Dzięki za pokazanie gry, generalnie bardzo ciekawy projekt, zwłaszcza konieczność dopasowania się na bieżąco do tego co na front wprowadzi przeciwnik.
Downtime to trochę problem zwłaszcza w fazie ruchu/ataku, ale to można załatwić przez np. wprowadzanie naprzemiennych aktywacji poszczególnych rodzajów jednostek.
Projekt bitewny - Epicka potyczka (Epic Encounter)
- lacki2000
- Posty: 4057
- Rejestracja: 30 maja 2012, 00:09
- Lokalizacja: Gdynia
- Has thanked: 276 times
- Been thanked: 159 times
Re: Projekt bitewny - Epicka potyczka (Epic Encounter)
Dzięki za testowanie i uwagi. Ja aż tak dotkliwego downtimu nie odczuwam, bo to raptem ruch kilku jednostek w podetapie ale w ramach optymalizacji grywalności warto rozpatrzyć twe propozycje działań naprzemiennych. Downtime się skróci a głównej idei rozgrywki nie zakłóci.
Jakby jeszcze byli chętni do testów to ja już mam nieco więcej czasu wieczorami niż przez ostatnie miesiące więc zapraszam.
Jakby jeszcze byli chętni do testów to ja już mam nieco więcej czasu wieczorami niż przez ostatnie miesiące więc zapraszam.
Nie dajcie gnuśnieć umysłom, grajcie w Go! - Konfucjusz (Kǒng Fūzǐ, 551-479 p.n.e.)
:: Moja kolekcja (BGG) :: Chciałbym do kolekcji (BGG) :: Chętnie kupię (BGG) ::
:: Moja kolekcja (BGG) :: Chciałbym do kolekcji (BGG) :: Chętnie kupię (BGG) ::