Teraz jest Pn, 22 sty 2018, 12:56

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1657 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 17 paź 2017, 14:13 
Użytkownik wspierający

Dołączył(a): Śr, 07 gru 2016, 16:30
Posty: 466
Niestety przewiozłem się na sklepie planszomania.pl

Zamówiłem dodatek z dostępnością do 30 dni, za który oczywiście od razu zapłaciłem. Po ok 3 tyg od zamówienia wysyłam kontrolnego maila z zapytaniem o status zamówienia. Brak odpowiedzi. Dzisiaj po ok 45 dniach od złożenia zamówienia dostaję odpowiedź, że dodatek nie jest dostępny u żadnego ich dostawcy i zwracają mi pieniądze na konto a w ramach rekompensaty dają mi jednorazowy rabat 10% na jeden produkt nie objęty żadną promocją (o lepszą cenę bez rabatów w innych sklepach nie trudno). Wzorowy sposób na tracenie klientów. Choćbym miał tam kupić w przyszłości cokolwiek nawet z 50% rabatem to i tak już nie skorzystam.

Czarna lista.

Odradzam!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt, 17 paź 2017, 14:50 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 24 maja 2013, 14:00
Posty: 4736
Lokalizacja: Poznań
hipcio_stg napisał(a):
Zamówiłem dodatek z dostępnością do 30 dni, za który oczywiście od razu zapłaciłem. Po ok 3 tyg od zamówienia wysyłam kontrolnego maila z zapytaniem o status zamówienia. Brak odpowiedzi. Dzisiaj po ok 45 dniach od złożenia zamówienia dostaję odpowiedź, że dodatek nie jest dostępny u żadnego ich dostawcy i zwracają mi pieniądze na konto a w ramach rekompensaty dają mi jednorazowy rabat 10% na jeden produkt nie objęty żadną promocją (o lepszą cenę bez rabatów w innych sklepach nie trudno). Wzorowy sposób na tracenie klientów. Choćbym miał tam kupić w przyszłości cokolwiek nawet z 50% rabatem to i tak już nie skorzystam.


To u nich standard.

_________________
TOP 10 | Kolekcja
Ponad 30 dokonanych transakcji na forum.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt, 17 paź 2017, 15:08 

Dołączył(a): Cz, 09 mar 2017, 08:38
Posty: 9
Lokalizacja: Warszawa
Minus dla Merlin.pl
Gra latała sobie w kartonie i obtarła wszystkie rogi. Poszła reklamacja.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt, 17 paź 2017, 16:37 
Użytkownik wspierający

Dołączył(a): Pn, 20 mar 2017, 09:52
Posty: 316
hipcio_stg napisał(a):
Niestety przewiozłem się na sklepie planszomania.pl

Zamówiłem dodatek z dostępnością do 30 dni, za który oczywiście od razu zapłaciłem. Po ok 3 tyg od zamówienia wysyłam kontrolnego maila z zapytaniem o status zamówienia. Brak odpowiedzi. Dzisiaj po ok 45 dniach od złożenia zamówienia dostaję odpowiedź, że dodatek nie jest dostępny u żadnego ich dostawcy i zwracają mi pieniądze na konto a w ramach rekompensaty dają mi jednorazowy rabat 10% na jeden produkt nie objęty żadną promocją (o lepszą cenę bez rabatów w innych sklepach nie trudno). Wzorowy sposób na tracenie klientów. Choćbym miał tam kupić w przyszłości cokolwiek nawet z 50% rabatem to i tak już nie skorzystam.

Czarna lista.

Odradzam!


A nie mogłeś się dogadać na płatność gdy gra będzie faktycznie już na stanie? Nie stanowi to najmniejszego problemu np. w planszostrefie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt, 17 paź 2017, 16:43 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 24 maja 2013, 14:00
Posty: 4736
Lokalizacja: Poznań
Nie w tym problem. Problem alokowaniu decyzji i czasu. Jeśli sklep mówi, np. że będzie to miał w 7 dni albo w 30 dni, to podejmujesz decyzję na tej podstawie. Czy zapłacisz teraz, czy potem, to mniejszy problem. Problem w tym, że zamawiając w tym sklepie, nie zamawiasz w innych, nie korzystasz z opcji kupienia gdzie indziej, w inny sposób. Gdy po 30 dniach sklep, po tym jak się go już opierdoli po całości i zgrilluje za brak kontaktu i ogólne olewactwo, wreszcie przyzna, że gry nie ma i mieć nie będzie, to możliwe, że tamte inne możliwości już utraciłeś, już są nieaktualne.

_________________
TOP 10 | Kolekcja
Ponad 30 dokonanych transakcji na forum.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt, 17 paź 2017, 18:30 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 09 maja 2014, 17:27
Posty: 1293
Lokalizacja: Silesia Superior
Wojtek.k napisał(a):
Minus dla Merlin.pl
Gra latała sobie w kartonie i obtarła wszystkie rogi. Poszła reklamacja.

Ten sam problem, ale szkoda mi zachodu na reklamację gry (znakomitej skądinąd) za 100 zł z darmową przesyłką :)

_________________
Who is John Galt?
Posiadam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt, 17 paź 2017, 18:36 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 08 lut 2013, 11:34
Posty: 2841
Lokalizacja: Gdańsk
Tomzaq napisał(a):
Wojtek.k napisał(a):
Minus dla Merlin.pl
Gra latała sobie w kartonie i obtarła wszystkie rogi. Poszła reklamacja.

Ten sam problem, ale szkoda mi zachodu na reklamację gry (znakomitej skądinąd) za 100 zł z darmową przesyłką :)

Kiedyś zamawiałem coś od nich i zwracałem im uwagę na pakowanie, że odbiega od planszówkowych standardów. Napisali, że przekażą osobie w magazynie i tyle.
Pewnie nawet reklamacje nie zmienią ich polityki, ale jeśli gra jest uszkodzona, to warto zgłaszać.

_________________
Planszówki we dwoje - blog o grach planszowych nie tylko dla dwóch graczy

Ostatnie wpisy:
Top 5 gier 2017 roku wg Wiktora
Top 5 gier 2017 roku wg Kasi
Gloomhaven - wrażenia


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt, 17 paź 2017, 21:38 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt, 18 sty 2011, 12:45
Posty: 2562
Lokalizacja: Warszawa
Yavi napisał(a):
Tomzaq napisał(a):
Wojtek.k napisał(a):
Minus dla Merlin.pl
Gra latała sobie w kartonie i obtarła wszystkie rogi. Poszła reklamacja.

Ten sam problem, ale szkoda mi zachodu na reklamację gry (znakomitej skądinąd) za 100 zł z darmową przesyłką :)

Kiedyś zamawiałem coś od nich i zwracałem im uwagę na pakowanie, że odbiega od planszówkowych standardów. Napisali, że przekażą osobie w magazynie i tyle.
Pewnie nawet reklamacje nie zmienią ich polityki, ale jeśli gra jest uszkodzona, to warto zgłaszać.

Ostatnio zamawiałem u nich przy różnych okazjach 6, czy 7 gier. Wszystkie pojedynczo. Wszystkie paczką w Ruchu. Wszystkie przyszły zapakowane idealnie w dopasowane kartony, nic nie latało, nie stukało i się nie obijało. Może do paczkomatów wrzucają w innym standardzie?

_________________
Mam
Planszostrefa -11% / 3Trolle -7%


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 18 paź 2017, 07:22 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N, 04 gru 2016, 12:51
Posty: 615
Lokalizacja: Poznań
Lothrain napisał(a):
Yavi napisał(a):
Tomzaq napisał(a):
[quote="Wojtek.k"]Minus dla Merlin.pl
Gra latała sobie w kartonie i obtarła wszystkie rogi. Poszła reklamacja.

Ten sam problem, ale szkoda mi zachodu na reklamację gry (znakomitej skądinąd) za 100 zł z darmową przesyłką :)

Kiedyś zamawiałem coś od nich i zwracałem im uwagę na pakowanie, że odbiega od planszówkowych standardów. Napisali, że przekażą osobie w magazynie i tyle.
Pewnie nawet reklamacje nie zmienią ich polityki, ale jeśli gra jest uszkodzona, to warto zgłaszać.

Ostatnio zamawiałem u nich przy różnych okazjach 6, czy 7 gier. Wszystkie pojedynczo. Wszystkie paczką w Ruchu. Wszystkie przyszły zapakowane idealnie w dopasowane kartony, nic nie latało, nie stukało i się nie obijało. Może do paczkomatów wrzucają w innym standardzie?[/quote]U mnie też do kiosku Ruchu dobrze zapakowane 3 paczki. Kolejne 3 w drodze ale pewnie też będzie dobrze.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 18 paź 2017, 09:25 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 09 maja 2014, 17:27
Posty: 1293
Lokalizacja: Silesia Superior
Plus dla Ravelo za szybkość i pakowanie.

_________________
Who is John Galt?
Posiadam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 19 paź 2017, 12:10 

Dołączył(a): Cz, 09 mar 2017, 08:38
Posty: 9
Lokalizacja: Warszawa
Ostatnio zamawiałem u nich przy różnych okazjach 6, czy 7 gier. Wszystkie pojedynczo. Wszystkie paczką w Ruchu. Wszystkie przyszły zapakowane idealnie w dopasowane kartony, nic nie latało, nie stukało i się nie obijało. Może do paczkomatów wrzucają w innym standardzie?[/quote]

Akurat to była paczka w Ruchu, błędem było raczej wzięcie w tym samym zamówieniu płyty. :)

Reklamacja została rozpatrzona pozytywnie i czekam na dostawę.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 19 paź 2017, 12:26 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz, 16 lut 2017, 10:10
Posty: 221
Lokalizacja: Poznań
Merlin.pl - kiosk Ruchu - wszystko zapakowane dobrze, nic nie lata, pudełka i komponenty stan idealny.

_________________
Sprzedam kilka gier w folii


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 25 paź 2017, 09:58 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N, 28 wrz 2014, 18:53
Posty: 1898
Lokalizacja: Poznań
rattkin napisał(a):
hipcio_stg napisał(a):
Zamówiłem dodatek z dostępnością do 30 dni, za który oczywiście od razu zapłaciłem. Po ok 3 tyg od zamówienia wysyłam kontrolnego maila z zapytaniem o status zamówienia. Brak odpowiedzi. Dzisiaj po ok 45 dniach od złożenia zamówienia dostaję odpowiedź, że dodatek nie jest dostępny u żadnego ich dostawcy i zwracają mi pieniądze na konto a w ramach rekompensaty dają mi jednorazowy rabat 10% na jeden produkt nie objęty żadną promocją (o lepszą cenę bez rabatów w innych sklepach nie trudno). Wzorowy sposób na tracenie klientów. Choćbym miał tam kupić w przyszłości cokolwiek nawet z 50% rabatem to i tak już nie skorzystam.


To u nich standard.


To mnie zmartwiliście bo ja właśnie jestem z nimi umówiony na sprowadzenie dwóch gier. Pieniądze czekają w kopercie na informacje a można je było już dawno temu wydać na inne pozycje z listy.

_________________
Kolekcja


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 13 lis 2017, 16:54 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz, 11 gru 2014, 15:50
Posty: 357
Lokalizacja: Warszawa
Chciałbym bardzo pochwalić sklep Gildia.pl. Zamówiłem u nich Pandemic Legacy Sezon 2, kiedy był u nich za 209PLN. Jak się potem okazało trwało to zaledwie kilka godzin, więc możliwe, że wkradł im się jakiś błąd. Szczerze to nawet bym się nie zdziwił jak by anulowali zamówienie. Bodajże dwa dni później dostałem od nich maila i po przeczytaniu pierwszych kilku zdań typu "Niestety nie otrzymaliśmy towaru od dostawcy. Czekamy na informację od wydawcy" już myślałem, że zamówienie jest anulowane. Jednak czytając dalej, zostałem mile zaskoczony informacją, że zamówienie pozostaje aktualne i cena nie ulegnie zmianie.

Dzisiaj otrzymałem grę w bardzo dobrze zabezpieczonej paczce. Rzekł bym nawet, że dotychczas chyba nie spotkałem się z lepiej zabezpieczoną paczką. Gra owinięta w folię bąbelkową a wokół tego kilka warstw kartonu sklejonych taśmą (dostanie się do gry zajęło mi chyba z 2min mimo użycia nożyka).

Także podsumowujący świetne podejście do klienta i kontakt z nim oraz dbanie o bezpieczeństwo paczki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 13 lis 2017, 21:46 
Użytkownik wspierający

Dołączył(a): Wt, 03 sty 2017, 12:17
Posty: 148
Lokalizacja: Wrocław
Skoro chwalimy...

1) Card Store - za solidne zapakowanie i szybką wysyłkę (no i mieli na stanie Rogatego Szczura w niezwykłej już cenie).

2) Gronek - za błyskawiczną wręcz wysyłkę (następnego dnia miałem przesyłkę u siebie), pancerne (wręcz "Rebelowe") zapakowanie (strecz, karton, folia bąbelkowa + papier pakunkowy) i naprawdę dobry kontakt z klientem.

_________________
Kolekcja na BoardGameGeek // Na sprzedaż/wymianę


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 20 lis 2017, 13:03 

Dołączył(a): Cz, 24 lis 2016, 12:56
Posty: 16
Lokalizacja: Zabrze
3trolle.pl
Pierwszy i ostatni raz zarobiłem u nich zakupy. W opisie towary informacja, wysyłka 24h, zamówienie złożone w piątek 10.11, paczkę otrzymałem dzisiaj 20.11...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 20 lis 2017, 13:06 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N, 08 lut 2015, 00:32
Posty: 822
Dejw87 napisał(a):
3trolle.pl
Pierwszy i ostatni raz zarobiłem u nich zakupy. W opisie towary informacja, wysyłka 24h, zamówienie złożone w piątek 10.11, paczkę otrzymałem dzisiaj 20.11...
Też mi kilka dni zwlekali z wysyłką pomimo stanu 24h. Też mi się to nie podobało.

Tapnięte z espiątki


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 20 lis 2017, 13:25 
Użytkownik wspierający

Dołączył(a): Pt, 21 kwi 2017, 20:44
Posty: 245
Lokalizacja: Łódź
Michał pisał o możliwych opóźnieniach w innym wątku.
Prowadzący sklepy to też ludzie.

_________________
Kupię dodatek do Zamków Burgundii z ostatniego kalendarza adwentowego.
Munchkina 1.6 i 3.5
Kupię
Sprzedam
Mam i się podzielę:
Planszostrefa 10%
Planszomania 10%
3Trolle 5%
Mepel 3%
AlePlanszówki 3%


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 20 lis 2017, 13:43 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N, 08 lut 2015, 00:32
Posty: 822
Norwoks napisał(a):
Michał pisał o możliwych opóźnieniach w innym wątku.
Prowadzący sklepy to też ludzie.
Aaaaaaa jak pisał w jakimś tam wątku na forum, to wszystko wyjaśnia. Że też tego nie znalazłem ;-)

Tapnięte z espiątki


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 20 lis 2017, 13:56 
Użytkownik wspierający

Dołączył(a): Pt, 21 kwi 2017, 20:44
Posty: 245
Lokalizacja: Łódź
mikeyoski napisał(a):
Norwoks napisał(a):
Michał pisał o możliwych opóźnieniach w innym wątku.
Prowadzący sklepy to też ludzie.
Aaaaaaa jak pisał w jakimś tam wątku na forum, to wszystko wyjaśnia. Że też tego nie znalazłem ;-)

Tapnięte z espiątki

Tutaj
Zakładam, że skoro korzystaliście z promocji to czytaliście, tam jest to napisane ;)

_________________
Kupię dodatek do Zamków Burgundii z ostatniego kalendarza adwentowego.
Munchkina 1.6 i 3.5
Kupię
Sprzedam
Mam i się podzielę:
Planszostrefa 10%
Planszomania 10%
3Trolle 5%
Mepel 3%
AlePlanszówki 3%


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 20 lis 2017, 14:01 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N, 08 lut 2015, 00:32
Posty: 822
Norwoks napisał(a):
mikeyoski napisał(a):
Norwoks napisał(a):
Michał pisał o możliwych opóźnieniach w innym wątku.
Prowadzący sklepy to też ludzie.
Aaaaaaa jak pisał w jakimś tam wątku na forum, to wszystko wyjaśnia. Że też tego nie znalazłem ;-)

Tapnięte z espiątki

Tutaj
Zakładam, że skoro korzystaliście z promocji to czytaliście, tam jest to napisane ;)
Korzystałem ale z dużo wcześniejszej :-) Tak czy inaczej nic się nie stało.

Tapnięte z espiątki


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 20 lis 2017, 14:44 

Dołączył(a): Wt, 27 wrz 2016, 15:29
Posty: 48
Witam,

niestety nie wiem co się dzieje ze sklepem MORGAD.PL.
Często u nich zamawiam, gdyż odbiór osobisty w Krakowie jest praktycznie 25 metrów od mojego mieszkania.
Poprzednim razem zamówienie kompletowali około 7 dni roboczych, ale spoko bo było to 3 gry, może czegoś nie mieli itp.
Ostatnio złożyłem zamówienie na jeden mały skromny dodatek jaki mili wg strony na stanie.
Było to 6.11, zapłaciłem tego samo dnia. Dziś mamy 20.11, nie mogę się zalogować do nich na swoje konto, żadnej mejlowej informacji a do tego jak sprawdzałem pod koniec ubiegłego tygodnia to status zamówienie ciągle był "kompletowanie"

No normalnie jaja, dodatek do EH, jeszcze mały kompletują 14 dni.

Ogarnijcie się bo wiem że to u Was dość częsta praktyka.

Pozdrawiam!


Ostatnio edytowano Pn, 20 lis 2017, 14:54 przez Elemenek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 20 lis 2017, 14:47 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn, 04 maja 2015, 11:00
Posty: 3637
Lokalizacja: Kraków
Elemenek napisał(a):
Witam,

niestety nie wiem co się dzieje ze sklepem MORGAD.PL.
Często u nich zamawiam, gdyż odbiór osobisty w Krakowie jest praktycznie 25 metrów od mojego mieszkania.
Poprzednim razem zamówienie kompletowali około 7 dni roboczych, ale spoko bo było to 3 gry, może czegoś nie mieli itp.
Ostatnio złożyłem zamówienie na jeden mały skromny dodatek jaki mili wg strony na stanie.
Było to 6.11, zapłaciłem tego samo dnia. Dziś mamy 20.11, nie mogę się zalogować do nich na swoje konto, żadnej mejlowej informacji a do tego jak sprawdzałem pod koniec ubiegłego tygodnia to status zamówienie ciągle był "kompletowanie"

No normalnie jaja, dodatek do EH, jeszcze mały kompletują 14 dni.

Ogarnijcie się bo wiem że to u Was dość częsta praktyka.

Pozdrawiam!


Zmień kolor na czerwony jeśli to jest negatyw. Zielonym oznaczamy pozytyw.

_________________
"Nie ma sensu wiara w rzeczy, które istnieją."


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 20 lis 2017, 15:48 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt, 01 sty 2013, 22:29
Posty: 420
Lokalizacja: Poznań/ Wągrowiec
Kiedyś już chyba chwaliłem tutaj 3trolle, ale najwyżej się powtórzę: złożyłem tam już 19 różnych zamówień i za każdym razem przesyłka dochodziła błyskawicznie i na dodatek bardzo dobrze zabezpieczona. Zdecydowanie mój ulubiony sklep, choć ta darmowa wysyłka powyżej 200zł paradoksalnie niszczy mój portfel :)

_________________
Lokowanie produktu: https://www.facebook.com/sekretariathogwartu


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 22 lis 2017, 07:57 
Użytkownik wspierający

Dołączył(a): Śr, 21 sie 2013, 12:10
Posty: 127
ja też chwalę sobie 3trolle - złożyłem tam ponad 60 zamówień i tylko raz miałem problem,że kupiona gra okazała się jednak niedostępna po mimo że wg sklepu była,ale komu nie zdarzają się wpadki....dobre ceny, szybka dostawa i super rabaty...czekam na jakieś 10% bo muszę kupić oczywiście Star Wars Imperium Atakuje po rewelacjach od FFG...

_________________
Moja kolekcja http://boardgamegeek.com/collection/user/WolekMKB


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1657 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL