Teraz jest Cz, 18 sty 2018, 00:47

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 179 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 23 cze 2017, 20:59 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 08 lut 2013, 11:34
Posty: 2833
Lokalizacja: Gdańsk
babayaga0 napisał(a):
Ok, teraz ta karta ma sens :)
Wiadomo kiedy ten FAQ się pojawi? Wygląda na to, że jest pilnie potrzebny...

FAQ jest gotowy i poleciał do GF już jakiś czas temu, podejrzewam, że jak złożą, to wrzucą :P Ale nie wiem kiedy.

_________________
Planszówki we dwoje - blog o grach planszowych nie tylko dla dwóch graczy

Ostatnie wpisy:
Top 5 gier 2017 roku wg Wiktora
Top 5 gier 2017 roku wg Kasi
Gloomhaven - wrażenia


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 19 lip 2017, 21:48 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 09 gru 2006, 16:27
Posty: 137
Miałem dziś okazję zagrać w Spartakusa.
Podczas rozgrywki wyniknął spory spór o zasady. Może ktoś z forumowiczów miał podobnie i przegrzebał zasoby internetu w poszukiwaniu odpowiedzi :)
Sytuacja:
Walka na arenie. Walka drużynowa. Po jednej ze stron staje Ashur ze zdolnością Treacherus który przechodzi od razu na stronę przeciwną. Powstaje walka 3vs1. Postacie dobiegają do siebie - rzut na inicjatywę. Strona A 6 5 5, strona B 2. Podobno wg zasad walka wygląda tak: atak 6, atak 2, atak 5, atak 5.
Przeczy to logice, ale jest (podobno) zgodne z zasadami.

Wyniknął spór. Czy dwóch(trzech) szybkich zabójców za radę szybko zabić ociężałego grubasa przed tym jak on w ogóle cokolwiek da radę zrobić?

Przyznaję - zasad nie czytałem - ale mam na tyle zaufania do właściciela gry, że wierzę w jego prawdomówności i rzetelność w czytaniu instrukcji :) Wg tego - zanim zginął samotny wojownik - dał radę kontuzjować jednego z przeciwników.
Logiki się to nie trzyma, ale instrukcji podobno już tak :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 19 lip 2017, 22:45 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 08 lut 2013, 11:34
Posty: 2833
Lokalizacja: Gdańsk
Veto napisał(a):
Miałem dziś okazję zagrać w Spartakusa.
Podczas rozgrywki wyniknął spory spór o zasady. Może ktoś z forumowiczów miał podobnie i przegrzebał zasoby internetu w poszukiwaniu odpowiedzi :)
Sytuacja:
Walka na arenie. Walka drużynowa. Po jednej ze stron staje Ashur ze zdolnością Treacherus który przechodzi od razu na stronę przeciwną. Powstaje walka 3vs1. Postacie dobiegają do siebie - rzut na inicjatywę. Strona A 6 5 5, strona B 2. Podobno wg zasad walka wygląda tak: atak 6, atak 2, atak 5, atak 5.
Przeczy to logice, ale jest (podobno) zgodne z zasadami.

Wyniknął spór. Czy dwóch(trzech) szybkich zabójców za radę szybko zabić ociężałego grubasa przed tym jak on w ogóle cokolwiek da radę zrobić?

Przyznaję - zasad nie czytałem - ale mam na tyle zaufania do właściciela gry, że wierzę w jego prawdomówności i rzetelność w czytaniu instrukcji :) Wg tego - zanim zginął samotny wojownik - dał radę kontuzjować jednego z przeciwników.
Logiki się to nie trzyma, ale instrukcji podobno już tak :)

Zgodnie z zasadami walka będzie wyglądać tak:
1. gracz, który wyrzucił 6 wybiera drużynę rozpoczynającą (załóżmy, że swoją),
2. drużyna ustala, kto ruszy się pierwszy (ten gracz wykonuje akcje),
3. ruch ma drużyna przeciwna,
4. ruch ma drużyna, która zaczynała i tak dalej, do momentu, aż każdy z wojowników wykona swoją turę.

Rzut na inicjatywę dotyczy całej drużyny, nie gladiatora. W Waszym przykładzie sytuacja, w której przeciwnik nie będzie mógł w ogóle zaatakować może się zdarzyć, o ile zginie on podczas pierwszego ataku.

_________________
Planszówki we dwoje - blog o grach planszowych nie tylko dla dwóch graczy

Ostatnie wpisy:
Top 5 gier 2017 roku wg Wiktora
Top 5 gier 2017 roku wg Kasi
Gloomhaven - wrażenia


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 19 lip 2017, 23:09 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 09 gru 2006, 16:27
Posty: 137
OK. Jest to zgodne z zasadami, ale przeczy logice.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 20 lip 2017, 07:11 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz, 13 cze 2013, 19:36
Posty: 538
Lokalizacja: Romb Kujawski
Veto napisał(a):
OK. Jest to zgodne z zasadami, ale przeczy logice.


Nie przeczy logice, jako drużyna wybraliście że rzucicie się na wroga, i w tym szaleńczym ataku zdołał on was trafić.
Wystarczyło wybrać by wróg zaczynał (choć pewnie zaatakował by Ashura) lub by Ashur się odsunął, wróg zrobił by tylko ruch a potem dwóch pozostałych zabójców obiegło by go i zabiło. Jak masz szybkich zbójców nie idziesz na wroga twarzą w twarz.

_________________
7% rabatu - 3Trolle


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 25 sie 2017, 23:48 
Użytkownik wspierający

Dołączył(a): Pt, 21 wrz 2012, 19:29
Posty: 342
Lokalizacja: Warszawa
Trochę to zajęło ale wreszcie zgrałem w Spartacusa i oczywiście po partyjce pytania:

1) Karty ekwipunku broń, pancerz, specjalne - po zakupie wędrują po prostu przede mnie? Tak jak gladiatorzy i niewolnicy? A ile tego towaru mogę mieć? Rozumiem, ze jak wystawiam gladiatora to tylko jednak broń pancerz i spec ale ile mogę mieć tego sprzętu w ogóle?

2) Primus - moja drużyna wygrała ale towarzysz został pokonany/ranny. Ja stoję na nogach i otrzymuje Favor a czy mój team mate też? (choć jest ranny i nie dokończył walki).

3) Primus - w grze na 4 osoby jeśli jestem hostem i ogłoszę Primusa to rozumiem, że muszę zaprosić siebie i ew. odmówić (tracąc influance) by nie walczyć?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 31 sie 2017, 10:07 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 24 wrz 2005, 00:08
Posty: 1294
Lokalizacja: Lublin
Migdał napisał(a):
Trochę to zajęło ale wreszcie zgrałem w Spartacusa i oczywiście po partyjce pytania:

1) Karty ekwipunku broń, pancerz, specjalne - po zakupie wędrują po prostu przede mnie? Tak jak gladiatorzy i niewolnicy? A ile tego towaru mogę mieć? Rozumiem, ze jak wystawiam gladiatora to tylko jednak broń pancerz i spec ale ile mogę mieć tego sprzętu w ogóle?

2) Primus - moja drużyna wygrała ale towarzysz został pokonany/ranny. Ja stoję na nogach i otrzymuje Favor a czy mój team mate też? (choć jest ranny i nie dokończył walki).

3) Primus - w grze na 4 osoby jeśli jestem hostem i ogłoszę Primusa to rozumiem, że muszę zaprosić siebie i ew. odmówić (tracąc influance) by nie walczyć?


1) Wędrują przed Ciebie. Po prostu masz ten sprzęt na wyposażeniu szkoły a Twoi gladiatorzy i niewolnicy są wyszkoleni w korzystaniu z niego. Limit obowiązuje tylko tego co wybierzesz do walki na arenie - posiadać możesz ile chcesz.

2) Ranni też zdobywają chwałę.

3) Co do zasady tak jeśli jednak jest 4 lub 3 to aby nie walczyć to musisz odmówić i poniesc konsekwencje. Jeśli jest 5 graczy to możesz zacząc od innych aby siebie nie zapraszać i nie walczyć.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 12 lis 2017, 12:14 
Użytkownik wspierający

Dołączył(a): Cz, 05 kwi 2012, 09:50
Posty: 424
Pierwsze pytanie: karta 'Oszczep' - czy 'Zasięg Ataku: 4' jest stałą właściwością tej karty? czy wiąże się z pierwszym zdaniem: "Wyczerp, aby użyć Kości SZB zamiast Kości ATK" i tylko wtedy używam ataku 4?

Drugie pytanie: dwukrotnie na tym forum odpowiedziano, że zakłady na dekapitację nie obejmują śmierci z woli gospodarza. Czym umotywowany jest taki sąd? Zapis w instrukcji? Zapis w instrukcji oryginalnej? Oficjalny FAQ? Jakiś logiczny wywód? Sprawdzona mechanika?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 12 lis 2017, 18:10 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 08 lut 2013, 11:34
Posty: 2833
Lokalizacja: Gdańsk
Leszy2 napisał(a):
Pierwsze pytanie: karta 'Oszczep' - czy 'Zasięg Ataku: 4' jest stałą właściwością tej karty? czy wiąże się z pierwszym zdaniem: "Wyczerp, aby użyć Kości SZB zamiast Kości ATK" i tylko wtedy używam ataku 4?

Drugie pytanie: dwukrotnie na tym forum odpowiedziano, że zakłady na dekapitację nie obejmują śmierci z woli gospodarza. Czym umotywowany jest taki sąd? Zapis w instrukcji? Zapis w instrukcji oryginalnej? Oficjalny FAQ? Jakiś logiczny wywód? Sprawdzona mechanika?

Zasięg to nie atak. Zasięg jest wartością stałą, atak zależy od kostek.

Chyba było to w instrukcji, gdzieś na pewno. No i to nie sąd, to zasada gry.

_________________
Planszówki we dwoje - blog o grach planszowych nie tylko dla dwóch graczy

Ostatnie wpisy:
Top 5 gier 2017 roku wg Wiktora
Top 5 gier 2017 roku wg Kasi
Gloomhaven - wrażenia


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 13 lis 2017, 07:37 
Użytkownik wspierający

Dołączył(a): Cz, 05 kwi 2012, 09:50
Posty: 424
Yavi napisał(a):
Leszy2 napisał(a):
Pierwsze pytanie: karta 'Oszczep' - czy 'Zasięg Ataku: 4' jest stałą właściwością tej karty? czy wiąże się z pierwszym zdaniem: "Wyczerp, aby użyć Kości SZB zamiast Kości ATK" i tylko wtedy używam ataku 4?

Drugie pytanie: dwukrotnie na tym forum odpowiedziano, że zakłady na dekapitację nie obejmują śmierci z woli gospodarza. Czym umotywowany jest taki sąd? Zapis w instrukcji? Zapis w instrukcji oryginalnej? Oficjalny FAQ? Jakiś logiczny wywód? Sprawdzona mechanika?

Zasięg to nie atak. Zasięg jest wartością stałą, atak zależy od kostek.
Pytam czy Zasięg Ataku:4 obowiązuje cały czas podczas wyłożenia karty 'Oszczep' czy tylko podczas wyczerpywania karty stosując kości SZB zamiast kości ATK. Zasięg jest ściśle związany z atakiem.

Yavi napisał(a):
Chyba było to w instrukcji, gdzieś na pewno. No i to nie sąd, to zasada gry.
Puki co to jest sąd, bo mówię o wypowiedziach na forum. Zasadą będzie gdy zostanie wskazany zapis w instrukcji, instrukcji oryginalnej, FAQ lub orzeczeniu autora, ewentualnie umotywowane logicznym wywodem, że tak powinno się interpretować.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 13 lis 2017, 09:34 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz, 16 kwi 2009, 08:33
Posty: 1996
Przecież wg instrukcji rozstrzygnięcie zakładów odbywa się przed decyzją gospodarza o zabiciu przegranego. Nie ma tu miejsca na sądy, dyskusje czy interpretacje w tej materii.

Zasięg oszczepu liczy się tylko przy jego jednorazowym użyciu.

_________________
mam szukam sprzedam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 13 lis 2017, 09:37 
Użytkownik wspierający

Dołączył(a): Pt, 07 wrz 2012, 21:36
Posty: 221
Lokalizacja: Mielec
Cytuj:
Puki co to jest sąd, bo mówię o wypowiedziach na forum. Zasadą będzie gdy zostanie wskazany zapis w instrukcji, instrukcji oryginalnej, FAQ lub orzeczeniu autora, ewentualnie umotywowane logicznym wywodem, że tak powinno się interpretować.


No to prosze, wg instrukcji: "Kiedy choć jedna z Pul Atrybutu zostanie wyczerpana, Wojownik ponosi Porażkę. Istnieją 3 poziomy Porażki: PODDANIE SIĘ: Jeśli tylko jedna z Pul Atrybutów zostanie wyczerpana, Wojownik ponosi Porażkę. Jego los zależy teraz od Gospodarza, ale nie stosuje się żadnych dodatkowych efektów"

I dalej: "Jeśli wszystkie trzy Pule Atrybutów Wojownika zostaną wyczerpane, oznacza to jego Dekapitację."

Proste, dekapitacja nastepuje TYLKO gdy wszystkie 3 kości zostaną usunięte, gladiator ginie wtedy w walce tracąc głowę (co znaczy dekapitacja). Gdy przegrywa tracąc jedną lub 2 kości, Gospodarz decyduje o jego śmierci, nigdzie w instrukcji nie jest napisane, że z woli Gospodarza, przegrany gladiator zostaje zdekapitowany.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 13 lis 2017, 13:24 
Użytkownik wspierający

Dołączył(a): Cz, 05 kwi 2012, 09:50
Posty: 424
Ok. Właśnie o uzasadnienie takiej interpretacji mi chodził.
Dziekuję


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 11 sty 2018, 10:50 
Użytkownik wspierający

Dołączył(a): Pn, 14 sty 2013, 14:16
Posty: 413
Hej, jaki rodzaj walki preferujecie w grze? (Chodzi o niebieskie kości ). Czytałem, że na BGG są alterbatywne zasady dotyczace ruchu. Jutro pierwsza gra w Spartacusa i nie wiem co lepiej działa. Napiszcie opinię please!

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 11 sty 2018, 11:24 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 08 lut 2013, 11:34
Posty: 2833
Lokalizacja: Gdańsk
Pynio napisał(a):
Hej, jaki rodzaj walki preferujecie w grze? (Chodzi o niebieskie kości ). Czytałem, że na BGG są alterbatywne zasady dotyczace ruchu. Jutro pierwsza gra w Spartacusa i nie wiem co lepiej działa. Napiszcie opinię please!

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

Większość osób napisze, że alternatywne są lepsze. Sam gram na podstawowych i nie narzekam - nigdy nie miałem poczucia nieuczciwości tego systemu :P.

_________________
Planszówki we dwoje - blog o grach planszowych nie tylko dla dwóch graczy

Ostatnie wpisy:
Top 5 gier 2017 roku wg Wiktora
Top 5 gier 2017 roku wg Kasi
Gloomhaven - wrażenia


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 11 sty 2018, 11:33 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn, 18 lip 2011, 09:09
Posty: 4042
Lokalizacja: Warszawa / Łuków, woj. lubelskie
Pynio napisał(a):
Hej, jaki rodzaj walki preferujecie w grze? (Chodzi o niebieskie kości ). Czytałem, że na BGG są alterbatywne zasady dotyczace ruchu. Jutro pierwsza gra w Spartacusa i nie wiem co lepiej działa. Napiszcie opinię please!

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

Gram na alternatywnych, czyli Blue Dice Variant. Grałem na obu i uważam, że BDV jest lepszy. Bardzo nie lubię stosowania home rulesów, to jest w zasadzie jedyna gra, w której to robię.

_________________
Moja kolekcja

Mój blog na ZnadPlanszy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 11 sty 2018, 12:04 
Użytkownik wspierający

Dołączył(a): Pn, 14 sty 2013, 14:16
Posty: 413
https://boardgamegeek.com/thread/957938 ... ce-variant rozumiem, że o te "rulsy" chodzi?

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 11 sty 2018, 12:13 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn, 18 lip 2011, 09:09
Posty: 4042
Lokalizacja: Warszawa / Łuków, woj. lubelskie
Tak. W skrócie zamiast sumować wartości niebieskich kostek ustawiasz je w malejącym ciągu i porównujesz, jak w przypadku ataku i obrony.

_________________
Moja kolekcja

Mój blog na ZnadPlanszy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 11 sty 2018, 12:22 
Użytkownik wspierający

Dołączył(a): Pn, 14 sty 2013, 14:16
Posty: 413
No właśnie, w dalszej części wątku widzę, że każdy coś wnosi nowego i w sumie nie wiem jaki jest finalny ten wariant haha :) Czyli co... genralnie liczymy jak pozostałe kości? Są jakieś modyfikatory na kartach, które trzeba przeredagowac odnośnie tej zasady?

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 11 sty 2018, 12:26 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn, 18 lip 2011, 09:09
Posty: 4042
Lokalizacja: Warszawa / Łuków, woj. lubelskie
Pynio napisał(a):
No właśnie, w dalszej części wątku widzę, że każdy coś wnosi nowego i w sumie nie wiem jaki jest finalny ten wariant haha :) Czyli co... genralnie liczymy jak pozostałe kości? Są jakieś modyfikatory na kartach, które trzeba przeredagowac odnośnie tej zasady?

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka


Tak, inicjatywę rozpatrujemy jak pozostałe kości, tylko zamiast porównywać atak z obroną porównujemy inicjatywę z inicjatywą :)

Z tego co kojarzę jest tylko jedna karta, której działanie trzeba zmienić, jeden z promo gladiatorów z domu Batiatusa, Dolor:
https://boardgamegeek.com/thread/992173 ... ve-variant

Musisz przeczytać ten wątek i wybrać sobie któreś rozwiązanie. Chyba, że nie masz tego gladiatora, wtedy możesz spokojnie grać.

_________________
Moja kolekcja

Mój blog na ZnadPlanszy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 11 sty 2018, 16:30 
Użytkownik wspierający

Dołączył(a): Pn, 14 sty 2013, 14:16
Posty: 413
Jak są Prymalia i gramy na 4 osoby, to muszę się sam zapraszać przed ponownym wystawieniem zaproszenia dla innego gracza? Co jeśli zgodzi się jeden, wystawi swoich 2 zawodników po jednej stronie i nikt nie będzie chciał rywalizować?

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 11 sty 2018, 17:03 
Użytkownik wspierający

Dołączył(a): Pn, 14 sty 2013, 14:16
Posty: 413
Jeszcze jedno. To, że odrzucamy karty odkryte to wiem. Co jednak jak się skonczy talia? Do przetasowania? Co w takim wypadkuz zabitymi wojownikami? Jest napisane, że odkladam ich na "wlascowy stos kart odrzuconych". Czyli co... czar resurrection i wielki come back ;)

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 11 sty 2018, 22:08 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 08 lut 2013, 11:34
Posty: 2833
Lokalizacja: Gdańsk
Pynio napisał(a):
Jak są Prymalia i gramy na 4 osoby, to muszę się sam zapraszać przed ponownym wystawieniem zaproszenia dla innego gracza? Co jeśli zgodzi się jeden, wystawi swoich 2 zawodników po jednej stronie i nikt nie będzie chciał rywalizować?

1. Tak, musisz zaprosić siebie (wciąż możesz odmówić).
2. Jeśli mnie pamięć nie myli, to jeśli nie ma wystarczającej liczby uczestników do danej walki, to walka się nie odbywa. Oczywiście każdy odmawiający traci punkt wpływów.

Pynio napisał(a):
Jeszcze jedno. To, że odrzucamy karty odkryte to wiem. Co jednak jak się skonczy talia? Do przetasowania? Co w takim wypadkuz zabitymi wojownikami? Jest napisane, że odkladam ich na "wlascowy stos kart odrzuconych". Czyli co... czar resurrection i wielki come back ;)

Karty intryg mają osobny stos kart odrzuconych, tak samo jak karty rynku. Jeśli skończą się intrygi, to są przetasowywane, talia rynku natomiast jest jednorazowa - jeśli się skończy, to po prostu licytuje się jedynie znacznik gospodarza.

_________________
Planszówki we dwoje - blog o grach planszowych nie tylko dla dwóch graczy

Ostatnie wpisy:
Top 5 gier 2017 roku wg Wiktora
Top 5 gier 2017 roku wg Kasi
Gloomhaven - wrażenia


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 13 sty 2018, 22:30 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 11 lut 2006, 00:11
Posty: 87
Jest jeden taki pan gladiator który ma cechę "RYZYKANT", że zacytuję co to oznacza: "Za każdym razem , gdy dowolny Wojownik traci w wyniku Ataku 3 lub więcej kości , otrzymujesz 1 złota".
Moje pytanie brzmi: czy to działa tylko podczas walki tegoż gladiatora czy zawsze , nawet jak przebywa u siebie w domu i nie bierze udziału w danej ustawce?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 14 sty 2018, 00:59 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 08 lut 2013, 11:34
Posty: 2833
Lokalizacja: Gdańsk
Kajak napisał(a):
Jest jeden taki pan gladiator który ma cechę "RYZYKANT", że zacytuję co to oznacza: "Za każdym razem , gdy dowolny Wojownik traci w wyniku Ataku 3 lub więcej kości , otrzymujesz 1 złota".
Moje pytanie brzmi: czy to działa tylko podczas walki tegoż gladiatora czy zawsze , nawet jak przebywa u siebie w domu i nie bierze udziału w danej ustawce?

To Varro, prawda? W serialu wszystkie wygrane przepuszczał na hazard ;). Ta zdolność działa zawsze, nawet jeśli nie bierze on udziału w walce.

_________________
Planszówki we dwoje - blog o grach planszowych nie tylko dla dwóch graczy

Ostatnie wpisy:
Top 5 gier 2017 roku wg Wiktora
Top 5 gier 2017 roku wg Kasi
Gloomhaven - wrażenia


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 179 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL