Ruiny: Drugi Rytuał - strategiczno/przygodowa gra bitewna
- Bartoszeg02
- Posty: 564
- Rejestracja: 25 mar 2009, 21:35
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 172 times
- Been thanked: 43 times
Re: Ruiny: Drugi Rytuał - strategiczno/przygodowa gra bitewn
o cholera bardzo elegancka grafika ) Czekam na więcej fotek ! Nie podobają mi się tylko te białe tła na pionkach stworów ... niby jest czytelniej ale przypomina mi to stare magie i miecze gdzie cała oprawa graficzna była bardzo biedna ...
Re: Ruiny: Drugi Rytuał - strategiczno/przygodowa gra bitewn
Dzięki za komentarz .
Odwiedź https://www.facebook.com/SpellsAndGames aby nadążać za nowinkami
Co do pionków, zastanawiamy się nad różnymi opcjami, ale zdecydujemy się na taką która pod względem kosztów i feela będzie pasować .
Odwiedź https://www.facebook.com/SpellsAndGames aby nadążać za nowinkami
Co do pionków, zastanawiamy się nad różnymi opcjami, ale zdecydujemy się na taką która pod względem kosztów i feela będzie pasować .
Re: Ruiny: Drugi Rytuał - strategiczno/przygodowa gra bitewn
Bawimy się i prototypujemy elementy które będą dostępne w grze:
Re: Ruiny: Drugi Rytuał - strategiczno/przygodowa gra bitewn
Przedstawiamy podgląd pudełka
Więcej na naszym profilu na fb: https://www.facebook.com/SpellsAndGames
Więcej na naszym profilu na fb: https://www.facebook.com/SpellsAndGames
Re: Ruiny: Drugi Rytuał - strategiczno/przygodowa gra bitewn
Maly update, wypuscilismy filmik ktory opowiada historie ktora dzieje sie przed rozpoczeciem gry:
https://www.youtube.com/watch?v=tUiz_MADWUk
Duzo wiecej innych mniejszych nowosci na naszym FB.
https://www.youtube.com/watch?v=tUiz_MADWUk
Duzo wiecej innych mniejszych nowosci na naszym FB.
- Rocy7
- Posty: 5456
- Rejestracja: 05 maja 2013, 14:10
- Lokalizacja: Warszawa / Kobyłka
- Been thanked: 5 times
Re: Ruiny: Drugi Rytuał - strategiczno/przygodowa gra bitewn
Jakis draft instrukcji? Jak wyglada walka?
Re: Ruiny: Drugi Rytuał - strategiczno/przygodowa gra bitewn
Po swietach opublikujemy draft instrukcji do wgladu.
Prawdopodobnie w tym tygodniu opublikujemy jeszcze jeden material.
Prawdopodobnie w tym tygodniu opublikujemy jeszcze jeden material.
Re: Ruiny: Drugi Rytuał - strategiczno/przygodowa gra bitewn
czyżby projekt wstrzymany? szkoda by było ... chociaż do tej instrukcji chciałem zajrzeć, wiadomo grafiki nakręcają na grę ale jednak same gry nie sprzedają (przynajmniej nie mi)juvee pisze:Po swietach opublikujemy draft instrukcji do wgladu.
Prawdopodobnie w tym tygodniu opublikujemy jeszcze jeden material.
także czekam na więcej
Re: Ruiny: Drugi Rytuał - strategiczno/przygodowa gra bitewn
Hej, projekt nie wstrzymany, a cały czas rozwijany .
Postanowiliśmy że nie opublikujemy drafta, tylko już bardziej rozwiniętą instrukcję, obecnie nad nią pracujemy, chcemy domknąć wszystkie elementy gry, aby potem się z niczego nie wycofywać .
W ten weekend domykamy wszystkie elementy, aby nie dodawać już nic więcej, zawsze jakiś pomysł na urozmaicenie gry się pojawiał, ale już wystarczy, dlatego teraz zaczniemy ciąć nadmiar .
Na bieżąco możesz śledzić postępy gry na naszym fb: https://www.facebook.com/SpellsAndGames
Postanowiliśmy że nie opublikujemy drafta, tylko już bardziej rozwiniętą instrukcję, obecnie nad nią pracujemy, chcemy domknąć wszystkie elementy gry, aby potem się z niczego nie wycofywać .
W ten weekend domykamy wszystkie elementy, aby nie dodawać już nic więcej, zawsze jakiś pomysł na urozmaicenie gry się pojawiał, ale już wystarczy, dlatego teraz zaczniemy ciąć nadmiar .
Na bieżąco możesz śledzić postępy gry na naszym fb: https://www.facebook.com/SpellsAndGames
Re: Ruiny: Drugi Rytuał - strategiczno/przygodowa gra bitewn
Milo mi poinformowac ze wlasnie wydalismy na swiat nasza strone internetowa:
http://www.spellsandgames.com
Znajdziecie na niej wieksza ilosc informacji na temat gry.
Pozdrawiam!
http://www.spellsandgames.com
Znajdziecie na niej wieksza ilosc informacji na temat gry.
Pozdrawiam!
Re: Ruiny: Drugi Rytuał - strategiczno/przygodowa gra bitewn
Przygotowalismy unboxing naszego prototypu:
https://www.youtube.com/embed/gZfZKe3ycek
https://www.youtube.com/embed/gZfZKe3ycek
Re: Ruiny: Drugi Rytuał - strategiczno/przygodowa gra bitewn
Lepiej przywieźcie to do Wrocławia, geekszop na pewno chętnie weźmie prototyp i potestuje ;P
Sprzedam / wymienięKeyflower+dodatki, Nemo's War, Alien Uprising, Hunt Unknown Quarry, inne
- Rocy7
- Posty: 5456
- Rejestracja: 05 maja 2013, 14:10
- Lokalizacja: Warszawa / Kobyłka
- Been thanked: 5 times
Re: Ruiny: Drugi Rytuał - strategiczno/przygodowa gra bitewn
Przejrzałem filmik oraz wrazenia testerow, nie wynika z nich czym Was tytul różni się od innych dungeon crawlerow, rozwoj postaci, decyzje standard. Nawet system "idź i zobacz" w podobnej formie jest w Dungeon Saga Dwarf King Quest w trybie uncharted dungeon lub w wersji zmodyfikowanej w Imperial Assault. 110 zł niby nie jest drogo, ale czym wyróźnia się Wasz tytuł mechanicznie?
Re: Ruiny: Drugi Rytuał - strategiczno/przygodowa gra bitewn
Czesc wszystkim,
przepraszam za pozna odpowiedz, bylem na malym urlopie.
W miedzy czasie wydarzylo sie kilka rzeczy ktore moga odpowiedziec na troche pytan:
1) Wywiad przeprowadzony przez BigBadDice:
http://bigbaddice.pl/wywiad-tworca-gry- ... gi-rytual/
https://www.youtube.com/watch?v=dLB-nzCRxJg
Nasz tytul wyroznia sie tym, ze nic nie jest zdefiniowane, w przypadku gry nie scenariuszowej, wszystko jest dostosowywane w trakcie gry. System idz i zobacz w formie przedstawionej na filmiku jest lekko przestarzaly, jest juz nastepna jego wersja. Wiem ze nie jest to do konca odpowiedz na Twoje pytanie Rocy7, ale nie chce sie zobowiazywac dopoki nie domkniemy wszystkiego.
Pozdrawiam,
juvee
przepraszam za pozna odpowiedz, bylem na malym urlopie.
W miedzy czasie wydarzylo sie kilka rzeczy ktore moga odpowiedziec na troche pytan:
1) Wywiad przeprowadzony przez BigBadDice:
http://bigbaddice.pl/wywiad-tworca-gry- ... gi-rytual/
2) Pierwszy filmik z kulis powstawania gry:W dużym skrócie, mroczny władca w znany tylko mu sposób rozmieszcza i tworzy swoją zdradliwą mapę. Na każdym skrawku mapy znajdują się rożne punkty wyjścia oraz symbole – oko oraz strzałka, każdy z nich powoduje aktywacje zdarzenia/misji czy potyczki w innym momencie. Oko – po przejściu przez korytarz na którym ono występuje, natomiast strzałka – po przejściu w korytarz na który wskazuje. Na tilach mogą wystąpić 4 różne opcje: zdarzenie, misja, potyczka oraz niewiadoma, co oznacza że należy wziąć kartę danego typu czy rzucić kością aby wylosować co czeka gracza. Daje to bardzo interesujące rozwiązania i możliwości rozplanowania swojego tunelu w sposób praktycznie nieskończony.
Celem Mrocznego Władcy jest urośnięcie w sile tak bardzo, aby zatrzymać „najeźdźców” przed wypełnieniem rytuału, dzięki zwiększaniu swojego poziomu, może używać nowych zdolności, przywoływać potwory i je kontrolować.
Bohaterowie oczywiście także zdobywają poziomy, korzystają z przedmiotów, które znajdują i mogą kupować. Mogą korzystać ze swoich specjalnych zdolności oraz je ulepszać, co jest bardzo ciekawe, ponieważ daje to możliwość zrobienia lekko różnych postaci z każdą sesją. Ich głównym celem gry jest wymiana przez bohaterów wszystkich pieczęci które utrzymują Mrocznego Władcę w ryzach.
Bohaterowie posiadają swoje skażone strony, które otrzymują skazy za każde ich przymusowe przejście na nią, mogą to być mutacje, defekty czy daleko idące „problemy” psychiczne. Skazy także pomagają Władcy w kontrolowaniu bohaterów, wykorzystując ich słabości.
Bohaterowie wręcz wkraczają w Ruiny totalnie nie wiedząc co ich czeka, może spotkać ich tak wiele rzeczy, że trudno do końca opisać .
https://www.youtube.com/watch?v=dLB-nzCRxJg
Nasz tytul wyroznia sie tym, ze nic nie jest zdefiniowane, w przypadku gry nie scenariuszowej, wszystko jest dostosowywane w trakcie gry. System idz i zobacz w formie przedstawionej na filmiku jest lekko przestarzaly, jest juz nastepna jego wersja. Wiem ze nie jest to do konca odpowiedz na Twoje pytanie Rocy7, ale nie chce sie zobowiazywac dopoki nie domkniemy wszystkiego.
Pozdrawiam,
juvee