Teraz jest Śr, 24 sty 2018, 06:34

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 69 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 09 cze 2016, 09:55 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 08 mar 2013, 10:02
Posty: 879
Ja powinienem być cały dzień w sobotę.
Tylko nie wiem czy będę miał czas na przetestowanie Twojego prototypu. Dość często zasiadam do długich cegieł z paczką znajomych i nie ma jak przerwać rozgrywki. Raz zdarzył się Pionek, gdzie przez prawie cały dzień siedzieliśmy przy jednej grze :P

Powodzenia na unpubie!

_________________
Moja kolekcja na BGG (stan posiadania, na sprzedaż, oceny i komentarze): >KLIK<
Polecam transakcje z: Furia, Tequira, Karioka, Voronwe, Deninis, Razul, Chaaber, cyberowca, tiamat997, syfon, joanna_kozlowska6, ArniK
Moje gry solo na Excela (w kodzie VBA): >KLIK<


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 09 cze 2016, 14:50 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz, 19 sty 2012, 08:42
Posty: 5082
bukimi napisał(a):
Ja powinienem być cały dzień w sobotę.
Tylko nie wiem czy będę miał czas na przetestowanie Twojego prototypu. Dość często zasiadam do długich cegieł z paczką znajomych i nie ma jak przerwać rozgrywki. Raz zdarzył się Pionek, gdzie przez prawie cały dzień siedzieliśmy przy jednej grze :P

Powodzenia na unpubie!

To juz wiem kto na tego typu imprezach blokuje mi możliwość zagrania choćby rundy czy dwóch w większe tytuły! :evil:

_________________
Sprzedam / wymienięAlien Uprising, Hunt Unknown Quarry


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 09 cze 2016, 20:13 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 30 wrz 2015, 17:00
Posty: 58
W niedzielę możecie blokować BzH, nie ma problemu :)

poniżej mały update - zmieniły się karty postaci i karty umiejętności.



Chciałem to zrobić bardziej czytelne, i chciałem też pomóc osobom, które nie widzą wszystkich kolorów.
Nad samymi kolorami przesiedziałem chyba z kilkanaście godzin - i bez efektów. Potem spróbowałem symbole dodać. Jak to teraz wygląda?

Przykładowa karta postaci:

Nie jest to jeszcze efekt końcowy - ikony zostaną zmienione na coś a'la piktogramy - więc powinno być jeszcze czytelniej.

Obrazek


Przykładowa karta umiejętności:

Tutaj w lewym górnym rogu będzie znajdował się symbol danej umiejętności - żeby ułatwić przegląd swoich kart trzymając je na ręce.

Obrazek


Dla kolorów zielony/żółty/czerwony zostały dodane 1/2/3 kropki.

_________________
https://www.facebook.com/Harendell/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 10 cze 2016, 08:11 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 08 mar 2013, 10:02
Posty: 879
Bardzo dobrze to wygląda. Nawet nie chodzi tylko o widzenie kolorów, co ogólną czytelność na pierwszy rzut oka, czy przy słabszym oświetleniu, szczególnie w kartach umiejętności. Myślę, że kropki sprawdzą się w tej roli rewelacyjnie, a inne ikonki też spełnią swoją rolę. I nie musisz się wcale przejmować użytymi kolorami.
A jak przyjdzie co do czego to wydawca pewnie też będzie miał własne pomysły na podobne rozwiązania.

_________________
Moja kolekcja na BGG (stan posiadania, na sprzedaż, oceny i komentarze): >KLIK<
Polecam transakcje z: Furia, Tequira, Karioka, Voronwe, Deninis, Razul, Chaaber, cyberowca, tiamat997, syfon, joanna_kozlowska6, ArniK
Moje gry solo na Excela (w kodzie VBA): >KLIK<


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 15 cze 2016, 06:41 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 30 wrz 2015, 17:00
Posty: 58
euro2016 niestety trochę opóźnia pracę, niektóre mecze same się nie obejrzą (zwłaszcza Polska i Włochy :D)

Pionek był mega, dzięki wszystkim za uwagi, testy i obecność! :)

Do przerobienia jest mapa - chciałbym jeszcze trochę zwiększyć możliwości taktyczne na planszy.
Zostanie przebudowana na heksy - oznacza to, że większość umiejętności trzeba również przerobić pod mapę. Ale jest już wstępny projekt, jestem dobrej myśli :)

Z mniejszych zmian - system doświadczenia. Będzie trochę większa dowolność w rozwoju swoich postaci. No i w końcu tryb wieloosobowy - do tej pory było tylko 1v1, docelowo w Harendell będzie mogło powalczyć nawet 6 graczy.

Chciałbym też uruchomić stronę www, gdzie co tydzień będzie dorzucana jedna postać - kompletne info, opis, umiejętności, może jakaś krótka historyjka czy ewentualne taktyki. I co tydzień będę podawał 2 postacie - a Wy będziecie głosować, która z nich się pojawi.
Szczegóły na fejsiku :)

_________________
https://www.facebook.com/Harendell/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 16 cze 2016, 08:29 

Dołączył(a): Pt, 24 kwi 2015, 13:41
Posty: 69
Heksiki cieszo. Choć ja konsekwentnie czekam na poznanie całej mechaniki tego cuda :p


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 16 cze 2016, 08:35 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 30 wrz 2015, 17:00
Posty: 58
Jak heksiki się sprawdzo, wrzucę całą instrukcję... jeszcze trochę cierpliwości plz :)

Tak między nami - to myślę heksiki zrobią mega robotę :)

_________________
https://www.facebook.com/Harendell/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 16 cze 2016, 18:40 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 30 wrz 2015, 17:00
Posty: 58
Jak już spamować, to na całego :)

ostatnie zmiany:

ObrazekObrazek

U góry po lewej będą piktogramy dla każdej umiejętności - ułatwi szybki przegląd kart na łapie
Poniżej zmieniła się trochę metodologia przedstawiania zasięgu umiejętności - skoro na mapie będą heksiki, to zasięg dla poszczególnych poziomów umiejętności będzie podany liczbowo

_________________
https://www.facebook.com/Harendell/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 17 cze 2016, 18:17 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 30 wrz 2015, 17:00
Posty: 58
Cześć,

stanąłem przed kolejnym dylematem i raczej nie rozwiążę go bez pomocy osób postronnych.. help plz :)

Mianowicie - jak powinny być oznaczane umiejętności (to ten lewy górny róg):

W formie piktogramów?

Obrazek Obrazek


Czy ręcznie rysowane ołówkiem?

Obrazek Obrazek

_________________
https://www.facebook.com/Harendell/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 17 cze 2016, 20:14 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz, 07 maja 2015, 07:32
Posty: 808
Lokalizacja: Kraków
Mnie się bardziej podobają te ołówkiem.
Na karcie "Skrytobójstwo" jakoś tak dziwnie brzmi ta forma. Chyba bardziej by pasowało "Natychmiast zabij cel, który posiada maksymalnie 3/4/5 punktów życia.".

_________________
Moja groteka
Nieoficjalne FAQ do Robinsona
"Kiedy jesteś martwy, to nie wiesz, że jesteś martwy. Stanowi to problem tylko dla innych. Kiedy jesteś głupi, jest dokładnie tak samo."
Michael E. Brown


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 17 cze 2016, 20:18 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 30 wrz 2015, 17:00
Posty: 58
Faktycznie... thx, zaraz poprawię:)

_________________
https://www.facebook.com/Harendell/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 18 cze 2016, 20:52 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 30 wrz 2015, 17:00
Posty: 58
Wklejam jeszcze kolejny projekt karty postaci

Obrazek

to już pewnie powtarzam do znudzenia - ale sam projekt jeszcze nie jest końcowy - na razie testuję jak wygląda z piktogramami, ikonki się prawdopodobnie jeszcze trochę zmienią. :)

_________________
https://www.facebook.com/Harendell/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 19 cze 2016, 10:58 

Dołączył(a): Pt, 24 kwi 2015, 13:41
Posty: 69
Ouffki wyglodajo ładniej niż te piktopikto ale mniej profesjonalnie jak dla mnie... Ale dużo ładniej.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 30 wrz 2016, 21:45 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 30 wrz 2015, 17:00
Posty: 58
Cześć po dłuższej przerwie,

pozmieniało się dużo w mechanice i wszystko tworzyłem praktycznie na nowo.

Obecnie wersja prototypowa wygląda mniej-więcej tak:

Obrazek

Tak wiem - jest jeszcze trochę niedociągnięć graficznych. I kilka cennych uwag o których pisaliście prędzej - nie znalazły tutaj odwzorowania.
Spoko - będzie inaczej :) Spowodowane jest tym, że dość często muszę zmieniać layout całej karty postaci. Na razie - poza samymi testami grywalności i balansu, chciałbym też aby karty te zajmowały jak najmniej miejsca na stole a zarazem było na nich jak najwięcej informacji.

Te 3 dolne prostokąty z tekstem w ostatecznej wersji tak na pewno nie będą wyglądać. Myślę nad czymś w rodzaju podglądu umiejętności na karcie - a same umiejętności na kolejnych poziomach - dokładałoby się jako karty/kafelki. Wtedy można też dodać do nich różne wypasione grafiki itd itp :)

Co do gameplayu najważniejsze zmiana:
Dwie przecinające się ścieżki na mapie zostały zmienione na heksy.

Myślę, że po opiniach, poradach i gruntownych zmianach - będę mógł znowu wyjść z prototypem do ludzi.

Zaczynam od Beboka (Bytom) a potem już polecę hurtowo. :)

_________________
https://www.facebook.com/Harendell/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 15 paź 2016, 15:30 

Dołączył(a): Pt, 24 kwi 2015, 13:41
Posty: 69
Nadal jestem chętny potestować ;p


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 24 paź 2016, 15:46 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz, 19 sty 2012, 08:42
Posty: 5082
rzem napisał(a):
Zaczynam od Beboka (Bytom) a potem już polecę hurtowo. :)

I jak było na Beboku?

_________________
Sprzedam / wymienięAlien Uprising, Hunt Unknown Quarry


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 31 mar 2017, 16:02 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 30 wrz 2015, 17:00
Posty: 58
Cześć,

przepraszam Was za długie milczenie i brak znaków życia. I wypadałoby się jakoś wytłumaczyć... :)

W zasadzie to winne były dwie rzeczy - kryzys twórczy, natłok innych obowiązków.

Mniej więcej od 2 miesięcy wznowiłem i wzmożyłem pracę. Zastanawiałem się czy wrzucić tutaj apdejta, czy też może nie rozpalać się za bardzo bo okaże się, że "to nadal nie to".

Skoro jednak się przełamałem i napisałem... to może najpierw przedstawię na jakim etapie co teraz stoi.

Prototyp jest już na dysku w folderze "13.06". Oznacza to niestety wersję a nie datę wydania.

To oznacza że mechanika zmieniła się gruntownie od a-z... 13 razy!!! :D 13 to moje szczęśliwa liczba btw.

Z pierwotnych 13 postaci (znowu te 13...), na chwilę obecną jest 5. Pozostałe są gotowe, ale będę je wrzucał do testów pojedynczo - aż będę miał pewność że obecny balans jest ok.

Co z samą rozgrywką?

Mechanika zmieniła się na tyle, że nie ma już walki 1v1. Przewidziana liczba graczy to 2-4 (zastanawiam się nad wariantem 5-osobowym)

Mapa zmieniła się na heksy - w rozgrywce 1v1 jest ich 11.

Dla każdego gracza liczba bohaterów została zredukowana do dwóch. W zamian za to - są jeszcze bardziej różnorodni i wymuszają inne style gry. Doszła też większa kontrola nad armią. Doszedł też aspekt ekonomiczny (czyli zarabianie i wydawanie pieniędzy).

Są też testy na tabletopii i przydałoby mi się kilku zajawkowiczów do testowania balansu. Jest ktoś chętny? :)
Obrazek

_________________
https://www.facebook.com/Harendell/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt, 04 kwi 2017, 09:27 

Dołączył(a): Wt, 21 lut 2017, 15:46
Posty: 13
Chętnie spróbuję. A są gdzieś zasady instrukcja wrzucona, bo chyba przegapiłem?
Gra wygląda fajnie i tak też się zapowiada.
Planujecie jakąś wspieraczkę czy coś?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt, 04 kwi 2017, 22:27 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 30 wrz 2015, 17:00
Posty: 58
Instrukcja ostatnio zmieniała się tak często, że nie było sensu spisywać. Ale wszystko wskazuje na to, że powstanie niedługo :)
Bez crowdfundingu raczej się nie uda - kwestią otwartą na razie jest czy PL czy USA.
Masz konto na tabletopii? Ewentualnie jesteś z okolic Katowic?:)

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka

_________________
https://www.facebook.com/Harendell/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 05 kwi 2017, 07:08 

Dołączył(a): Wt, 21 lut 2017, 15:46
Posty: 13
Tabletopie mam, choć od niedawna, dopiero się tam odnajduję :)
A z lokalizacją, no niestety, drugi kraniec naszego bądź co bądź ładnego kraju :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 05 kwi 2017, 09:41 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 30 wrz 2015, 17:00
Posty: 58
Ok to jak spiszę instrukcję - to podeślę Ci wraz z linkiem do tabletopii na prv :)

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka

_________________
https://www.facebook.com/Harendell/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 06 kwi 2017, 22:40 

Dołączył(a): Cz, 23 lip 2015, 10:07
Posty: 76
Hej! Też chętnie pomogę w testach [Euro z klimatem <3] :D Tylko nigdy nie grałem na Tabletopii. Czy dobrze rozumiem, że w pakiecie Bronze mogę grać w każdą grę, ale tylko w dwie jednocześnie? Czy o co tu chodzi?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 06 kwi 2017, 22:42 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 30 wrz 2015, 17:00
Posty: 58
W pakiecie bronze mozesz grac tylko w niektore gry (w dodatku cześć jest okrojona - np terra mystica tylko w ustawieniach dla początkujących).
Ale do testów spokojnie starczy brąz. :)

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka

_________________
https://www.facebook.com/Harendell/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 06 kwi 2017, 22:58 

Dołączył(a): Cz, 23 lip 2015, 10:07
Posty: 76
Super :D To jak się zgadamy? Przez fb może będzie łatwiej. Może w przyszłym tygodniu jakoś lub w niedzielę by mi się udało zagrać, jeśli masz czas :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 07 kwi 2017, 06:52 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 30 wrz 2015, 17:00
Posty: 58
Spoko, przyszły tydzień jest ok.
Chciałbym jeszcze dla formalności kilka gier testowych w najwęższym gronie przeprowadzić i porozsyłam Wam linki na prv

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka

_________________
https://www.facebook.com/Harendell/


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 69 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL