SUPERHOT the Card Game

Masz pytanie o zasady jakiejś gry - zamiast pisać na forum ogólnym, napisz osobnego posta na tym podforum. Uwaga! W tytule wątku podaj nazwę gry (i krótko czego dotyczy pytanie)!
c08mk
Posty: 2459
Rejestracja: 02 sie 2013, 16:24
Lokalizacja: Rzeszów
Has thanked: 100 times
Been thanked: 285 times

SUPERHOT the Card Game

Post autor: c08mk »

Manewry
Pogrubiona zasada mówi, że można umieścić karty w Strefie Wykorzystanch na Stosie Odrzuconych. To znaczy, że nie trzeba i gracz ma wybór czy to zrobić czy nie?

Timing.
Czy po spełnieniu wszystkich celów w fazie 5 od razu przygotowuję nową talię Systemu i nową talię Gracza czy najpierw przechodzę przez fazę 6 oraz fazę 7 i dopiero na końcu przygotowuję nowe talie?
Awatar użytkownika
maciejo
Posty: 3349
Rejestracja: 01 lut 2009, 14:20
Lokalizacja: Gliwice-Bielefeld
Has thanked: 96 times
Been thanked: 127 times

Re: SUPERHOT the Card Game

Post autor: maciejo »

Po przeczytaniu tego czegoś wogóle nie siadałem do gry.Nie będę się zamęczał.Napisałem do nich maila kiedy można oczekiwać poprawionej instrukcji ale na razie odpisali że "szlifują" oby coś z tego było :|
Ostatnio zmieniony 13 lip 2017, 09:59 przez maciejo, łącznie zmieniany 1 raz.
Planszówkowym skrytożercom mówię stanowcze NIE !!!
Awatar użytkownika
rattkin
Posty: 6518
Rejestracja: 24 maja 2013, 15:00
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 382 times
Been thanked: 928 times

Re: SUPERHOT the Card Game

Post autor: rattkin »

c08mk pisze:Manewry
Pogrubiona zasada mówi, że można umieścić karty w Strefie Wykorzystanch na Stosie Odrzuconych. To znaczy, że nie trzeba i gracz ma wybór czy to zrobić czy nie?
Trzeba. Błędne tłumaczenie.
c08mk pisze: Timing.
Czy po spełnieniu wszystkich celów w fazie 5 od razu przygotowuję nową talię Systemu i nową talię Gracza czy najpierw przechodzę przez fazę 6 oraz fazę 7 i dopiero na końcu przygotowuję nowe talie?
Cele mogą byc spełnione wczesniej. W fazie 5 sprawdzasz, czy są spełnione wszystkie. Jesli tak, instant reset, pomijasz fazę 6 i 7, skladasz decki, tasujesz, rozkladasz linie, dobierasz karty, zaczynasz nową rundę od fazy 1.
c08mk
Posty: 2459
Rejestracja: 02 sie 2013, 16:24
Lokalizacja: Rzeszów
Has thanked: 100 times
Been thanked: 285 times

Re: SUPERHOT the Card Game

Post autor: c08mk »

Cele mogą byc spełnione wczesniej. W fazie 5 sprawdzasz, czy są spełnione wszystkie. Jesli tak, instant reset, pomijasz fazę 6 i 7, skladasz decki, tasujesz, rozkladasz linie, dobierasz karty, zaczynasz nową rundę od fazy 1.
O to mi chodziło. Po resecie robiłem 6 i 7 czyli wchodziły efekty z wszystkich 6 kart ... a to mocno bolało.
Jak po resecie się zaczyna od fazy 1 to będzie dużo łatwiej.

Dzięki
Awatar użytkownika
rattkin
Posty: 6518
Rejestracja: 24 maja 2013, 15:00
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 382 times
Been thanked: 928 times

Re: SUPERHOT the Card Game

Post autor: rattkin »

Tak, reset dość ułatwia.
Awatar użytkownika
DarkSide
Posty: 3034
Rejestracja: 07 sty 2013, 15:12
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 568 times
Been thanked: 239 times

Re: SUPERHOT the Card Game

Post autor: DarkSide »

1. Co do kwestii sprawdzania celów w fazie 5 to jest pewna nieścisłość. Jeśli gracz w kolejnej rundzie w Fazie 1 właśnie spełnił mu się cel i postanowi spasować? np. cele "Na początku tury posiadaj na ręce tylko karty które dają ci [trójkąt]/[sześciokąt] (nie wliczając pocisków)" Moim zdaniem w niektórych przypadkach powinien być dopisek że jeśli to ostatni zrealizowany na tym poziomie cel, to zakańczasz automatycznie bez czekania na Fazę 5.

2. Zauważyłem też pewną subtelność odnośnie Talii Gracza. Gdy uzupełnisz rękę i akurat wyzeruje się Talia Gracza. To nie przesuwamy automatycznie kart ze Stosu Kart Odrzuconych. Ta operacja czeka do momentu aż karty z Talii Gracza znowu będą potrzebne. Chodzi o to że w między czasie mogą dojść do Stosu kolejne karty. W rezultacie więcej kart pózniej przesuwa się do Talii Gracza ratkin, czy dobrze rozumuję?
W idealnym świecie planszówkowym wszystkie eurasy ociekają klimatem, a wszystkie ameri mają przejrzyste zasady i nie potrzebują FAQ

Sprzedam gry
Moje zniżki Planszostrefa -10%, ALEplanszówki -3%
Awatar użytkownika
rattkin
Posty: 6518
Rejestracja: 24 maja 2013, 15:00
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 382 times
Been thanked: 928 times

Re: SUPERHOT the Card Game

Post autor: rattkin »

DarkSide pisze:1. Co do kwestii sprawdzania celów w fazie 5 to jest pewna nieścisłość. Jeśli gracz w kolejnej rundzie w Fazie 1 właśnie spełnił mu się cel i postanowi spasować? np. cele "Na początku tury posiadaj na ręce tylko karty które dają ci [trójkąt]/[sześciokąt] (nie wliczając pocisków)" Moim zdaniem w niektórych przypadkach powinien być dopisek że jeśli to ostatni zrealizowany na tym poziomie cel, to zakańczasz automatycznie bez czekania na Fazę 5.
Z tego co pisał Manuel, to jest, nomen omen, celowe. Żeby przejść do następnego poziomu musisz rozegrać normalną rundę, a nie pasować (wait). Zresztą, to nie ma większego znaczenia, jeśli spełnił Ci się cel, grasz normalną rundę, w najgorszym razie zagrywasz 0 kart i spokojnie dochodzisz do fazy 5.
DarkSide pisze: 2. Zauważyłem też pewną subtelność odnośnie Talii Gracza. Gdy uzupełnisz rękę i akurat wyzeruje się Talia Gracza. To nie przesuwamy automatycznie kart ze Stosu Kart Odrzuconych. Ta operacja czeka do momentu aż karty z Talii Gracza znowu będą potrzebne. Chodzi o to że w między czasie mogą dojść do Stosu kolejne karty. W rezultacie więcej kart pózniej przesuwa się do Talii Gracza ratkin, czy dobrze rozumuję?
To jest dość standardowa mechanika w karciankach - przetasowujesz dopiero jak jest potrzebne, nigdy wcześniej. Tutaj ma to głównie znaczenie dla karty, która ma moc Dodge taką jak liczba kart w discardzie. I, tak jak mówisz, jeszcze w tej rundzie, w której talia jest pusta, jeśli dojdą jakieś karty z manewrów, to zostaną przetasowane z pozostałymi i wskoczą do ręki szybciej niż gdyby miały zostać w nowym discardzie po świeżym przetasowaniu (trzeba by było odczekać całe jedno tzw. przewinięcie talii).
c08mk
Posty: 2459
Rejestracja: 02 sie 2013, 16:24
Lokalizacja: Rzeszów
Has thanked: 100 times
Been thanked: 285 times

Re: SUPERHOT the Card Game

Post autor: c08mk »

Jak cel mówi żeby "zagrać wszystkie karty z ręki" to trzeba się też pozbyć pocisków czy samo zagranie wszystkich grywalnych kart wystarcza?
Awatar użytkownika
rattkin
Posty: 6518
Rejestracja: 24 maja 2013, 15:00
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 382 times
Been thanked: 928 times

Re: SUPERHOT the Card Game

Post autor: rattkin »

Wszystkie grywalne. Pocisków nie da się zagrać, więc nie sa brane tu pod uwagę.
Awatar użytkownika
DarkSide
Posty: 3034
Rejestracja: 07 sty 2013, 15:12
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 568 times
Been thanked: 239 times

Re: SUPERHOT the Card Game

Post autor: DarkSide »

rattkin pisze:Zresztą, to nie ma większego znaczenia, jeśli spełnił Ci się cel, grasz normalną rundę, w najgorszym razie zagrywasz 0 kart i spokojnie dochodzisz do fazy 5.
Dorzucę jeszcze fragment z drugiego tematu
DarkSide pisze: [...] przy pasowaniu jest napisane żeby odrzucić dowolną liczbę kart z ręki. Czy odrzucenie zera kart wchodzi w grę czy trzeba odrzucić minimum jedną?
rattkin pisze:Wg wydawcy conajmniej jedną, wg autora gry odrzucenie 0 jest dozwolone (odrzucanie kart jest opcjonalne). Jeśli odrzuciłeś jakieś karty, dobierz do 4.
W trakcie kilku ostatnich partyjek doszedłem do wniosku, że coś "przymuszającego" musi odróżniać wybór w fazie 1 pomiędzy pasowaniem a wybraniem zagrywania kart.

Załóżmy że przy pasowaniu mogę odrzucić 0 kart.
Wybieram że nie pasuję i chcę zagrywać karty, ale stwierdzam że zagram ich 0. Czyli de facto do Fazy 5 nic się nie dzieje.
Różnica zachodzi w fazie 6. Gdybym pasował nie byłoby pierwszej karty w Linii Systemu (np.: jakaś szkodząca nam), gdybym nie pasował karta pierwsza z prawej uaktywnia się (np: zalecająca dociągnięcie 2 kart). Nie powinno być takiego bezkosztowego widzimisię.

Zatem albo przy pasowaniu musi nam spadać przynajmniej 1 karta, albo gdy wybieramy w fazie 1 że zagrywamy karty to musimy zagrać przynajmniej 1 kartę.
Obstawiam, że wybór zagrywania kart (normalna ścieżka przez kolejne fazy) wymusza zagranie przynajmniej 1 karty.
W idealnym świecie planszówkowym wszystkie eurasy ociekają klimatem, a wszystkie ameri mają przejrzyste zasady i nie potrzebują FAQ

Sprzedam gry
Moje zniżki Planszostrefa -10%, ALEplanszówki -3%
Awatar użytkownika
rattkin
Posty: 6518
Rejestracja: 24 maja 2013, 15:00
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 382 times
Been thanked: 928 times

Re: SUPERHOT the Card Game

Post autor: rattkin »

Przy pasowaniu przecież zawsze spada karta.
Awatar użytkownika
DarkSide
Posty: 3034
Rejestracja: 07 sty 2013, 15:12
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 568 times
Been thanked: 239 times

Re: SUPERHOT the Card Game

Post autor: DarkSide »

rattkin pisze:Przy pasowaniu przecież zawsze spada karta.
No własnie. Przeczytaj jeszcze raz o co mi chodzi.
Gdyby fazie 1
- można było pasować i nie odrzucać żadnej karty z ręki.
- można wykonać ruch, ale de facto nie zagrać ani jednej karty z ręki

to różnica objawiałaby się dopiero w fazie 6 (bo albo ta pierwsza z prawej karta byłaby w linii systemu albo by jej nie było). To byłoby lekkie nadużycie ducha gry gdybyśmy za darmo mogli decydować czy chcemy mieć tę kartę z prawej, czy jej nie chcemy. Jeśli nadal nie do końca rozumiesz o co mi chodzi to rozłóż grę i przeprowadz obie wyżej opisane operacje i zobacz na czym polega różnica.

Dlatego właśnie uważam że o ile można pasować i nie zrzucać karty z ręki (ale spada karta z linii systemu na stos), to z kolei jeśli już w fazie 1 decydujesz się na RUCH to musisz zagrać z ręki przynajmniej jedną kartę.
W idealnym świecie planszówkowym wszystkie eurasy ociekają klimatem, a wszystkie ameri mają przejrzyste zasady i nie potrzebują FAQ

Sprzedam gry
Moje zniżki Planszostrefa -10%, ALEplanszówki -3%
Awatar użytkownika
rattkin
Posty: 6518
Rejestracja: 24 maja 2013, 15:00
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 382 times
Been thanked: 928 times

Re: SUPERHOT the Card Game

Post autor: rattkin »

Rozumiem do czego zmierzasz, ale bez odpowiedzi designera to jest gdybanie. Zasady nie wymuszają konieczności zagrania karty, dają jedynie taką możliwość. Te pytania czekają w kolejce do designera, jak odpowie, to dam znać. Na razie bym się tym nie przejmował, pytasz o skrajną sytuację, która w grze raczej nie występuje - w większości wypadków, w Twoim interesie jest zagrywać karty, by manipulować linią i zdobywać nowe karty.
c08mk
Posty: 2459
Rejestracja: 02 sie 2013, 16:24
Lokalizacja: Rzeszów
Has thanked: 100 times
Been thanked: 285 times

Re: SUPERHOT the Card Game

Post autor: c08mk »

Zazwyczaj jeżeli zagrywam jedną kartą to 5 pozostałych się aktywuje. Rzadko są to pozytywne efekty, często wtedy pociski lecą. Nie zagrywając żadnej karty aktywowało by się aż 6 kart. To chyba jest wystarczająca kara.

Nie jestem zwolennikiem zagrywania "zero" kart. Po to jest ta faza żeby coś zagrać.
Z kolei "pas" pozwala odrzucić dowolną ilość. Tu raczej "zero" pasuje do definicji dowolnej ilości.
Awatar użytkownika
rattkin
Posty: 6518
Rejestracja: 24 maja 2013, 15:00
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 382 times
Been thanked: 928 times

Re: SUPERHOT the Card Game

Post autor: rattkin »

c08mk pisze:Zazwyczaj jeżeli zagrywam jedną kartą to 5 pozostałych się aktywuje. Rzadko są to pozytywne efekty, często wtedy pociski lecą. Nie zagrywając żadnej karty aktywowało by się aż 6 kart. To chyba jest wystarczająca kara.
Gdyby w linii nie było nikogo strzelającego, a np. byłaby karta pozwalająca na dociąg, to można by sobie przez 10 tur nic nie robić tylko dociągać swój deck. Więc to rzeczywiście jest trochę przeciw flow rozgrywki.
c08mk
Posty: 2459
Rejestracja: 02 sie 2013, 16:24
Lokalizacja: Rzeszów
Has thanked: 100 times
Been thanked: 285 times

Re: SUPERHOT the Card Game

Post autor: c08mk »

Tak jak pisałem nie jestem zwolennikiem zagrywania 0 kart : )

Dodatkowo jest to wbrew duchowi gry. Faza 1 zaczna się od słów "jeśli wszystko wydaje się w porządku to przechodzimy do fazy 2".

Jak dla mnie "nie w porządku" jest brak możliwości zagrania kart (czyli zagrania 0).

Stąd 0 kart nigdy nie zagrywałem, zawsze w takim przypadku włączało się "pasowanie".
c08mk
Posty: 2459
Rejestracja: 02 sie 2013, 16:24
Lokalizacja: Rzeszów
Has thanked: 100 times
Been thanked: 285 times

Re: SUPERHOT the Card Game

Post autor: c08mk »

Cel: posiadaj ilość Uniku na ręce o wartości 8+
Czy do tego celu wlicza się unik z (X)

Miałem 2 karty X i 5 kart na discard, w sumie wychodziło 10 uniku. Akurat na ręce była też karta, która pozwalała zagrać inną podwójnie ale to raczej by się nie liczyło, bo działa dopiero po zagraniu.
Awatar użytkownika
rattkin
Posty: 6518
Rejestracja: 24 maja 2013, 15:00
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 382 times
Been thanked: 928 times

Re: SUPERHOT the Card Game

Post autor: rattkin »

Karta z X, moim zdaniem, jak najbardziej się wlicza. Nie jest powiedzanie, że ta wartość "się pojawia" dopiero jak kartę zagrasz.
Awatar użytkownika
rattkin
Posty: 6518
Rejestracja: 24 maja 2013, 15:00
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 382 times
Been thanked: 928 times

Re: SUPERHOT the Card Game

Post autor: rattkin »

rattkin pisze:Te pytania czekają w kolejce do designera, jak odpowie, to dam znać.
Daję.

Wg designera, zagranie 0 kart w swojej turze (bez pasowania) jest jak najbardziej dozwolone (i jednocześnie zgodne z obecną instrukcją). Tworzy to pewne anomalie, które tu wcześniej opisałem, ale najwyraźniej designer się nimi nie przejął (i w sumie chyba słusznie, bo to skrajne sytuacje).

Wg designera, jeśli zrobi się wait (pas), to nie można skończyć poziomu (jako że przeskakuje się fazę 5). Jednak z uwagi na powyższe, można po prostu rozegrać normalną rundę nic nie robiąc - nie będzie ani zagranych kart ani manewrów ani modyfikacji ręki - przejdzie się od razu do fazy 5. 6, w której odpalają się zdolności linii, nie zdąży zajść, bo wyprzedzi ją restart poziomu.
Ostatnio zmieniony 18 lip 2017, 22:58 przez rattkin, łącznie zmieniany 1 raz.
c08mk
Posty: 2459
Rejestracja: 02 sie 2013, 16:24
Lokalizacja: Rzeszów
Has thanked: 100 times
Been thanked: 285 times

Re: SUPERHOT the Card Game

Post autor: c08mk »

W zasadzie nie jest to też bezkarne. Nawet jeżeli nie ma przeciwników którzy by strzelali co turę, a za to wprowadzalibyśmy cały deck na rękę to trzeba też brać pod uwagę, że jakby przyszło dobrać karty na rękę, a by już ich nie było to mamy koniec gry.
Awatar użytkownika
rattkin
Posty: 6518
Rejestracja: 24 maja 2013, 15:00
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 382 times
Been thanked: 928 times

Re: SUPERHOT the Card Game

Post autor: rattkin »

Ale mozna łatwo nachapac sie kart i spełnić pewne cele. Niemniej jednak taka sytuacja na linii występuje dość rzadko.
Awatar użytkownika
Michał M
Posty: 797
Rejestracja: 14 wrz 2014, 20:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Has thanked: 26 times
Been thanked: 29 times
Kontakt:

Re: SUPERHOT the Card Game

Post autor: Michał M »

Kiedy jeden gracz gra systemem i dopiera co turę 4 karty z odrzuconych kart systemu, jak je dobiera? 4 z samej góry, wybiera, które chce, czy jeszcze inaczej?
Awatar użytkownika
arturpe
Posty: 469
Rejestracja: 12 lis 2014, 21:11
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: SUPERHOT the Card Game

Post autor: arturpe »

Moi drodzy, czy przy resecie, co wydaje mi się oczywiste, ale instrukcja o tym nie mówi, karty pocisków z ręki wtasowujemy do talii kart gracza? W sumie to już mnie trafili, więc ręka powinna być zablokowana, no ale wg instrukcji "zbieramy wszystkie kary z....". Wszystkie to wszystkie.

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
c08mk
Posty: 2459
Rejestracja: 02 sie 2013, 16:24
Lokalizacja: Rzeszów
Has thanked: 100 times
Been thanked: 285 times

Re: SUPERHOT the Card Game

Post autor: c08mk »

arturpe pisze:Moi drodzy, czy przy resecie, co wydaje mi się oczywiste, ale instrukcja o tym nie mówi, karty pocisków z ręki wtasowujemy do talii kart gracza? W sumie to już mnie trafili, więc ręka powinna być zablokowana, no ale wg instrukcji "zbieramy wszystkie kary z....". Wszystkie to wszystkie.

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Gdzieś czytałem, że tak, wtasowuje się pociski. Taki bouns na level. Później i tak te pociski wrócą na rękę.
Awatar użytkownika
Andy
Posty: 5129
Rejestracja: 24 kwie 2005, 18:32
Lokalizacja: Piastów
Has thanked: 77 times
Been thanked: 192 times

Re: SUPERHOT the Card Game

Post autor: Andy »

W związku z licznymi prośbami (a konkretnie dwiema :wink: ) wklejam tu zgłoszone przeze mnie do B&D błędy/braki w instrukcji, które nie zostały poprawione/uzupełnione w regułach opublikowanych na BGG 17 lipca 2017 r. (https://boardgamegeek.com/filepage/1484 ... trukcja-pl).

Na początek trzy wyjaśnienia:
1. Nie robiłem żadnej korekty tekstu, tym bardziej adiustacji czy redakcji. To nie moje zadanie jako gracza. Po prostu przeczytałem reguły tak żebym mógł grać i wyłapałem to co wyłapałem.
2. Oryginalna instrukcja jest miejscami źle skonstruowana (np. odsyłanie w opisie przebiegu tury do wcześniejszego opisu kart). Ale to ma się nijak do kwestii polskiego tłumaczenia, bo wymagałoby napisania na nowo instrukcji przez autora.
3. Niektóre uwagi są natury ogólnej i dotyczą kwestii powtarzających się w wielu miejscach w tekście; inne dotyczą szczegółów, w tym natury poprawościowej. Jeden z forumowiczów pouczył mnie, że te ostatnie są nieistotne dla gracza. Dla mnie są, a też się uważam za gracza.

:arrow: Fatalną decyzją było przetłumaczenie angielskiego "obstacle" (przeszkoda) jako "system", np. "Obstacle Cards" to "Karty Systemu". W ten sposób tym samym słowem zostały zdefiniowane dwie różne kategorie kart, bo jest też "prawdziwa" Karta Systemu (System Card). Wyszło z tego takie kuriozum na s. 17: "W swojej turze Gracz Systemowy dobiera 4 karty ze Stosu Odrzuconych Kart Systemu i wykorzystuje wartości na dolnej części Kart Systemu, aby aktywować swoje umiejętności opisane na karcie Systemu." :shock:

:arrow: W wielu miejscach stosowany jest rzeczownik "ilość" zamiast "liczba" w odniesieniu do obiektów policzalnych.

:arrow: Do czytelnika instrukcja zwraca się raz w liczbie pojedynczej, a kiedy indziej mnogiej (niezależnie od trybu gry).

:arrow: S. 5: Nie uzupełniono opisu przygotowania rozgrywki solo, pkt 2 i 3, o informację, że "wszystkie Karty Systemu" nie obejmują kart P2 (o czym informował autor na BGG).

:arrow: S. 8: nie uzupełniono opisu czynności gracza w przypadku pasowania w fazie 1. Manuel wyjaśnił na BGG, że po odrzuceniu kart z ręki należy ją uzupełnić do 4 kart.

:arrow: S. 10: "Jeżeli wchodzimy w interakcję z Kartą Systemu na Linii Systemu i chcemy się ją zniszczyć" (tak było pierwotnie). Po poprawce jest: "Wchodząc w interakcję z Kartą Systemu na Linii Systemu, którą gracz chce zniszczyć, zostaje ona umieszczona w Strefie Nowych Kart." Czyli pojawił się inny, typowy błąd dotyczący podmiotu w zdaniu. Powinno być: "Wchodząc w interakcję z Kartą Systemu na Linii Systemu, którą gracz chce zniszczyć, gracz umieszcza ją w Strefie Nowych Kart."

:arrow: S. 17: "karty oferujące Miks wartości możemy używać" (możemy "używać kart", nie "używać karty"). Zresztą w wyniku próby poprawienia tego zdania wyszło takie cudo: "Natomiast karty oferujące Miks wartości możemy używać tylko do umiejętnośdo aktywowania umiejętności wymagających Miksu wartości." :roll:

:arrow: S. 19: "W kolejnych poziomach stosunkowo dobieraj o 1 Kartę Celu więcej" (tak było pierwotnie). Po poprawce jest: "W kolejnych poziomach należy stosunkowo dobierać o 1 Kartę Celu więcej." Czyli "stosunkowo" zostało, choć jest zupełnie bez sensu. A w oryginale jest po prostu: "Draw one more goal than the previous level."

Pozostałe moje uwagi uwzględniono. Jest ponadto bardzo dużo usterek stylistycznych i interpunkcyjnych. Przydało by się po prostu całą instrukcję jeszcze raz porządnie przetłumaczyć i zredagować.

Ale ogólnie: da się grać.
Gdy wszystko inne zawiedzie, rozważ skorzystanie z instrukcji.
ODPOWIEDZ