Tajemnica Whitehall - Nowe poziomy trudności

Nasze home-rules do różnych gier, a także PRZETESTOWANE i ciekawe home-rules znalezione w sieci.
Awatar użytkownika
Mixthoor
Posty: 516
Rejestracja: 05 sty 2018, 23:42
Has thanked: 97 times
Been thanked: 67 times
Kontakt:

Tajemnica Whitehall - Nowe poziomy trudności

Post autor: Mixthoor »

W mojej krótkiej opinii na temat gry wspomniałem, iż gra Kubą jest banalnie prosta, zaś Śledczymi irytująca. Sprawdziłem, w jaki sposób radzą sobie zagraniczni gracze i wielu z nich ma podobne odczucia. Szukając wskazówek na utrudnienie gry Kubie, przy jednoczesnym ułatwieniu gry Śledczym, bazując na kilku opiniach graczy z zagranicy przygotowałem 3 poziomy trudności. Co o tym sądzicie?

ZBALANSOWANY
- Kuba może skorzystać tylko jeden raz z każdego typu Ruchów Specjalnych: Powóz, Ciemny Zaułek, Łódź.
- Odrzuć żeton Psa na początku rozgrywki (Pies umożliwia sprawdzenie wszystkich pól LUB przesunięcie Śledczego o 1 dodatkowe pole).`
- Zdolności Specjalne Śledczych. Każdy ze Śledczych posiada unikatową zdolność. Każdy Śledczy może skorzystać ze swojej zdolności przed akcją poszukiwania śladów bądź aresztowania podejrzanego.
- Pogoń! - W przypadku odnalezienia Śladu, Śledczy może natychmiast przedostać się na sąsiadujące skrzyżowanie. Ten Śledczy nie może wykonać więcej jakiejkolwiek czynności w swojej turze.
- Determinacja - Każdy Śledzy podczas akcji przeszukania może kontynuować szukanie śladów, nawet gdy trafił na jakiś ślad.

TRUDNY
- Kuba nie może korzystać z Ruchów Specjalnych: Powóz, Ciemny Zaułek, Łódź.
- Odrzuć żeton Psa na początku rozgrywki (Pies umożliwia sprawdzenie wszystkich pól LUB przesunięcie Śledczego o 1 dodatkowe pole).`
- Zdolności Specjalne Śledczych. Każdy ze Śledczych posiada unikatową zdolność. Każdy Śledczy może skorzystać ze swojej zdolności przed akcją poszukiwania śladów bądź aresztowania podejrzanego.
- Pogoń! - W przypadku odnalezienia Śladu, Śledczy może natychmiast przedostać się na sąsiadujące skrzyżowanie. Ten Śledczy nie może wykonać więcej jakiejkolwiek czynności w swojej turze.
- Determinacja - Każdy Śledzy podczas akcji przeszukania może kontynuować szukanie śladów, nawet gdy trafił na jakiś ślad.

PURYSTA
- Kuba nie może wracać po swoich śladach.
- Kuba nie może korzystać z Ruchów Specjalnych: Powóz, Ciemny Zaułek, Łódź.
- Odrzuć żeton Psa na początku rozgrywki (Pies umożliwia sprawdzenie wszystkich pól LUB przesunięcie Śledczego o 1 dodatkowe pole).`
- Zdolności Specjalne Śledczych. Każdy ze Śledczych posiada unikatową zdolność. Każdy Śledczy może skorzystać RAZ na całą grę ze swojej zdolności przed akcją poszukiwania śladów bądź aresztowania podejrzanego.
- Pogoń! - W przypadku odnalezienia Śladu, Śledczy może natychmiast przedostać się na sąsiadujące skrzyżowanie. Ten Śledczy nie może wykonać więcej jakiejkolwiek czynności w swojej turze. Każdy ze Śledczych może wykorzystać akcję "Pogoń!" RAZ na całą grę.
- Determinacja - Każdy Śledzy podczas akcji przeszukania może kontynuować szukanie śladów, nawet gdy trafił na jakiś ślad. Każdy ze Śledczych może wykorzystać akcję "Determinacja" RAZ na całą grę.
tryczex
Posty: 1
Rejestracja: 12 lut 2020, 11:57

Re: Tajemnica Whitehall - Nowe poziomy trudności

Post autor: tryczex »

Bardzo interesująca propozycja :) ja zacząłem przygodę z TW i myślałem, iż Mordercą można wejść na dane pole raz na rundę i pozostawionych śladów również trzeba unikać.

Zajrzałem do instrukcji od nowa. Czytam. Przeca tam nie ma mowy o jakimś tam zakazie, nie wolno wyłącznie stać w miejscu przez dwie kolejne tury, nic poza tym :v
Awatar użytkownika
Bruno555
Posty: 300
Rejestracja: 17 sty 2012, 18:45
Has thanked: 13 times
Been thanked: 48 times

Re: Tajemnica Whitehall - Nowe poziomy trudności

Post autor: Bruno555 »

W moim przypadku przy grze z wszystkimi zdolnościami Kuby i śledczych razem z psem, Kuba ma ok.65% na wygraną. Więc zastanawiam się nad wprowadzeniem wariantu z utrudnieniem dla mordercy.
ODPOWIEDZ