Negatywna interakcja w "Wiedźminie: Grze Przygodowej"

Nasze home-rules do różnych gier, a także PRZETESTOWANE i ciekawe home-rules znalezione w sieci.
zuzannajuliat
Posty: 1
Rejestracja: 15 lip 2017, 15:29

Negatywna interakcja w "Wiedźminie: Grze Przygodowej"

Post autor: zuzannajuliat »

Hej! Dużo osób skarży się na grę planszową "Wiedźmin" (ja też sporo na nią psioczę), ale wciąż widzę w niej potencjał (jest między innymi bardzo ładna). Dlatego postanowiłam utworzyć ten wątek. Gra kuleje przede wszystkim przez brak jakiejkolwiek negatywnej interakcji i tym samym rozgrywka staje się po kilkunastu minutach nudna. Czy zmodyfikował ktoś z Was może zasady do tej gry, tak by faktycznie pojawiła się w niej negatywna interakcja? Może ktoś z Was ma na nią jakiś pomysł? Byłabym bardzo wdzięczna za każde propozycje.

+ Jakie ogólne zmiany w zasadach (oprócz wspomnianej wcześniej interakcji) Waszym zdaniem mogłyby przełożyć się na lekkość i przejrzystość gry? :D
Awatar użytkownika
AnaMan
Posty: 217
Rejestracja: 29 gru 2010, 15:00
Has thanked: 4 times
Been thanked: 5 times

Re: Negatywna interakcja w "Wiedźminie: Grze Przygodowej"

Post autor: AnaMan »

Pierwsze co przychodzilo mi na myśl, to ograniczenie zasobów lupek. Albo na rundę albo kilka rund. Żeby ruch miał większe znaczenie taktyczne. Ale trzeba by to policzyć, żeby nie było niekorzystnych układów zadań.
ODPOWIEDZ