Teraz jest Wt, 20 lut 2018, 06:54

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1661 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 63, 64, 65, 66, 67  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 23 lis 2017, 17:19 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz, 14 sty 2016, 19:52
Posty: 99
smarkacz.pl - szybka wysyłka, gry w kartonowym dopasowanym pudle, uzupełnione workami z powietrzem. Wysyłka Pocztą Polską - wyjątkowo szybko mogłem odebrać w oddziale. Karton z zewnątrz miał wgniecenie, ale gry dotarły w idealnym stanie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 27 lis 2017, 18:12 

Dołączył(a): So, 16 lip 2016, 18:56
Posty: 14
Gronek - fantastyczna obsługa klienta, błyskawiczna wysyłka (zamówienie złożyłem w piątek po południu - w poniedziałek w południe wyjąłem z paczkomatu), PANCERNE opakowanie (rogi paczki wzmocnione dodatkowym kartonem, wszystkie luzy w pudle wypełnione pakułami, gry owinięte w folię bąbelkową). Jestem pod ogromnym wrażeniem. Szczerze polecam!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 30 lis 2017, 17:35 

Dołączył(a): Śr, 29 lis 2017, 09:53
Posty: 65
Ja natomiast dostałam z Smarkacza uszkodzoną opakowanie było źle zabezpieczone bez folii bąbelkowej. Wprawdzie wymienili ale trwało to bardzo długo Razem od pierwszego zamówienia do otrzymania prawidłowej przesyłki 4 tygodnie


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 01 gru 2017, 08:24 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn, 07 lis 2011, 16:44
Posty: 65
3trolle.pl mój ulubiony sklep paczka potrafi dojść na drugi dzień, dobry kontakt, fajne promocje, dobra witryna, fajna wyszukiwarka.
5% rabatu uskładane : )

_________________
Moja kolekcja


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 01 gru 2017, 14:44 

Dołączył(a): Wt, 03 sty 2017, 13:41
Posty: 17
Ogromny negatyw dla 3trolle!

Dawno nie spotkałam się z tak daleko idącą niekompetencją i tak wręcz okrutnym traktowaniu klienta! Sama jestem przedsiębiorcą i nie wyobrażam sobie, żeby postawić klienta w takiej sytuacji!

Dnia 26.11 złożyłam zamówienie na dwie gry. Obie gry oznaczone "wysyłka w 24h". Nie dostałam nic żadnej informacji dlaczego wysyłka się opóźnia, ale jestem cierpliwą osobą wiec wczoraj (czwartek 30.11) po 4 dobach napisałam maila. Odczekałam kolejną dobę. Nie dostałam żadnej odpowiedzi. Zdecydowałam się więc zadzwonić. Zostałam poinformowana, że jednej z gier po prostu nie ma i nie będzie i tyle. Kiedy zaczęłam pytać jak to możliwe, bo widniała informacja o wysyłce w 24h, ponadto to miał być prezent mikołajkowy, zostało mi w sposób naprawdę nieuprzejmy przekazane, że jest dużo zamówień i dużo maili i "najprawdopodobniej" by do mnie dziś zadzwonili. Jakby to co najmniej jako klienta była moja wina.

Proszę mi wierzyć, że jestem niezwykle cierpliwą i empatyczną osobą i wiele jestem w stanie zrozumieć. A jednak zaistniała sytuacja jest dla mnie na granicy absurdu! Jak może sklep w taki sposób potraktować klienta! To, że gry nie ma okej, zdarza się, choć też ciężko mi zrozumieć jak można nie umieć zarządzać zawartością własnego magazynu, ale fakt, że nie zostałam o tym W OGÓLE poinformowana? Że po 5 dniach muszę sama dzwonić i się wypytywać, to jest zwyczajnie przykre.

Zamówiłam prezent na mikołajki 26.11 czyli dokładnie 10 dni przed 06.12, gra miała zostać wysłana w 24h
01.12 po MOIM telefonie i uprzednim mailu dostaje informację, że jej nie ma.
Nadchodzi weekend i ja muszę z innego źródła na szybko kupować grę, albo szukać jej w sklepie stacjonarnym, jasne mogę chrześniakowi wytłumaczyć, że nie zawsze się dostaje to co się chcę i niech wita w prawdziwym świecie gdzie niektóre sklepy traktują klientów jak g*wno.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 01 gru 2017, 14:47 
Użytkownik wspierający

Dołączył(a): Pn, 20 mar 2017, 09:52
Posty: 356
decorte napisał(a):
Ogromny negatyw dla 3trolle!

Dawno nie spotkałam się z tak daleko idącą niekompetencją i tak wręcz okrutnym traktowaniu klienta! Sama jestem przedsiębiorcą i nie wyobrażam sobie, żeby postawić klienta w takiej sytuacji!

Dnia 26.11 złożyłam zamówienie na dwie gry. Obie gry oznaczone "wysyłka w 24h". Nie dostałam nic żadnej informacji dlaczego wysyłka się opóźnia, ale jestem cierpliwą osobą wiec wczoraj (czwartek 30.11) po 4 dobach napisałam maila. Odczekałam kolejną dobę. Nie dostałam żadnej odpowiedzi. Zdecydowałam się więc zadzwonić. Zostałam poinformowana, że jednej z gier po prostu nie ma i nie będzie i tyle. Kiedy zaczęłam pytać jak to możliwe, bo widniała informacja o wysyłce w 24h, ponadto to miał być prezent mikołajkowy, zostało mi w sposób naprawdę nieuprzejmy przekazane, że jest dużo zamówień i dużo maili i "najprawdopodobniej" by do mnie dziś zadzwonili. Jakby to co najmniej jako klienta była moja wina.

Proszę mi wierzyć, że jestem niezwykle cierpliwą i empatyczną osobą i wiele jestem w stanie zrozumieć. A jednak zaistniała sytuacja jest dla mnie na granicy absurdu! Jak może sklep w taki sposób potraktować klienta! To, że gry nie ma okej, zdarza się, choć też ciężko mi zrozumieć jak można nie umieć zarządzać zawartością własnego magazynu, ale fakt, że nie zostałam o tym W OGÓLE poinformowana? Że po 5 dniach muszę sama dzwonić i się wypytywać, to jest zwyczajnie przykre.

Zamówiłam prezent na mikołajki 26.11 czyli dokładnie 10 dni przed 06.12, gra miała zostać wysłana w 24h
01.12 po MOIM telefonie i uprzednim mailu dostaje informację, że jej nie ma.
Nadchodzi weekend i ja muszę z innego źródła na szybko kupować grę, albo szukać jej w sklepie stacjonarnym, jasne mogę chrześniakowi wytłumaczyć, że nie zawsze się dostaje to co się chcę i niech wita w prawdziwym świecie gdzie niektóre sklepy traktują klientów jak g*wno.



Nie, żebym bronił sklepu czy coś, ale myślę, że należy sie postawić w ich sytuacji, gdzie w weekend przyjeli pewnie cos w okolicach 100 zamówień. Jak mówię, nie mam nic do czynienia ze sklepem, ale czasem należy podejść trochę zdroworozsądkowo, bo takie sytuacje w okresie przedświątecznym mogą byc coraz częstsze.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 01 gru 2017, 14:55 

Dołączył(a): Wt, 03 sty 2017, 13:41
Posty: 17
Gatherey napisał(a):
Nie, żebym bronił sklepu czy coś, ale myślę, że należy sie postawić w ich sytuacji, gdzie w weekend przyjeli pewnie cos w okolicach 100 zamówień. Jak mówię, nie mam nic do czynienia ze sklepem, ale czasem należy podejść trochę zdroworozsądkowo, bo takie sytuacje w okresie przedświątecznym mogą byc coraz częstsze.


Dlatego zdecydowałam się złożyć zamówienie 10 dni wcześniej na towar, który miał być wysłany w 24h. Ja mogę wiele zrozumieć, ale to że nie dostałam ŻADNEJ informacji jest poniżej krytyki. Również prowadzę firmę i również mam więcej zamówień związanych z świętami. Żadnego z klientów nie potraktowałabym nigdy w ten sposób.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 01 gru 2017, 15:18 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn, 04 maja 2015, 11:00
Posty: 3685
Lokalizacja: Kraków
Gatherey napisał(a):


Nie, żebym bronił sklepu czy coś, ale myślę, że należy sie postawić w ich sytuacji, gdzie w weekend przyjeli pewnie cos w okolicach 100 zamówień. Jak mówię, nie mam nic do czynienia ze sklepem, ale czasem należy podejść trochę zdroworozsądkowo, bo takie sytuacje w okresie przedświątecznym mogą byc coraz częstsze.

A zapewne mają tyle zamówień, że m in. obiecują dostawę w 24h.

_________________
"Nie ma sensu wiara w rzeczy, które istnieją."


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 01 gru 2017, 16:04 
Użytkownik wspierający

Dołączył(a): Cz, 21 kwi 2011, 21:36
Posty: 151
Lokalizacja: Gdańsk
W black friday zamówiłem kilka tytułów w portalu

wysłali mi zamiast szalonych wózków szalone zegarki [WHITE SMILING FACE]

Po telefonie do Nich wyślą brakujace wózki a szalone zegarki mam sobie juz zostawić

Wielki plus.
Zadnych weryfikacji zdjec maili poprostu na słowo klienta zawierzaja dla mnie super oszczednosc czasu [WHITE SMILING FACE]

Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 01 gru 2017, 18:16 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz, 08 paź 2015, 18:09
Posty: 1018
Lokalizacja: Katowice
decorte napisał(a):
Ogromny negatyw dla 3trolle!

Dawno nie spotkałam się z tak daleko idącą niekompetencją i tak wręcz okrutnym traktowaniu klienta! Sama jestem przedsiębiorcą i nie wyobrażam sobie, żeby postawić klienta w takiej sytuacji!

Dnia 26.11 złożyłam zamówienie na dwie gry. Obie gry oznaczone "wysyłka w 24h". Nie dostałam nic żadnej informacji dlaczego wysyłka się opóźnia, ale jestem cierpliwą osobą wiec wczoraj (czwartek 30.11) po 4 dobach napisałam maila. Odczekałam kolejną dobę. Nie dostałam żadnej odpowiedzi. Zdecydowałam się więc zadzwonić. Zostałam poinformowana, że jednej z gier po prostu nie ma i nie będzie i tyle. Kiedy zaczęłam pytać jak to możliwe, bo widniała informacja o wysyłce w 24h, ponadto to miał być prezent mikołajkowy, zostało mi w sposób naprawdę nieuprzejmy przekazane, że jest dużo zamówień i dużo maili i "najprawdopodobniej" by do mnie dziś zadzwonili. Jakby to co najmniej jako klienta była moja wina.

Proszę mi wierzyć, że jestem niezwykle cierpliwą i empatyczną osobą i wiele jestem w stanie zrozumieć. A jednak zaistniała sytuacja jest dla mnie na granicy absurdu! Jak może sklep w taki sposób potraktować klienta! To, że gry nie ma okej, zdarza się, choć też ciężko mi zrozumieć jak można nie umieć zarządzać zawartością własnego magazynu, ale fakt, że nie zostałam o tym W OGÓLE poinformowana? Że po 5 dniach muszę sama dzwonić i się wypytywać, to jest zwyczajnie przykre.

Zamówiłam prezent na mikołajki 26.11 czyli dokładnie 10 dni przed 06.12, gra miała zostać wysłana w 24h
01.12 po MOIM telefonie i uprzednim mailu dostaje informację, że jej nie ma.
Nadchodzi weekend i ja muszę z innego źródła na szybko kupować grę, albo szukać jej w sklepie stacjonarnym, jasne mogę chrześniakowi wytłumaczyć, że nie zawsze się dostaje to co się chcę i niech wita w prawdziwym świecie gdzie niektóre sklepy traktują klientów jak g*wno.


To witaj w klubie. :evil: Po tylu latach gładkiej współpracy ze sklepem i Panem Michałem też muszę niestety wystawić
Negatyw dla 3trolle !
Na swoją paczkę czekam już 3 tydzień. To zbiorcza paka z kilku zamówień i były tam również pozycje "mikołajkowe". Teraz nawet sklep nie odpowiada na maile mimo, że na początku tygodnia dostałem telefoniczne zapewnienie, że wszystko zostanie wysłane. Bardzo SŁABE i nieprofesjonalne zachowanie. Gorzej, że nie spodziewałem się tego po tylu latach. Zaufanie utracone.

_________________
The Corps Is Mother, the Corps Is Father


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 06 gru 2017, 11:05 

Dołączył(a): So, 13 cze 2015, 23:06
Posty: 10
NEGATYW DLA MORGAD.PL
Zamówienie złożone tydzień temu. Nie było żadnego kontaktu ze mną, a status na stronie nie zmienia się (w trakcie realizacji od początku).
Nie można się dodzwonić także dziś anuluję zamówienie i kupię gdzie indziej. Szkoda nerwów!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 06 gru 2017, 11:22 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz, 11 gru 2014, 15:50
Posty: 361
Lokalizacja: Warszawa
Gromb napisał(a):
decorte napisał(a):
Ogromny negatyw dla 3trolle!

Dawno nie spotkałam się z tak daleko idącą niekompetencją i tak wręcz okrutnym traktowaniu klienta! Sama jestem przedsiębiorcą i nie wyobrażam sobie, żeby postawić klienta w takiej sytuacji!

Dnia 26.11 złożyłam zamówienie na dwie gry. Obie gry oznaczone "wysyłka w 24h". Nie dostałam nic żadnej informacji dlaczego wysyłka się opóźnia, ale jestem cierpliwą osobą wiec wczoraj (czwartek 30.11) po 4 dobach napisałam maila. Odczekałam kolejną dobę. Nie dostałam żadnej odpowiedzi. Zdecydowałam się więc zadzwonić. Zostałam poinformowana, że jednej z gier po prostu nie ma i nie będzie i tyle. Kiedy zaczęłam pytać jak to możliwe, bo widniała informacja o wysyłce w 24h, ponadto to miał być prezent mikołajkowy, zostało mi w sposób naprawdę nieuprzejmy przekazane, że jest dużo zamówień i dużo maili i "najprawdopodobniej" by do mnie dziś zadzwonili. Jakby to co najmniej jako klienta była moja wina.

Proszę mi wierzyć, że jestem niezwykle cierpliwą i empatyczną osobą i wiele jestem w stanie zrozumieć. A jednak zaistniała sytuacja jest dla mnie na granicy absurdu! Jak może sklep w taki sposób potraktować klienta! To, że gry nie ma okej, zdarza się, choć też ciężko mi zrozumieć jak można nie umieć zarządzać zawartością własnego magazynu, ale fakt, że nie zostałam o tym W OGÓLE poinformowana? Że po 5 dniach muszę sama dzwonić i się wypytywać, to jest zwyczajnie przykre.

Zamówiłam prezent na mikołajki 26.11 czyli dokładnie 10 dni przed 06.12, gra miała zostać wysłana w 24h
01.12 po MOIM telefonie i uprzednim mailu dostaje informację, że jej nie ma.
Nadchodzi weekend i ja muszę z innego źródła na szybko kupować grę, albo szukać jej w sklepie stacjonarnym, jasne mogę chrześniakowi wytłumaczyć, że nie zawsze się dostaje to co się chcę i niech wita w prawdziwym świecie gdzie niektóre sklepy traktują klientów jak g*wno.


To witaj w klubie. :evil: Po tylu latach gładkiej współpracy ze sklepem i Panem Michałem też muszę niestety wystawić
Negatyw dla 3trolle !
Na swoją paczkę czekam już 3 tydzień. To zbiorcza paka z kilku zamówień i były tam również pozycje "mikołajkowe". Teraz nawet sklep nie odpowiada na maile mimo, że na początku tygodnia dostałem telefoniczne zapewnienie, że wszystko zostanie wysłane. Bardzo SŁABE i nieprofesjonalne zachowanie. Gorzej, że nie spodziewałem się tego po tylu latach. Zaufanie utracone.


Moja wpłata za jedno zamówienie też została niezauważona i gry zostały dopiero wysłane po moim mailu z zapytaniem i wtedy też doszła dopiero po 5 dniach (chociaż to akurat zwalam na InPost) Także tym razem również nie jestem zachwycony, choć oczywiście paczka jak zwykle była odpowiednio zabezpieczona.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 06 gru 2017, 12:02 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 16 maja 2014, 16:27
Posty: 182
Czy ktoś zamawiał może coś ostatnio na sklep-onyks.pl? Zamówiłem 24 listopada pudło do Talismana z akcesoriami i opłaciłem od razu przez Przelewy24. 27 listopada przyszedł ze sklepu email o zmianie statusu na "Zamówienie w realizacji" i od tej pory cisza. Na maila nie dostałem odpowiedzi, na gg - gdzie numer niby jest "dostępny" i w godzinach pracy biura obsługi też zero reakcji


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 06 gru 2017, 19:11 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N, 04 gru 2016, 12:51
Posty: 650
Lokalizacja: Poznań
Nowy sklep na rynku planszowek więc opinia się przyda. Dostawa z muve.pl do kiosku bez zastrzeżeń.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 06 gru 2017, 19:18 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz, 11 gru 2014, 15:50
Posty: 361
Lokalizacja: Warszawa
seki napisał(a):
Nowy sklep na rynku planszowek więc opinia się przyda. Dostawa z muve.pl do kiosku bez zastrzeżeń.


Potwierdzam, u mnie tak samo.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 06 gru 2017, 23:59 

Dołączył(a): N, 18 gru 2016, 17:07
Posty: 3
citmod napisał(a):
seki napisał(a):
Nowy sklep na rynku planszowek więc opinia się przyda. Dostawa z muve.pl do kiosku bez zastrzeżeń.


Potwierdzam, u mnie tak samo.


+1.

Też odebrałem dziś paczkę z ruchu, wszystko ok, więc dobry prognostyk na dalszą współpracę.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 07 gru 2017, 08:21 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn, 22 paź 2012, 14:42
Posty: 118
Lokalizacja: Kwidzyn
Raczej delikatne ostrzeżenie.
Kupiłem Cry Havoc w hulahop.pl z odbiorem na poczcie. Niby wszystko ładnie, ale gra została wsadzona do zwykłego worka kurierskiego (foliopak) :!:
Kto normalny tak pakuje planszówki i gdzie był karton ochronny :?: Zdecydowanie zabrakło wyobraźni autorowi.. Tylko cud sprawił, że po rozpakowaniu gra miała delikatne naderwaną folię.

_________________
Pozdrawiam
Naro
Sprzedam Moja kolekcja


"Golda i złota."


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 07 gru 2017, 19:03 
Użytkownik wspierający

Dołączył(a): Cz, 09 lip 2015, 11:32
Posty: 126
Lokalizacja: R-ce, D-ca
Po pewnych perturbacjach zobowiązana jestem pochwalić portalgames. Sklep wykazał się niezwykłą dbałością o klienta i z nawiązką zadość uczynił stresom ostatniego tygodnia. W skrócie spory bonus w i prawidłowo nadane zamówienie zrealizowane kurierem w 1 dzień.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 08 gru 2017, 23:08 
Użytkownik wspierający

Dołączył(a): N, 21 sie 2016, 09:30
Posty: 203
Lokalizacja: Milanówek
Ogromny + dla sklepu wydawnictwa Galakta. Zamówiłem grę, zadzwonili do mnie, że to ostatnia sztuka i ma rysę na pudełku, przebicie przez folię. Zaproponowali gratis w postaci dodatku (cena ok 70) , co przy grze za nieco ponad 300 zł wydaje się być bardzo korzystną propozycją. Przystałem na to, gra przyszła kurierem GLS następnego dnia. Jakie było moje zaskoczenie, kiedy praktycznie nie mogłem dopatrzyć się "uszkodzenia" pudełka, dopiero po paru minutach oględzin, znalazłem takie niby wgniecenie na pudełku o wielkości chyba z 3 milimetrów, zupełnie nieistotne. Zdarzały mi się większe uszkodzenia nowych gier ze sklepów, wysyłane "bez pardonu". Naprawdę wzór jeśli chodzi o obsługę klienta

_________________
szafa
Sprzedam
poszukuję


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 11 gru 2017, 20:40 

Dołączył(a): Wt, 03 sty 2017, 13:41
Posty: 17
Super pozytyw dla Strefy MTG

Po moich okropnych przygodach z 3trolle (historia opisana parę postów wyżej) zostałam zostawiona 3 dni przed Mikołajkami bez prezentu dla Chrześniaka, a niestety po tej dacie rozjechaliśmy się po Europie i w tym roku już się nie widzimy. Jakże więc byłam szczęśliwa gdy udało mi się jednak zakupić wymarzoną przez niego gre w innym sklepie i po krótkiej rozmowie telefonicznej została niezwłocznie wysłana i dotarła na Mikołajki :)

Zabezpieczona również prawidłowo, przemili ludzie, na fb odpowiedzieli po 5 minutach w godzinach późno popołudniowych, z kontaktem telefonicznym również zero problemów. Naprawdę inni powinni brać przykład z takiego podejścia do klienta.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 13 gru 2017, 21:30 
Użytkownik wspierający

Dołączył(a): Cz, 05 lut 2015, 21:24
Posty: 494
Lokalizacja: Sosnowiec
Tym razem duży plus dla 3trolle.
Miałam różne doświadczenia z tym sklepem (dwa czy trzy razy nie wysłali wszystkiego co zamawiałam), ale w ostatnim czasie zaplusowali.
Bez problemu łączą różne tytuły z różnych zamówień (zamówiłam kilka gier w przedsprzedaży, premiery się opóźniają itd), wszystko super zapakowane, miły kontakt telefoniczny.
Wczoraj złożyłam zamówienie, Terra Mystica miała być ,,na zamówienie" w ciągu 5 dni - przed chwilą dostałam maila, że już paczka do mnie jedzie. Biorąc pod uwagę, że jadą prezenty, to jestem naprawdę bardzo zadowolona, że na spokojnie do mnie dotrą tydzień przed świętami ;)

_________________
Kolekcja


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 16 gru 2017, 18:03 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz, 08 paź 2015, 18:09
Posty: 1018
Lokalizacja: Katowice
Duży plus dla sklepu MGLA.PL "MGŁA- Jaworzno"
Sympatyczna obsługa i rzetelna garść porad podczas zakupu stacjonarnego farbek i sprzętu do malowania.
Ucięliśmy sobie gawędę na prawie godzinę. Ale warto było :wink:
Szczerze polecam.

3Trolle
Planszomania
Planszostrefa

Cała trójka dała radę w okresie przedświątecznej gorączki. Paczki dotarły na czas, świetnie zabezpieczone i zapakowane. Ale tylko 3Trolle zabezpieczają paczki jak należy (dodatkowy strecz, chroniący przed deszczem i śniegiem). To bardzo ważne, gdy wybieramy przepełnione paczkomaty i kurier czeka przy paczkomacie z przesyłkami na dworze, poukładanymi w pobliżu auta.

_________________
The Corps Is Mother, the Corps Is Father


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 17 gru 2017, 12:59 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 15 gru 2017, 13:28
Posty: 35
Lokalizacja: W-wa
Duży plus dla ALEplanszówki.
Jedno zamówienie wysłane tego samego dnia, którego było złożone, drugie z przedsprzedaży (Stworze) w tym samym czasie, w którym wydawca zaczął wysyłkę do wspierających. Obie paczki solidnie zapakowane.
Polecam.

_________________
BGG | połamane dźwięki


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt, 19 gru 2017, 18:45 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 14 gru 2016, 18:42
Posty: 207
Lokalizacja: Kraków
Jakieś opinie o http://www.al.to?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt, 19 gru 2017, 19:48 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn, 02 paź 2017, 21:36
Posty: 18
Lokalizacja: Sosnowiec
Daquan napisał(a):
Jakieś opinie o http://www.al.to?


Zamawiałem u nich gry i sprzęt AGD, wszystko było OK.

_________________
Kolekcja


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1661 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 63, 64, 65, 66, 67  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL