SZCZUROŁAP

Masz pomysł na grę planszową? Chciałbyś go kiedyś zrealizować? Chcesz się nim podzielić albo pomóc w realizacji jakiegoś pomysłu? Do dzieła!
Awatar użytkownika
Cirrus
Posty: 385
Rejestracja: 06 paź 2006, 08:54
Lokalizacja: Ruda Śląska

SZCZUROŁAP

Post autor: Cirrus »

pierwsza (?) gra o polowaniu na szczury :lol: gracze przemieszcają sie po kanałach (zbudowanych z kart 5 na 5cm) i łapią szczury. W każdej części kanału znajduje się pewna ilość szczórów (żeton). Po wejściu do "komnaty" gracz część łapie a część szczurów przemieszcza się do następnej części, oczywiście jeżeli nie ma tam innego gracza/ stracha na szczury itp. Podczas przechodzenia przez komnaty ciżgnie się karty wydarzeń (zawał, atak szczuraka{skavena}, kryjówka roabójników etc.) oczywiście powinny być dostępne różne postacie szczurołapów z odmiennymi statystykami. Co Wy na to???
"Uwielbiam kiedy jazdy zwał
Po chamskich karkach leci w cwał
Spod kopyt pryska taki syn
Dalej ich prać i lać i w dym!"

http://tubylem.blog.onet.pl/ - moje podróże małe i duże :)
Awatar użytkownika
Saise
Posty: 182
Rejestracja: 19 kwie 2006, 21:09
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Saise »

Wbrew pozorom ta gra może być ciekawa, trzeba by tylko było dokładnie rozwiązać system przemieszczania się szczurów do kolejnych pomieszczeń kanałów, i dać jakieś większe pole do taktycznego popisu, jak np. Zakładanie pułapek (po to by potem kierować doń szczury) etc. Popracuj, pokaz cos fajnego, to zobaczymy 8)
-- Hubert 'Saise' Spala --
http://grasuch.blogspot.com - reaktywowany blog o planszówkach!
Poziom -1 | Blue City Warszawa | Sklep z grami towarzyskimi Graal
Awatar użytkownika
aeragram
Posty: 47
Rejestracja: 27 wrz 2004, 19:43
Lokalizacja: Mikołów

Post autor: aeragram »

Cześć,

Pomysł całkiem obiecujący, ale jak zwykle diabeł tkwi w szczegółach, które to zazwyczaj są ważniejsze od samego pomysłu.
Wpadnij do Tychów na piątkowe granie w Avanti. Może podyskutujemy na temat tego pomysłu. Jestem na gadu 5479442.

pozdrawiam
Awatar użytkownika
Cirrus
Posty: 385
Rejestracja: 06 paź 2006, 08:54
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Cirrus »

Nie mam neta (korzystam w bibliotece) :cry: więc jak co to pisz na 500705722.
No i nie wiem gdzie ten Avanti jest...
A co do przemieszczania się szczurów to w korytarzu prostym idą do przodu a na skrzyżowaniach wyznacza się kierunek losowo (rzut 1k3 orzeł/reszka{dla skrzyżowań w kształcie T}). Część (ile?) zostaje jednak złapana.
Dodano 11 sty 2007:
I jeszcze garść informacjii odnośnie mechaniki i zasad:
Przed grą układa się planszę (każdy gracz dodaje 1 element) na któraj następnie układa się żetony ze szczurami (żetony wielkości 2zl. z góry czarne, od spodu znak zapytania {jeśli gracz odkryje właśnie taki żeton ciągnie kartę zdarzenie losowe} lub liczba szczurów od 1-6) i losuje miejsca startu (tyle ilu graczy).
Za 2 tygodnię (25 sty) zaczynam rozsyłać wersję Bardzo Beta gry. Podajcie tylko swój e-mail.
"Uwielbiam kiedy jazdy zwał
Po chamskich karkach leci w cwał
Spod kopyt pryska taki syn
Dalej ich prać i lać i w dym!"

http://tubylem.blog.onet.pl/ - moje podróże małe i duże :)
Awatar użytkownika
lokhgard
Posty: 80
Rejestracja: 27 sty 2006, 22:34
Been thanked: 1 time

Post autor: lokhgard »

pomysl ciekawy, mam kilka pytan:
1.rozumiem ze celem gry jest zlapanie najwiekszej ilosci szczurow, czy mozna wygrac tez w inny sposob? kiedy gra sie konczy, po zlapaniu wszystkich gryzoni czy po jakims okreslonym czasie?
2.pisales o statystykach szczorow w pierwszym poscie, czy to dotyczy tylko latwosci lapania czy tez mozna z nimi jakos walczyc?
3.znaczna wiekszosc gier ktore mam jest grywalna glownie dzieki interakcja miedzy graczami, przewidujesz cos tkiego? chodzi mi np o zagrywanie kart przeszkadzajacych innym graczom, zdobywanych w trakcie gry np pod tymi czarnymi zetonikami poza gryzoniem lub zdarzeniem moze byc cos, co da graczowi kilka takich przeszkadzajacych kart, albo zaczynanie z ustalona iloscia na poczatku gry a kiedy beda wykorzystana to juz gracz sam zdecyduje

i jezeli lista nie jest zamknieta to chetnie bym zobaczyl pelniejszy obraz i wpisal sie na testy:)

rajfel@o2.pl
EstEst
Posty: 282
Rejestracja: 02 sty 2007, 13:29
Lokalizacja: Kraków

Post autor: EstEst »

Mam grono do testów...
Jeśli zechcesz wysłać to poproszę na kosiarz07@o2.pl
Sługa Koła. Młot na humanistów. Miecz w ręku dyrekcji.

Gry EstEsta
Awatar użytkownika
lokhgard
Posty: 80
Rejestracja: 27 sty 2006, 22:34
Been thanked: 1 time

Post autor: lokhgard »

czy w tym temacie cos sie dzieje? znaczy chodzi mi o to, czy zastoj jest spowodowany dopracowywaniem detali czy tez pomysl zostal calkowicie anulowany?


czy moze nikt mnie nie lubi i dlatego nie dostalem mejla:(?
Awatar użytkownika
Cirrus
Posty: 385
Rejestracja: 06 paź 2006, 08:54
Lokalizacja: Ruda Śląska

Dokumentacja wyparowała wraz z zawartością dysku

Post autor: Cirrus »

Dokumentacja wyparowała wraz z zawartością dysku :( :x
Projekt został więc zarzucony.
Przepraszam za opóżnienie w odp. ale miałem problemy ze sprzętem (tak te dyski...)
"Uwielbiam kiedy jazdy zwał
Po chamskich karkach leci w cwał
Spod kopyt pryska taki syn
Dalej ich prać i lać i w dym!"

http://tubylem.blog.onet.pl/ - moje podróże małe i duże :)
Awatar użytkownika
lokhgard
Posty: 80
Rejestracja: 27 sty 2006, 22:34
Been thanked: 1 time

Post autor: lokhgard »

czyzby? doskonale wiem, ze mnie nie lubicie i dlatego o calym temacie rozmawiacie tylko za pomoca PW :P a bardziej na serio, to szkoda, bo moglo byc ciekawie... :(
Awatar użytkownika
Cirrus
Posty: 385
Rejestracja: 06 paź 2006, 08:54
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Cirrus »

A no mogło... :cry: cóż siła wyższa. No i zapraszam do twórczego rozwijania pomysłu :lol:
"Uwielbiam kiedy jazdy zwał
Po chamskich karkach leci w cwał
Spod kopyt pryska taki syn
Dalej ich prać i lać i w dym!"

http://tubylem.blog.onet.pl/ - moje podróże małe i duże :)
ODPOWIEDZ