rozbudowany system ruchów (punkty akcji) pomocy!

Masz pomysł na grę planszową? Chciałbyś go kiedyś zrealizować? Chcesz się nim podzielić albo pomóc w realizacji jakiegoś pomysłu? Do dzieła!
punki
Posty: 5
Rejestracja: 20 sty 2007, 15:01

rozbudowany system ruchów (punkty akcji) pomocy!

Post autor: punki »

zna ktoś może jakiś system ruchu,walki.itp żeby był rozbudowany i był on na punkty akcji?
Grzech
Posty: 594
Rejestracja: 20 maja 2005, 13:55
Lokalizacja: Wrocław/Warszawa
Has thanked: 7 times
Been thanked: 10 times

Post autor: Grzech »

całkiem ciekawy system poruszania się jest w Carthagena GMT
Poruszanie sie jest ograniczone zdolnościami dowódcy (test czy armia po dojściu do pewnych pkt (np miast) pójdzie dalej. natomiast konsekwencją samego ruchu jest spadek siły oddziałów (straty)

Polecam zapoznanie się z zasadami na stronie GMT
punki
Posty: 5
Rejestracja: 20 sty 2007, 15:01

Post autor: punki »

nie mi chodzi o swobode działania coś jak w falloucie te punkty akcji i coś w stylu s-f
Grzech
Posty: 594
Rejestracja: 20 maja 2005, 13:55
Lokalizacja: Wrocław/Warszawa
Has thanked: 7 times
Been thanked: 10 times

Post autor: Grzech »

SF... Battletech? ale nie wiem czy można coś jeszcze w tym systemie poprawić.

Napisz może więcej co to ma być? Fallout (czyli pojedyńcze osoby/strzały) bardziej zaawansowane technologie? walki małych oddziałów czy też epickie bitwy?
Awatar użytkownika
xshadow
Posty: 178
Rejestracja: 15 maja 2005, 01:38
Lokalizacja: Zamość / Lublin

Post autor: xshadow »

punki, powiedz jaką część tego bitewniaka masz już w głowie/ na papierze?
Jeśli chodzi o system ruchu do fallouta, z sieci można ściągnąć cały podręcznik pdf systemu SPECIAL zastosowanego w falloucie.
punki
Posty: 5
Rejestracja: 20 sty 2007, 15:01

Post autor: punki »

no kurde trudne to ale spróbuje opisać
na każdą turę mają składać sie akcje jeszcze nie wiem ile ale mam już ruch,atak,obrona,odwrót może co innego zamiast odwrotu?
i załóżmy że jednostka ma 10 PA(punkty akcji) i musi te 10 podzielić na te 4 współczynniki np.
ruch-2PA(czyli 2 cm tak ma być)
atak-4PA-tu mam tak że jeśli wyrzuci 1-4 morze oddać strzał jeśli więcej to już nie np:3PA=1-3 na kostce musi wypaść żeby trafił a jeśli ma 6PA to 1-6 czyli praktycznie zawsze maxymalnie można mieć 24PA w jednym trzeba se tak podzielić żeby jakoś to wyglądało
obrona-2PA (20HP mniej straci jeśli jest w trybie obrony)
odwrót-to samo co ruch.
Ogólnie chciałbym żeby to inaczej wyglądało i łatwiej bo to mi się pier....
i jakieś takie gówniane....macie lepsze pomysły
I jeszcze znacie jakiś syntezator mowy dobry wmiare żeby miał różny ton głosu,krzyczał,itp. bo planuje przed każdą misją robić odprawy :oops: :oops: właśnie na tym i puszczać z mp3
ODPOWIEDZ