Teraz jest Śr, 24 sty 2018, 10:36

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 69 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 04 kwi 2016, 20:55 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 30 wrz 2015, 17:00
Posty: 58
Najpierw w skrócie - gdzie będzie można zagrać w najbliższym czasie:


- 21 październik - Planszówki na PGE Narodowym 2017 (Warszawa)
- 25-26 listopad - Pionek (Gliwice)



Cześć,
chciałbym Wam zaprezentować mój prototyp - Bohaterowie z Harendell.

przy każdym ważniejszym update, postaram się edytować pierwszy post - tak żeby całe info znalazło się tutaj bez zbędnego scrollowania.
Zajawkowiczów oczywiście zapraszam do czytania i dyskusji :)

Obrazek




O czym jest sama gra?

Każdy gracz otrzymuje do swojej dyspozycji 2 unikatowych bohaterów. Każdy wymusza trochę inny styl gry i posiada inne umiejętności. Więcej na ich temat niżej. Poza samymi bohaterami dochodzą armie. Całość jest narzędziem do zajmowania kluczowych terenów. Lub zabijania wrogich bohaterów. Można wybrać swoją ścieżkę do zwycięstwa.

Bohaterowie

Postaci w testach jest na razie 6 - docelowo będzie 13. Przy mniejszej ilości łatwiej pracować nad balansem - a na tym etapie teraz jest gra. Tzn na tym + szlifowanie mechaniki.
Jednym z głównych założeń jest to, że każda postać ma być inna. Do tego stopnia, że tą inność powinno się czuć. I są takie, które specjalizują się w walce wręcz, są takie co wolą stać z tyłu. Są tzw "koxy" - pierwsze do walki, ale są też "papierki" - walki ogólnie unika, ale jak uderzy to boli. Są bardziej ofensywni, są defensywni. Są nastawieni na agresję, są nastawieni na wsparcie.
Kto grał w jakąś MOBA - ten pewnie wie o co chodzi.

Każda z tych postaci ma jakąś swoją umiejętność pasywną - czyli coś co działa cały czas.
Do tego dochodzą po 2 unikatowe umiejętności, które może wyuczyć i rozwijać (4 poziomy każda)
I dochodzi jedna umiejętność specjalna - do nauki dopiero od pewnego momentu. Zagrana średnio raz na grę - ale swego rodzaju "game-changer".
Co ważne - nawet jeśli "wymaxujemy" swoją postać - nie nauczymy się wszystkiego.

Postacie same w sobie różnią się też swoją wytrzymałością i podstawowymi atutami (atak / obrona).


Mechanika gry

Jest swego rodzaju mixem kilku mechanik.
Przeważa tutaj Area Control - za zajmowanie poszczególnych grup obszarów są punkty - a punkty dają zwycięstwo.
Jest rozwój postaci - każdą postać można rozwijać na różne sposoby co determinuje dalszy styl gry.
Deck building - może za mocne słowo, ale każda z postaci ma swoją własną mini-talię kart - do tego dochodzą karty wspólne, które może pozyskać każdy
Jest też trochę ekonomii - ale bardzo uproszczone i w szczątkowej formie.


Ilość graczy

Docelowo - gra ma chodzić do 4 osób.
Na razie testuję tylko 1v1. Kiedy to będzie śmigać - skupię się na rozwoju.
Tryby 1v1v1 lub 1v1v1v1/2v2 będą wymagać nieco innej mapy.
Mapa najprawdopodobniej będzie modułowa.



Co się teraz dzieje / nad czym pracuję?

5 rzeczy:

1. Balans
2. Upraszczanie zasad
3. Usprawnianie mechaniki
4, 5. Balans i balans





W spoilerze stary opis gry - taki skok do historii i pierwotne założenia ;)
Spoiler:



Możecie też śledzić fejsika -> https://www.facebook.com/Harendell/

_________________
https://www.facebook.com/Harendell/


Ostatnio edytowano Wt, 10 paź 2017, 16:29 przez rzem, łącznie edytowano 5 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 14 kwi 2016, 14:40 

Dołączył(a): Pt, 24 kwi 2015, 13:41
Posty: 69
Czekam na więcej info, bo chętnie bym się dowiedział czegoś wincyj. Wincyj! Bo wygląda fajnie. A ja też okolice Katowic powiedzmy... Więc jakiś testing czy coś to chętnie mógłbym...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 14 kwi 2016, 17:10 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 30 wrz 2015, 17:00
Posty: 58
@Draguś

Wedle życzenia - ekskluzywnie dla Ciebie kolejna postać:)
Potrzebuję jeszcze kilku testów (bardzo zależy mi na dobrym zbalansowaniu gry), zanim zacznę wrzucać trochę dokładniejsze info o tych bohaterach.
Obrazek

Moim głównym założeniem w BzH jest maksymalna regrywalność.

Wpływ na to ma wspomniane wyżej multum unikatowych postaci, rozwijanych wg unikatowego widzimisię i tworzących jeszcze bardziej unikatowe drużyny. Całości dopełni fakt, że do zwycięstwa prowadzi 5 różnych dróg - co wymusza stosowania zróżnicowanych strategii i kontrowanie posunięć przeciwnika.

Zazwyczaj co środę jestem w Proscenium w Katowicach (event co-środowy o 17:00, knajpka praktycznie na rynku)
Planuję też wizytę na Basconie w Bytomiu ( http://www.gry-planszowe.pl/forum/viewtopic.php?f=4&t=42648 )

generalnie o wszystkich innych "wyjściach" będę pisał na fejsie :) https://www.facebook.com/Harendell/

_________________
https://www.facebook.com/Harendell/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 21 kwi 2016, 16:32 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 30 wrz 2015, 17:00
Posty: 58
Jeśli ktoś wybiera się na BasCon 7-8 maja w Bytomiu - będzie miał okazję zagrać :)


http://www.gry-planszowe.pl/forum/viewtopic.php?f=4&t=42648

https://www.facebook.com/events/922919934492116/

_________________
https://www.facebook.com/Harendell/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 29 kwi 2016, 17:33 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 30 wrz 2015, 17:00
Posty: 58
Krótki wpis z postępu prac :)

Grafika:
Kilkanaście postaci jest już narysowane. Obecnie pracujemy nad fajnym wyglądem mapy i okładką.

Mechanika:
Jest coraz bardziej OK, w miarę wybalansowana. Są postacie zarówno takie, które mają trudny początek ale rozkręcają się w tzw "late game" jak i te, które celują w szybki koniec gry. Można tworzyć kombosy i kontry, jest kilka dróg do zwycięstwa. I po opiniach które zebrałem - każda gra jest nieszablonowa - trzeba się za każdym razem dostosować i kombinować. Nieskromnie przyznam, że jestem z tego dumny :)

Testy:
Generalnie w okolicach śląska mogę wpaść gdziekolwiek - potrzebuję tylko chętnych osób i wolnego miejsca u mnie w kalendarzu.
Z większych konwentów - w najbliższym czasie najbardziej nastawiam się na BasCon (7-8 maj w Bytomiu).
13-15 maj - zastanawiam się nad Szczyrkiem lub Wrocławem
19-21 maj - Kraków
4-5 czerwiec - ponownie Kraków

zachęcam też do lajka na fejsiku - tam znajdziecie najświeższe info :)

_________________
https://www.facebook.com/Harendell/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 12 maja 2016, 19:46 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 30 wrz 2015, 17:00
Posty: 58
Wyedytowałem trochę pierwszy wpis - zamieniłem go na podsumowanie całości - i będę w nim dodawał ważne informacje.

Obecnie wygląda on tak :)

Cześć,
chciałbym Wam zaprezentować mój prototyp - Bohaterowie z Harendell.

przy każdym ważniejszym update, postaram się edytować pierwszy post - tak żeby całe info znalazło się tutaj bez zbędnego scrollowania.
Zajawkowiczów oczywiście zapraszam do czytania i dyskusji :)

Obrazek

Krótki opis gry:

W krainie Harendell rozpoczęła się krwawa wojna między dwoma potężnymi miastami a niezliczone armie zaczęły się ścierać między sobą w krwawych bitwach.
Legendy, które po tej wojnie powstały - mówią o kilku postaciach, które przechyliły szalę zwycięstwa w tej wojnie.

Mechanika w skrócie:

Gracze wcielają się w poszczególne postacie. Stwierdzenie, że te postacie wygrają wojnę - jest mocno przesadzone. Faktem jest natomiast, że powinny się do tego w dużej mierze przyczynić.
Po powyższym opisie raczej nie będzie zaskoczeniem fakt, iż strony są dwie. :)
Każda ze stron, posiada trójkę z puli (obecnie 13) unikatowych postaci. Każda z nich ma swoje własne umiejętności - zarówno pasywne, jak i te - które rozwija podczas gry.

Obrazek

Obrazek


Do zwycięstwa prowadzi kilka dróg - można się skupić na szturmowaniu wrogiego miasta, eliminowania wrogich postaci, zdobywaniu doświadczenia lub po prostu grać na czas.
Nie ma możliwości, żeby podczas jednej gry dana postać "wymaxowała" swoje umiejętności. Można tworzyć herosów wszechstronnych lub wyspecjalizowanych w danej dziedzinie.

Poza mapą - na której to wszystko się dzieje, do gry wkraczają wspomniane wyżej umiejętności. Każda z postaci ma swoją unikatową talię kart, na której opieramy swe główne działania.

ObrazekObrazekObrazek

*na kartach wolałbym ikony umiejętności zamiast chopków - ale nad tym jeszcze pracujemy :)*

*** edytowałem pierwszego posta czyszcząc całość - więc możliwe że usunąłem jakieś ważne info - jak coś jest niejasne, napiszcie i postaram się doprecyzować ***


Postęp prac:

Obecnie większość grafik i mechaniki jest już na etapie - mówiąc politycznie - dość mocno zaawansowanym.
Graficznie - 2 postacie trzeba dorysować, kilka rzeczy poprawić.
Mechanicznie - trzeba jeszcze trochę wybalansować i - jeśli to możliwe - odróżnić postacie od siebie jeszcze bardziej.
Ponadto - co jakiś czas zmieniają się niuanse w mechanice. Przede wszystkim, chciałbym żeby sama rozgrywka była jak najbardziej uproszczona, ale przy tym umożliwiała mega różnorodność.

Stawiam tu przede wszystkim na:
regrywalność i eurosuchara

_________________
https://www.facebook.com/Harendell/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 20 maja 2016, 11:09 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 08 mar 2013, 10:02
Posty: 882
Jeśli załączone grafiki są już "pre-finalne" to mam do nich bardzo ważną uwagę. Są katorgą dla daltonistów! Nie wiedziałem, że nadal pojawiają się projekty kodujące najważniejsze informacje gry w gamie zielony-żółty-czerwony. W takim wypadku uniemożliwiasz rozgrywkę nawet do 10% męskiej populacji.

Polecam wyszukanie porad w google "colorblind designer tips" (niestety polskie źródła są znacznie uboższe). Przykład: http://www.somersault1824.com/tips-for- ... d-readers/

Proponuję projekty graficzne oglądać w skali szarości lub po wrzuceniu w specjalny filtr daltonistyczny i przekonać się jak taka zmiana wpływa na grywalność.

Niezaznajomionym ze skutkami daltonizmu polecam obejrzenie: https://www.youtube.com/watch?v=JKjhVKKQulU

_________________
Moja kolekcja na BGG (stan posiadania, na sprzedaż, oceny i komentarze): >KLIK<
Polecam transakcje z: Furia, Tequira, Karioka, Voronwe, Deninis, Razul, Chaaber, cyberowca, tiamat997, syfon, joanna_kozlowska6, ArniK
Moje gry solo na Excela (w kodzie VBA): >KLIK<


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 30 maja 2016, 22:47 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 30 wrz 2015, 17:00
Posty: 58
Cześć bukimi,

wybacz zwłokę w odpowiedzi - byłem na urlopie.

Przyznam szczerze - że wbiłeś mi klina i to potężnego. Do tej pory tylko słyszałem o czymś takim jak daltonizm i - nie chciałbym wyjść na ignoranta - myślałem że to jakiś bardzo znikomy odsetek.

Domyślam się, że znasz się lepiej w tym temacie? Jakie kolory wg Ciebie byłyby optymalne?

_________________
https://www.facebook.com/Harendell/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt, 31 maja 2016, 09:52 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz, 19 sty 2012, 08:42
Posty: 5082
rzem napisał(a):
Cześć bukimi,

wybacz zwłokę w odpowiedzi - byłem na urlopie.

Przyznam szczerze - że wbiłeś mi klina i to potężnego. Do tej pory tylko słyszałem o czymś takim jak daltonizm i - nie chciałbym wyjść na ignoranta - myślałem że to jakiś bardzo znikomy odsetek.

Domyślam się, że znasz się lepiej w tym temacie? Jakie kolory wg Ciebie byłyby optymalne?

W powyższym poście bukimiego masz linki do ciekawych materiałów - znajdziesz tam też info, jakie kolory będą ok :)
Na pewno jak czerwony zastąpisz kolorkiem "magenta" to powinien być łatwo odróżnialny od zielonego dla daltonistów.
Spoiler:

_________________
Sprzedam / wymienięAlien Uprising, Hunt Unknown Quarry


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 01 cze 2016, 10:55 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 08 mar 2013, 10:02
Posty: 882
Jak rozwiązać problem kolorów, by gra była przyjazna daltonistom?

Najczęściej przyjętym obecnie rozwiązaniem (także w kartografii) jest uzupełnienie koloru o wzór lub symbol.
Takie wyjście znajdziesz m.in. w Ticket to Ride (symbole na kartach i na planszy):
Obrazek
Każdy wagon ma tu też inny kształt.
Najnowsze wydanie gry "Splendor" także pochyliło się nad problemem (ich aplikacja na Android też ma tryb dla osób niewidzących kolorów)
Obrazek
W takim wypadku elementy czerwone mogłyby być np w kole, żółte w trójkącie, a zielone w kwadracie. Mała zmiana, a rozwiązuje problem bez względu na rodzaj daltonizmu.

Inną, ale podobną możliwością jest faktura w tle, która stanowi element projektu. Takie coś widać np. w "Osadnikach: Imperium" w tle karty obok opisu (miecze, monety, itp.):
https://3trolle.pl/16394-thickbox_defau ... perium.jpg
W Twoim projekcie może sprawdzić się po prostu np. zakreskowane tło w elementach czerwonych, a np. kropkowane w zielonych.

Innym wyjściem jest inna gama barw, tak jak pisze misioooo. Najgorszym wyjściem jest zielony-żółty-czerwony.
Najlepiej podmienić jeden ze skrajnych kolorów na niebieski (zamiast zielonego lub czerwonego), jednak nadal zostaje problem w odróżnieniu koloru żółtego.
Nie powiem, że najłatwiej jest z białym i czarnym, bo to zabija każdy projekt :P Niemniej jednak można zastąpić żółty (który zwykle symbolizuje stan neutralny, ani dobry, ani zły) kolorem szarym.
Oczywiście wszystkie elementy, które są ozdobą w grze i nie są bardzo mocno związane z mechaniką można zostawić w oryginalnej kolorystyce.

Z dodatkowych ciekawych źródeł informacji o daltonizmie: http://odkrywcy.pl/kat,111396,title,Jak ... aid=6171cb
Na koniec dodam, że nawet w grach komputerowych problem jest już dostrzegany i choćby międzynarodowa gra World of Tanks ma tryb "colourblind", gdzie drużyna przeciwnika jest niebieska zamiast czerwonego (własna pozostaje zielona).

_________________
Moja kolekcja na BGG (stan posiadania, na sprzedaż, oceny i komentarze): >KLIK<
Polecam transakcje z: Furia, Tequira, Karioka, Voronwe, Deninis, Razul, Chaaber, cyberowca, tiamat997, syfon, joanna_kozlowska6, ArniK
Moje gry solo na Excela (w kodzie VBA): >KLIK<


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 01 cze 2016, 11:06 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 30 wrz 2015, 17:00
Posty: 58
Dzięki wielkie, spróbuję coś z tym zrobić i za kilka dni pochwalić się efektami :)

www.facebook.pl/harendell

_________________
https://www.facebook.com/Harendell/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 01 cze 2016, 14:25 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 08 mar 2013, 10:02
Posty: 882
Podobno tutaj jest program dla projektantów umożliwiający dostosowanie grafik do potrzeb osób niewidzących kolorów. Może będzie dla Ciebie pomocny.
Niestety nie miałem okazji przetestować go osobiście:
http://colororacle.org/

W pierwszym linku, który tu podawałem można też wyczytać, że Adobe Photoshop (oraz Illustrator) mają opcję podejrzenia kolorów daltonisty (opcja Proof Setup).

PS. W ogóle dzięki, że rozważyłeś podjęcie tego niełatwego tematu w swoim projekcie.

_________________
Moja kolekcja na BGG (stan posiadania, na sprzedaż, oceny i komentarze): >KLIK<
Polecam transakcje z: Furia, Tequira, Karioka, Voronwe, Deninis, Razul, Chaaber, cyberowca, tiamat997, syfon, joanna_kozlowska6, ArniK
Moje gry solo na Excela (w kodzie VBA): >KLIK<


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 01 cze 2016, 18:47 

Dołączył(a): Pt, 24 kwi 2015, 13:41
Posty: 69
A jakby tak przestać ŚMIECIĆ o colorblindowym lobby i wrócić do tematu to...

Naprawdę pomysł mi się podoba (choć z drugiej strony przysłowiowa dupa boli, bo sam miałem projekt podobny tj. również pracowałem nad zrobieniem planszówkizacji gatunku MOBA (no jak to powiedzieć? ekranizacja tylko zamiast filmu to planszówka :D)... No ale projekt ugrzązł w otchłaniach Nadciągającejsesji i Brakuweny po połowie. Jak sesja się skończy to chętnie bym się stawił na takim testowaniu - jeśli nadal będzie opcja pogrania w Katowicach jak wspomniałeś w pierwszym poście.

A i z ciekawosci która mnie na razie gryzie - dałbyś radę uchylić większej części tajemnicy "o co w tej grze dokładnie"? Tj - jak wygląda plansza, coś więcej o tych miastach, o których szturmowaniu pisałeś, jakie są cele/warunki zwycięstwa itd... No i czy poza postaciami (w sensie tych 13 jak pisałeś że tylu ich jest, no, bohaterów, championów, whatever) coś jeszcze żyje w tej grze? Tj że tka się odwołam do MOBA'ów (mob?) - jakiegoś rodzaju miniony/stwory/potwory/cokolwiek co można farmić/zabijać/atakować itd a co nie jest jedna z tych głównych postaci? Tego typu szczegóły baaardzo chętnie bym poznał bo naprawdę ot jeden z tych bardzo nielicznych projektów growych które mnie zainteresowały na tym forum bardzo bardzo :) (na tyle że zamiast kuć na kolokwium siedzę i piszę tego nieskładnego posta :D)

Tu powinno być prawdopodobnie jakieś zakończenie/podsumowanie, ale nie ma i nie będzie bo mi się nie chce.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 01 cze 2016, 19:02 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz, 19 sty 2012, 08:42
Posty: 5082
Draguś proces tworzenia gry to również jak to (niegrzecznie wg mnie) ująłeś "śmiecenie colorblindowe".

Chcesz pofarmic? Polecam dowolne mmo na komputerze ; )

_________________
Sprzedam / wymienięAlien Uprising, Hunt Unknown Quarry


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 02 cze 2016, 06:40 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 30 wrz 2015, 17:00
Posty: 58
@bukimi, misioooo

przekolorowywanie i przerabianie gry pod tym kątem jest in progress.

Nie wiem czy uda mi się to samo zrobić z postaciami, ale na pewno postaram się kluczowe elementy mające wpływ na mechanikę - podrasować. Tak żeby wszystkich uszczęśliwić :)


@Draguś
Wstępny projekt mapy postaram się wrzucić wieczorem jak wrócę z pracy.
Co do postaci - na chwilę obecną ograniczone są tylko do tego, co może wybrać gracz. Armie są tzw. no-name - tłem rozgrywki. Na tyle kluczowym, że nie można go ignorować, ale wciąż no-name.
Pewny wyjątek mogą stanowić niektóre postacie - np tutaj:
Obrazek

Może "przywołać" sobie niedźwiedzia, który jest osobną jednostką i też się porusza po mapie.

miniony/stwory/potwory - myślałem o tym na początku. Ale doszedłem do wniosku, że to wszystko tylko zbędnie wydłuży i pokomplikuje rozgrywkę. Nie ma sensu robić na siłę drugiej MOBy.

to tak na szybko, trochę ostatnio czasowo nie wyrabiam - tak jak napisałem wyżej - postaram się jeszcze dopisać wieczorem coś jak z pracy wrócę.

ps. miło że temat cieszy się zainteresowaniem, nawet nie wiecie jakiego to daje kopa motywacyjnego :)

_________________
https://www.facebook.com/Harendell/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 02 cze 2016, 16:54 

Dołączył(a): Pt, 24 kwi 2015, 13:41
Posty: 69
To fajnie, że dajemy ci kopa xd.
Czyli armii owych w żaden sposób nie będzie w grze jako czegokolwiek? Ciężko mi się sprecyzować bo nie wiem de facto nic o samej grzebpoza tym że jest fajna i jest jakoś oparta o moby. Bardzo czekam na mapę i generalnie wincyj info wszelakich :) a postać wzywająca dźwiedzia wydaje się fajnym pomysłem tylko pytanie czy misioooo się zgodzi by go tak wzywać bezkarnie na pole bitwy...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 02 cze 2016, 19:27 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 30 wrz 2015, 17:00
Posty: 58
Nie no, armie będą :)

Źle się może trochę wyraziłem.
Armie walczą między sobą i w ten wir wrzucani są bohaterowie. Trzeba umiejętnie manewrować na polu walki, tak aby unikać wrogiej armii a zarazem trzymać się ze swoją i pomagać jej szturmować wrogą stolicę.

Sama mapa z kolei - na chwilę obecną wygląda tak:
Obrazek

ps. Misio tam chyba nie ma za dużo do gadania - musi słuchać swojej Pani, wspierać sojuszniczą armię i zabijać wrogich herosów :)


edit: będę z prototypem m.in na Pionku, więc zapraszam :)

_________________
https://www.facebook.com/Harendell/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 03 cze 2016, 08:38 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 30 wrz 2015, 17:00
Posty: 58
Ops teraz dopiero zczaiłem: Misioooo - kolega z forum i Misio-niedźwiedź... :)

_________________
https://www.facebook.com/Harendell/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 03 cze 2016, 10:11 

Dołączył(a): Pt, 24 kwi 2015, 13:41
Posty: 69
Coraz bardziej mi się to podoba! Czyli te miasta o które pytałem to są stolice cxyli te dwa zamczury na tej mapie i jak mniemam cele zwycięstwa po prostu? Czy wyciągam pochopnie wnioski?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 03 cze 2016, 13:20 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 30 wrz 2015, 17:00
Posty: 58
Bardzo dobrze kombinujesz :)
Jeżeli Twoja armia przebije się za wrogie mury - wygrywasz.
Z tym że nie jest to jedyna droga do zwycięstwa - możesz zamiast tego skupić się na eliminacji wrogich bohaterów lub zdobywaniu doświadczenia - a co za tym idzie - poziomów. Przy okazji musisz też pilnować, żeby przeciwnik w którejś z tych dziedzin nie uciekł Ci za bardzo.
W grze funckjonuje też swego rodzaju kalendarz z poszczególnymi modyfikatorami dla danych dni. W skrajnych przypadkach gdy rozgrywka jest bardzo zacięta - koniec następuje po "przekartkowaniu" całego kalendarza.

_________________
https://www.facebook.com/Harendell/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 06 cze 2016, 15:43 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N, 05 maja 2013, 13:10
Posty: 5381
Lokalizacja: Warszawa / Kobyłka
Mapa fajna choc te dwa zamki z zielonymi blankami na górze wygladają troche jak sklonowane.

_________________
Aktualne Top gier: Dropfleet Commander, Forbidden Stars, Burning Suns, The Others 7 Sins, Star Trek Ascendancy

Kolekcja gier
Recenzje Board Time
Przy Stole


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 06 cze 2016, 16:02 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 30 wrz 2015, 17:00
Posty: 58
Ok, przekażę uwagi grafikowi :)

_________________
https://www.facebook.com/Harendell/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 08 cze 2016, 05:52 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 30 wrz 2015, 17:00
Posty: 58
W niedzielę będę na Pionku, jeśli ktoś jest chętny - zapraszam!:)

_________________
https://www.facebook.com/Harendell/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 08 cze 2016, 07:30 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 08 mar 2013, 10:02
Posty: 882
Tylko w niedzielę? Ja będę tylko w sobotę :?

_________________
Moja kolekcja na BGG (stan posiadania, na sprzedaż, oceny i komentarze): >KLIK<
Polecam transakcje z: Furia, Tequira, Karioka, Voronwe, Deninis, Razul, Chaaber, cyberowca, tiamat997, syfon, joanna_kozlowska6, ArniK
Moje gry solo na Excela (w kodzie VBA): >KLIK<


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 08 cze 2016, 13:33 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 30 wrz 2015, 17:00
Posty: 58
Hmm, unpub jest tylko w niedzielę. Z drugiej strony w sobotę wypadło mi kilka dodatkowych spraw...
A jakby co to w których godzinach można Cię tam złapać?

_________________
https://www.facebook.com/Harendell/


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 69 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL