe pudełko dla takiej gry jest czymś odpowiednim, nie ma sensu robić większego żeby wypełniało go powietrze.

Jeśli chodzi o kampanię to planujemy ją zrobić w okolicach 20 czerwca - kampania będzie różniła się od poprzednich, zarówno czasem jej trwania, jak i zawartością, cenami i pakietami, a także celami tylko na wspieram. Wydrukujemy tylko tyle sztuk ile się sprzeda podczas kampanii, a to znaczy, że prócz sklepów które wesprą ten projekt w czasie kampanii, nie będzie możliwości kupienia już tej gry.

Być może w późniejszym czasie zrobimy dodruk bez SG ze wspieram, ale to nie jest pewne. Ot taka nowość z naszej strony, żeby znów nam nie zarzucono, że kilka miesięcy po premierze sprzedajemy grę taniej :) Kto wesprze będzie ją miał, kto nie wesprze nie kupi jej (poza sklepami mecenatów w limitowanej ilości) i zecydowanie nie w tej cenie.

Próbujemy wraz ze wspieram to rozruszać troszkę polski crowdfunding, dlatego nieco eksperymentujemy, a mając doświadczenie z udanych Kickstarterów, chcemy pewne wzorce przenosić na nasz rynek.

Nie wykluczamy również, że wogóle nie będzie opcji mecenatów, ale zastanawiamy się nad tym cały czas. Chodzi nam po głowie również taki model, że wspierający kupią grę taniej, a resztę sprzedaży będziemy robili tylko MY sami, bez sklepów zewnętrznych.

Jak widzicie opcji jest kilka, ale jeszcze za wcześnie na decyzje, tym bardziej, że rozmawiamy też z potencjalnym "jedynym" dystrybutorem naszych gier na Polskę.

Oczywiście będziemy Was informować o szczegółach w najbliższych tygodniach.
Z całym szacunkiem, wasze wydawnictwo, wasze eksperymenty. Nie wydaje mi się by odniosły one znaczący sukces sprzedażowy. Ale ja właściwe chciałem napisać, że dziwię się waszemu podejściu. Jeszcze przed chwilą przy okazji kampanii Keyflowera pisaliście, że zastanawiacie się nad wydawaniem samodzielnie gier poza wspieram.to bo przy crowdfundingu widzicie same minusy. A może mnie pamięć zawodzi? Teraz obrót o 180 stopni i sprzedaż tylko przez wspieram.
PawelWAW
Posty: 182
Rejestracja: 06 lut 2017, 16:56
Has thanked: 11 times
Been thanked: 1 time

Re: Czacha Games - plany wydawnicze 2017

Post autor: PawelWAW »

Z tego co ja zrozumiałem to jeśli będą gry na wspieram.to to byłyby tylko tam do kupienia, a po kampanii u Nich w sklepie wydawnictwa, a do innych gier podpiasnie umowy z jedną siecią sklepów?
Awatar użytkownika
Czacha Games
Posty: 783
Rejestracja: 30 lis 2015, 15:14
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 48 times
Been thanked: 269 times
Kontakt:

Re: Czacha Games - plany wydawnicze 2017

Post autor: Czacha Games »

seki pisze:
Czacha Games pisze:Hej

Tak pudełko, które widziałeś jest do tej gry, pamiętaj że w środku znajduje się 1 talia kart, kostki i drewniane znaczniki eliksirów i ran. Nie ma tego za dużo, są też karty postaci, instrukcja oraz notes do prowadzenia kampanii. Właśnie małe pudełko dla takiej gry jest czymś odpowiednim, nie ma sensu robić większego żeby wypełniało go powietrze.

Jeśli chodzi o kampanię to planujemy ją zrobić w okolicach 20 czerwca - kampania będzie różniła się od poprzednich, zarówno czasem jej trwania, jak i zawartością, cenami i pakietami, a także celami tylko na wspieram. Wydrukujemy tylko tyle sztuk ile się sprzeda podczas kampanii, a to znaczy, że prócz sklepów które wesprą ten projekt w czasie kampanii, nie będzie możliwości kupienia już tej gry.

Być może w późniejszym czasie zrobimy dodruk bez SG ze wspieram, ale to nie jest pewne. Ot taka nowość z naszej strony, żeby znów nam nie zarzucono, że kilka miesięcy po premierze sprzedajemy grę taniej :) Kto wesprze będzie ją miał, kto nie wesprze nie kupi jej (poza sklepami mecenatów w limitowanej ilości) i zecydowanie nie w tej cenie.

Próbujemy wraz ze wspieram to rozruszać troszkę polski crowdfunding, dlatego nieco eksperymentujemy, a mając doświadczenie z udanych Kickstarterów, chcemy pewne wzorce przenosić na nasz rynek.

Nie wykluczamy również, że wogóle nie będzie opcji mecenatów, ale zastanawiamy się nad tym cały czas. Chodzi nam po głowie również taki model, że wspierający kupią grę taniej, a resztę sprzedaży będziemy robili tylko MY sami, bez sklepów zewnętrznych.

Jak widzicie opcji jest kilka, ale jeszcze za wcześnie na decyzje, tym bardziej, że rozmawiamy też z potencjalnym "jedynym" dystrybutorem naszych gier na Polskę.

Oczywiście będziemy Was informować o szczegółach w najbliższych tygodniach.
Z całym szacunkiem, wasze wydawnictwo, wasze eksperymenty. Nie wydaje mi się by odniosły one znaczący sukces sprzedażowy. Ale ja właściwe chciałem napisać, że dziwię się waszemu podejściu. Jeszcze przed chwilą przy okazji kampanii Keyflowera pisaliście, że zastanawiacie się nad wydawaniem samodzielnie gier poza wspieram.to bo przy crowdfundingu widzicie same minusy. A może mnie pamięć zawodzi? Teraz obrót o 180 stopni i sprzedaż tylko przez wspieram.
Tak w tym roku będziemy wydawać również gry bez "wspieram" co nie oznacza, że z niego rezygnujemy całkowicie. Jesteśmy na tyle małym i młodym wydawnictwem, że nie mamy sprecyzowanego szlaku sprzedażowego, możemy go zmieniać wg uznania i w dowolnym momencie. Dziś może to być wspieram, jutro przedsprzedaż, a za chwilę wogóle tylko sprzedaż np. przez dystrybutora. Rozmawiamy, analizujemy i próbujemy różnych rozwiązań. Poza tym czym różni się przedsprzedaż od "wspieram", dla nas tym że celów w przedsprzedaży nie ma i gracze dostają grę na ogół 1:1 do oryginału. My zdecydowaliśmy się na wspieram, żeby nasze gry mogły być lepsze przez SG od angielskich wydań i wbrew opinii niektórych tutaj jesteśmy w stanie wydawać gry bez crowdfundingu - przynajmniej w Polsce. Ale naszym zamiarem jest dawać możliwość ulepszania rodzimych wersji, dlatego robimy wspieram. Na szczęście działamy też na Kickstarterze, dzięki któremu możemy się rozwijać, przez co mamy środki na wydawanie gier w Polsce. O każdym naszym nowym tytule będziemy informować, zarówno o sposobie wydania, jak i możliwości kupna po ewentualnym "wspieram". I możemy Was zapewnić, że przynajmniej 2-3 tytuły w tym roku wydamy bez crowdfundingu.
Zapraszamy na : http://czachagames.pl
Awatar użytkownika
Xfenix
Posty: 186
Rejestracja: 05 wrz 2016, 23:24
Lokalizacja: Wałbrzych
Has thanked: 12 times
Been thanked: 15 times

Re: Czacha Games - plany wydawnicze 2017

Post autor: Xfenix »

Skoro wydajecie gry tworzone przez Carla Chudyka to czy był temat wydania Mottainai w polskiej wersji?
Oczywiście z takimi zmianami wyglądu jakie przeszedł Impuls. :P
Jakieś mała informacja podsycająca nadzieję bądź brutalnie ją niszcząca. :D (Chyba że nikt nic nie wie)
sharper
Posty: 13
Rejestracja: 21 lut 2017, 15:46

Re: Czacha Games - plany wydawnicze 2017

Post autor: sharper »

Ja mam uwagę co do małego pudełka.. fakt, na samą zawartość gry pewnie starczy.. ale tak jak w przypadku poprzednich gier, pojawia się kłopot, gdy chce się grę zakoszulkować. Naprawdę fajnie by było dostać pudełko nieco większe o wymiar karty, z jakąś wypraską na dzień dobry, by później móc ją wyjąć i zakoszulkować sobie karty tak, by się spokojnie wtedy mieściły.
TTR_1983
Posty: 3923
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:42
Has thanked: 2 times
Been thanked: 87 times
Kontakt:

Re: Czacha Games - plany wydawnicze 2017

Post autor: TTR_1983 »

sharper pisze:Ja mam uwagę co do małego pudełka.. fakt, na samą zawartość gry pewnie starczy.. ale tak jak w przypadku poprzednich gier, pojawia się kłopot, gdy chce się grę zakoszulkować. Naprawdę fajnie by było dostać pudełko nieco większe o wymiar karty, z jakąś wypraską na dzień dobry, by później móc ją wyjąć i zakoszulkować sobie karty tak, by się spokojnie wtedy mieściły.
Mam dokładnie odwrotne zdanie. Dość pudełek z powietrzem, które tylko miejsce na półce zajmują.
Awatar użytkownika
rastula
Posty: 10023
Rejestracja: 04 sty 2012, 01:02
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 1277 times
Been thanked: 1304 times

Re: Czacha Games - plany wydawnicze 2017

Post autor: rastula »

TTR_1983 pisze:
sharper pisze:Ja mam uwagę co do małego pudełka.. fakt, na samą zawartość gry pewnie starczy.. ale tak jak w przypadku poprzednich gier, pojawia się kłopot, gdy chce się grę zakoszulkować. Naprawdę fajnie by było dostać pudełko nieco większe o wymiar karty, z jakąś wypraską na dzień dobry, by później móc ją wyjąć i zakoszulkować sobie karty tak, by się spokojnie wtedy mieściły.
Mam dokładnie odwrotne zdanie. Dość pudełek z powietrzem, które tylko miejsce na półce zajmują.
oj tak...ale z koszulkami powinny się karty mieścić - chodzi o milimetrowe różnice ( wiem że technologia czasem na takie milimetrowe nie pozwala).
Elemele
Posty: 407
Rejestracja: 13 mar 2006, 11:40
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Has thanked: 28 times
Been thanked: 64 times
Kontakt:

Re: Czacha Games - plany wydawnicze 2017

Post autor: Elemele »

Jeśli gra, która ma być w zasadzie niedostępna po okresie wsparcia a jest oparta na sporym mieszaniu kart nie zmieści się w pudełku po zakoszulkowaniu to będzie jedna wielka lipa. Bo po kilkunastu partiach karty będą mocno zniszczone i będzie po grze.
kali
Posty: 489
Rejestracja: 01 mar 2011, 13:18
Lokalizacja: Łódź

Re: Czacha Games - plany wydawnicze 2017

Post autor: kali »

Czacha Games, czy One Deck Dungeon planujecie wydać w wersji pierwotnej, czy zmienionej?
http://www.onedeckdungeon.com/v15.php
Żyjemy po to, żeby wytwarzać łupież.
misioooo
Posty: 5114
Rejestracja: 19 sty 2012, 08:42
Been thanked: 3 times

Re: Czacha Games - plany wydawnicze 2017

Post autor: misioooo »

kali pisze:Czacha Games, czy One Deck Dungeon planujecie wydać w wersji pierwotnej, czy zmienionej?
http://www.onedeckdungeon.com/v15.php
Pisali na FB - wersja będzie 1.5, bez plastikowych kart (za drogie). ALe karty i instrukcja będą od razu v1.5. Dodatek również planowany przez Czachę - wg informacji w FB - na jesieni ma być.
Sprzedam / wymienięKeyflower+dodatki, Nemo's War, Alien Uprising, Hunt Unknown Quarry, inne
Awatar użytkownika
karawanken
Posty: 2356
Rejestracja: 28 wrz 2014, 19:53
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 75 times
Been thanked: 96 times

Re: Czacha Games - plany wydawnicze 2017

Post autor: karawanken »

misioooo pisze:
kali pisze:Czacha Games, czy One Deck Dungeon planujecie wydać w wersji pierwotnej, czy zmienionej?
http://www.onedeckdungeon.com/v15.php
Pisali na FB - wersja będzie 1.5, bez plastikowych kart (za drogie). ALe karty i instrukcja będą od razu v1.5. Dodatek również planowany przez Czachę - wg informacji w FB - na jesieni ma być.
Świetnie. Jeszcze tylko fajnie było by wiedzieć jaka będzie cena.
misioooo
Posty: 5114
Rejestracja: 19 sty 2012, 08:42
Been thanked: 3 times

Re: Czacha Games - plany wydawnicze 2017

Post autor: misioooo »

karawanken pisze:
misioooo pisze:
kali pisze:Czacha Games, czy One Deck Dungeon planujecie wydać w wersji pierwotnej, czy zmienionej?
http://www.onedeckdungeon.com/v15.php
Pisali na FB - wersja będzie 1.5, bez plastikowych kart (za drogie). ALe karty i instrukcja będą od razu v1.5. Dodatek również planowany przez Czachę - wg informacji w FB - na jesieni ma być.
Świetnie. Jeszcze tylko fajnie było by wiedzieć jaka będzie cena.
Obstawiam, że "Czachowa" - czyli atrakcyjna i "polska" jak przy keyflowerach czy gildiach londynu... Jak nie będzie ceny "polskiej" to przestanę Czachy lubić ;P
Sprzedam / wymienięKeyflower+dodatki, Nemo's War, Alien Uprising, Hunt Unknown Quarry, inne
Awatar użytkownika
Rafal_Kruczek
Posty: 1090
Rejestracja: 20 sie 2008, 11:48
Lokalizacja: Legnica
Has thanked: 84 times
Been thanked: 30 times

Re: Czacha Games - plany wydawnicze 2017

Post autor: Rafal_Kruczek »

misioooo pisze:
Świetnie. Jeszcze tylko fajnie było by wiedzieć jaka będzie cena.
Obstawiam, że "Czachowa" - czyli atrakcyjna i "polska" jak przy keyflowerach czy gildiach londynu... Jak nie będzie ceny "polskiej" to przestanę Czachy lubić ;P
No moze bedzie kosztowac troszke wiecej niż Ptaszki w końcu w Lochach i Podziemniakach jest pewnie pudełko trochę wiekszę, żeby pomeścić te kilka kart wiecej, kilkanascie zetonów wiecej i 2 mendle kości.
Awatar użytkownika
crazygandalf
Posty: 413
Rejestracja: 14 lut 2016, 16:25
Has thanked: 75 times
Been thanked: 470 times
Kontakt:

Re: Czacha Games - plany wydawnicze 2017

Post autor: crazygandalf »

Czy coś wiadomo na temat dodatków do Champions of Midgard?
Awatar użytkownika
Czacha Games
Posty: 783
Rejestracja: 30 lis 2015, 15:14
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 48 times
Been thanked: 269 times
Kontakt:

Re: Czacha Games - plany wydawnicze 2017

Post autor: Czacha Games »

Dodadki do Wojowników Midgardu pojawią się w okolicach września - oczywiście na wspieram.to

Ponadto miło nam poinformować, że oficjalnym dystrybutorem naszych wszystkich gier na Polskę została firma Vertima.trade. Dotyczy to gier już wydanych, jak również przyszłych projektów. Oczywiście niektóre tytuły będziecie mogli nadal kupić wspierając nasze kampanie na platformie wspieram.to. Zapraszamy na oficjalną stronę dystrybutora:
http://vertima.trade/

Obrazek
Zapraszamy na : http://czachagames.pl
Awatar użytkownika
crazygandalf
Posty: 413
Rejestracja: 14 lut 2016, 16:25
Has thanked: 75 times
Been thanked: 470 times
Kontakt:

Re: Czacha Games - plany wydawnicze 2017

Post autor: crazygandalf »

Czacha Games pisze:Dodadki do Wojowników Midgardu pojawią się w okolicach września - oczywiście na wspieram.to
Super. :D
misioooo
Posty: 5114
Rejestracja: 19 sty 2012, 08:42
Been thanked: 3 times

Re: Czacha Games - plany wydawnicze 2017

Post autor: misioooo »

I w formule jak Lochy? TYLKO na wspieram? ;)
Sprzedam / wymienięKeyflower+dodatki, Nemo's War, Alien Uprising, Hunt Unknown Quarry, inne
Awatar użytkownika
Czacha Games
Posty: 783
Rejestracja: 30 lis 2015, 15:14
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 48 times
Been thanked: 269 times
Kontakt:

Re: Czacha Games - plany wydawnicze 2017

Post autor: Czacha Games »

Hej,
przypominamy, że dziś o godz. 23:59 kończy się nasza kampania. Jest to ostatnia szansa, żeby kupić wyjątkową edycję Karcianych Podziemi - w wersji sklepowej nie będzie żadnych odblokowanych celów. Ponadto dla urozmaicenia rozgrywki i efektów wizualnych przypominamy o świetnych matach i stojaku na karty - znajdziecie je w dziale DODATKI. No i został ostatni cel do odblokowania, brakuje około 40 gier żeby go odblokować. Powalczycie?
Zapraszamy na : http://czachagames.pl
Awatar użytkownika
Zaan84
Posty: 451
Rejestracja: 16 wrz 2015, 15:14
Has thanked: 16 times
Been thanked: 77 times

Re: Czacha Games - plany wydawnicze 2017

Post autor: Zaan84 »

Czacho,
czy jest jakiś update informacji na temat Keyflower? Może jakiś konkretniejszy termin dostaw?
ODPOWIEDZ