Strona 1 z 1

Negatywna interakcja w "Wiedźminie: Grze Przygodowej"

: 15 lip 2017, 15:40
autor: zuzannajuliat
Hej! Dużo osób skarży się na grę planszową "Wiedźmin" (ja też sporo na nią psioczę), ale wciąż widzę w niej potencjał (jest między innymi bardzo ładna). Dlatego postanowiłam utworzyć ten wątek. Gra kuleje przede wszystkim przez brak jakiejkolwiek negatywnej interakcji i tym samym rozgrywka staje się po kilkunastu minutach nudna. Czy zmodyfikował ktoś z Was może zasady do tej gry, tak by faktycznie pojawiła się w niej negatywna interakcja? Może ktoś z Was ma na nią jakiś pomysł? Byłabym bardzo wdzięczna za każde propozycje.

+ Jakie ogólne zmiany w zasadach (oprócz wspomnianej wcześniej interakcji) Waszym zdaniem mogłyby przełożyć się na lekkość i przejrzystość gry? :D

Re: Negatywna interakcja w "Wiedźminie: Grze Przygodowej"

: 16 lip 2017, 18:48
autor: AnaMan
Pierwsze co przychodzilo mi na myśl, to ograniczenie zasobów lupek. Albo na rundę albo kilka rund. Żeby ruch miał większe znaczenie taktyczne. Ale trzeba by to policzyć, żeby nie było niekorzystnych układów zadań.