Negatywna interakcja w "Wiedźminie: Grze Przygodowej"
: 15 lip 2017, 15:40
Hej! Dużo osób skarży się na grę planszową "Wiedźmin" (ja też sporo na nią psioczę), ale wciąż widzę w niej potencjał (jest między innymi bardzo ładna). Dlatego postanowiłam utworzyć ten wątek. Gra kuleje przede wszystkim przez brak jakiejkolwiek negatywnej interakcji i tym samym rozgrywka staje się po kilkunastu minutach nudna. Czy zmodyfikował ktoś z Was może zasady do tej gry, tak by faktycznie pojawiła się w niej negatywna interakcja? Może ktoś z Was ma na nią jakiś pomysł? Byłabym bardzo wdzięczna za każde propozycje.
+ Jakie ogólne zmiany w zasadach (oprócz wspomnianej wcześniej interakcji) Waszym zdaniem mogłyby przełożyć się na lekkość i przejrzystość gry?
+ Jakie ogólne zmiany w zasadach (oprócz wspomnianej wcześniej interakcji) Waszym zdaniem mogłyby przełożyć się na lekkość i przejrzystość gry?