PODSUMOWANIE TYGODNIA NA FANPAGE'U LUCRUM GAMES
TOP5 postów
1. PREZENT DLA JUBILATA! Zabawa cieszy się ogromnym powodzeniem. Najlepsze są miłe komentarze, od osób zgłoszonych. NIe jest tak istotne czy wygracie prezent dla przyjaciela, ale to, że o nim pamiętaliście i zgłosiliście do zabawy! Ogromne szanse na 3 prezenty! Jesteście blisko, a GRAMY DO PONIEDZIAŁKU. Zobaczcie pierwszy post na fanpage'u! zgłaszajcie znajomych do zabawy.
2. WALKA O OKŁADKĘ! Dwie wspaniałe ilustracje w walczyły o front okładki genialnych AMAZONEK! Wygrywa z przewagą Indianka. Ilustracje w grupie gry planszowe zebrały ponad 200 polubień i ogromną liczbę komentarzy. My jesteśmy ogromnie podbudowani, bo zebraliśmy mnóstwo zachwytów. A wierzcie nam, piękne ilustracje to tylko tło, gra jest NIESAMOWITA! Najwyższa jakość zabawy ze znaczkiem Lucrum Games
3. SŁOWIANIE! Nie mogliśmy wytrzymać i uchyliliśmy rąbka tajemnicy. W Walentynki przypomnieliśmy o słowiańskim święcie zakochanych. Ilustracja z WIŁAMI to tylko przedsmak tego co szykujemy. PRZESILENIE to nowa gra z doskonałą mechaniką, fantastycznymi słowiańskimi ilustracjami. Chcemy ją wypuścić już na wiosnę.
4. WYSPA SOLO - fanowski wariant solo do WYSPY KWITNĄCEJ WIŚNI do pobrania! I tego samego dnia pierwsze wrażenia od gracza: "Mile zaskoczenie. Gra sama w sobie bardzo na plus. Fakt faktem mam słabość do gier z motywem przestrzennego budowania, a ta pozycja zdecydowanie wpisuje się w ten typ." Pobierajcie i grajcie!
5. DZIEŃ KOTA - Szpulka w roli modelki. Przegryzła mi kartę Starej Kociary, ale poza tym zniosła bardzo dzielnie pozowanie. Jeśli przegapilście sobotnie posty, zobaczcie koniecznie i wrzucajcie swoje koty!
Przegapiliście na pewno więcej. Jeśli chcecie być na bieżąco, ustawcie obserwowanie naszej strony jako WYŚWIETLAŃ NAJPIERW i komentujcie nasze posty. Nowości, ciekawostki, konkursy i wydarzenia - piszemy z myślą o graczach, próbujemy zaskoczyć i rozbawić. Rozdajemy najwięcej gier! Polecajcie nas znajomym graczom.
I na koniec: polubiło nas w tym tygodniu 67 nowych osób. To pierwsze miejsce wśród wydawców, którzy nie wykupili płatnej kampanii promocyjnej.