Bitewniak

Zastanawiasz się co kupić? Poszukujesz gry dla 2 osób? A może najzabawniejszej gry dla 3-6 osób Reinera Knizia o kosmosie, zaczynającej się na literę Z? Pomożemy!
skill347
Posty: 6
Rejestracja: 13 lis 2017, 20:50

Bitewniak

Post autor: skill347 »

Ok, powiem kilka faktów, mój problem, a wy mam nadzieje mi pomożecie :P
Spoiler:
- Nie mam dużego doświadczenia z grami bitewnymi
- Mam budżet ograniczony do około 900 zł
- Znam angielski ale na poziomie B1 (Niewystarczającym by czytać w nim podręczniki)
Więc; potrzebuje podręcznika do jakiegoś systemu który jest:
1.Fantasy
2.Po Polsku
Figurki nie są dla mnie problemem bo można je kupić wszędzie
Polecicie mi coś?
skill347
Posty: 6
Rejestracja: 13 lis 2017, 20:50

Bitewniak

Post autor: skill347 »

Dodam że znam wiele systemów typu Hobbit, Warhammer Fantasy Battle i Infinity ale we wszystkich sklepach internetowych są wyprzedane (a w Warszawie nie ma dużo sklepów figurkowych)
Drasquez
Posty: 45
Rejestracja: 02 lis 2017, 19:22

Re: Bitewniak

Post autor: Drasquez »

Polecam Age of Sigmar. Gra jest lżejsza niż bardziej taktyczny WFB i ma bardzo ładne modele, szczególnie nowych armii.

Popatrz na frakcje i wybierz tą, która najbardziej Ci się spodoba. Na początek zawsze dobrze jest kupić zestaw typu "Start Collecting". Skleisz, spróbujesz pomalować i zobaczysz czy Ci się podoba.

Alternatywa to grupa na fb Polskie targowisko figurek czy jakoś tak. Tam możesz kupić całe armie od ludzi i ogólnie mnóstwo rzeczy :)

Zabim jednak wpakujesz się w to hobby najlepiej żebyś wybrał się do lokalnego sklepu zobaczyć jak to wyglada. Jak się gra i czy w ogóle Ci się temat realnie podoba. No i jako system wybrać.

W razie czego polecam grupę Age of Sigmar - Polska na fb
misioooo
Posty: 5114
Rejestracja: 19 sty 2012, 08:42
Been thanked: 3 times

Re: Bitewniak

Post autor: misioooo »

Nasza rodzima Wojnacja może :) Całkiem fajny system. I z takim funduszem spokojnie starczy!