Wiedźmin Gra Planszowa - Projekt fanowskiego rozszerzenia

Nasze home-rules do różnych gier, a także PRZETESTOWANE i ciekawe home-rules znalezione w sieci.

Jak oceniasz nowe , aktualne założenia rozszerzenia ? ( patrz ostatni post )

Czas głosowania minął 25 paź 2016, 01:21

Bardzo dobrze - narazie nie mam się do czego przyczepić
4
57%
Dobrze - projekt wymaga poprawek , ale idzie w dobrym kierunku
2
29%
Słabo - większość założeń trzeba poprawić żeby coś z tego było
0
Brak głosów
Bardzo słabo - nie widzę przyszłości dla tego projektu
1
14%
 
Liczba głosów: 7

pvtMike
Posty: 17
Rejestracja: 28 sty 2016, 21:05

Wiedźmin Gra Planszowa - Projekt fanowskiego rozszerzenia

Post autor: pvtMike »

WSTĘPNE ZAŁOŻENIA:

- rozszerzenie przeznaczone jest do gry w trybie na 3 zadania
- wprowadza dodatkową misje główną - scenariusz , który muszą wykonać wszyscy gracze.
- liczba graczy : 2 - 4
- tryb gry : albo wszyscy przegrają albo wygra jeden gracz
- alternatywny tryb : albo wszyscy przegrają albo wszyscy wygrają
- scenariusz oparty jest na 3 konfrontacjach z Dzikim Gonem , które z każdą grą wyglądają inaczej.
- do konfrontacji z Dzikim Gonem dochodzi co określoną liczbę tur.
- podczas konfrontacji gracze muszą współpracować ( wspólnie walczą z wrogiem )
- konsekwencje każdej konfrontacji ( zarówno te dobre jak i złe ) nie są zawsze takie same - zależą od jej przebiegu i decyzji jakie podejmowali gracze.
- oprócz scenariusza gracze nadal mają do wykonania zadania ze swoich talii misji.
- rozszerzenie korzysta z modyfikacji w rozwoju postaci, które wcześniej udostępniłem na forum ( wprowadza poziomy postaci , ograniczoną ilość aktywnych kart rozwoju itd. )
- podnosi poziom trudności gry
- wprowadza 55 nowych kart podzielonych na 3 talie : Sojusznicy , Dziki Gon , Zagrożenia
Ostatnio zmieniony 31 sie 2016, 00:16 przez pvtMike, łącznie zmieniany 12 razy.
pvtMike
Posty: 17
Rejestracja: 28 sty 2016, 21:05

Re: Wiedźmin "Dziki Gon" - autorski dodatek do gry planszowe

Post autor: pvtMike »

Przedstawiam WERSJĘ 2.0 rozszerzenia do gry planszowej Wiedźmin.

NOWOŚCI :
- talia Wydarzeń złożona z 54 unikatowych kart podzielonych na trzy typy : Zdarzenia , Zlecenia , Zadania
- co określoną liczbę tur ( średnio co 3 - w zależności od pozycji znacznika na torze Scenariusza ) każdy gracz pobiera 1 kartę z talii Wydarzeń na początku swojej tury
- Zdarzenia wywierają wpływ ( negatywny lub pozytywny ) na wszystkich graczy i określone regiony. Są to najczęściej działania wojenne ( bitwy , oblężenia ) , pogromy , aktywności Dzikiego Gonu , Zakonu Płonącej Róży , Scoia'tael i wiele innych zdarzeń rozgrywających się w tle naszych głównych zadań i misji.
- Zlecenia opierają się na wytropieniu i zabiciu potwora ( w niektórych możemy zdecydować czy chcemy zabić potwora czy sróbować go odczarować , zdjąć klątwe , dokonując wyboru - każdy skutkuje innymi konsekwencjami ). Zlecenia pozostają w grze do momentu ich wykonania. Aby je wykonać musimy udać się do podanej na karcie lokacji i opóźnić działania ( wtedy możemy dopiero stoczyć walkę z potworem )
- Zadania - każde z nich możemy wykonać na 2 sposoby dokonując jednego z dwóch wyborów. Każdy wybór skutkuje innymi konsekwencjami. Podobnie jak w przypadku zleceń , aby wykonać zadanie udajemy się do podanej na karcie lokacji i opóźniamy działania - następnie wykonujemy czynności w zależności od naszego wyboru ( W1 lub W2 )
- 2 nowe karty Zagrożenia

POPRAWKI :
- zmiany w mechanizmie wsparcia ( podczas wsparcia możemy używać dowolnej karty rozwoju z tym ograniczeniem że tylko jednej )
- zmiany w kartach Sojuszników
- zmiany w kartach Dzikiego Gonu
- zmiany w kartach Zagrożeń
- zmiany na karcie Scenariusza i karcie Konfrontacji
- zmiany w sposobie ponoszenia kosztów poszukiwania sojuszników do walki z Dzikim Gonem
- zmienione warunki na kartach sojuszników
Ostatnio zmieniony 31 sie 2016, 00:04 przez pvtMike, łącznie zmieniany 14 razy.
Awatar użytkownika
kalay
Posty: 38
Rejestracja: 23 paź 2015, 15:16
Lokalizacja: Chorzów
Has thanked: 2 times

Re: Wiedźmin "Dziki Gon" - autorski dodatek do gry planszowe

Post autor: kalay »

Za jakiś czas przetestuję i napiszę, jak wrażenia!
pvtMike
Posty: 17
Rejestracja: 28 sty 2016, 21:05

Re: Wiedźmin "Dziki Gon" - autorski dodatek do gry planszowe

Post autor: pvtMike »

WAŻNE : Zarówno Zadania jak i Zlecenia z talii Wydarzeń mogą być wykonane przez każdego gracza bez względu na to , kto je wylosował.
Ostatnio zmieniony 31 sie 2016, 00:05 przez pvtMike, łącznie zmieniany 3 razy.
dariuszkoziel
Posty: 105
Rejestracja: 18 lut 2015, 00:32
Lokalizacja: Tarnowskie Góry/ Katowice
Has thanked: 15 times
Been thanked: 2 times

Re: Wiedźmin "Dziki Gon" - autorski dodatek do gry planszowe

Post autor: dariuszkoziel »

Chętnie przetestuje
pvtMike
Posty: 17
Rejestracja: 28 sty 2016, 21:05

Re: Wiedźmin "Dziki Gon" - autorski dodatek do gry planszowe

Post autor: pvtMike »

Jeśli chodzi o rewersy do kart to postaram się je przygotować.
Ostatnio zmieniony 31 sie 2016, 00:06 przez pvtMike, łącznie zmieniany 3 razy.
Xawras
Posty: 103
Rejestracja: 01 lut 2015, 11:14
Lokalizacja: Łódź
Has thanked: 5 times
Been thanked: 8 times

Re: Wiedźmin "Dziki Gon" - autorski dodatek do gry planszowe

Post autor: Xawras »

Witam,

Właśnie miałem pytać o rewersy :)
Z tym rozmiarem to mam problem, bo nawet jeśli ustalę daną wielkość obrazka, to po jego wydruku okazuje się być inna (mimo, że drukuje rozmiar rzeczywisty).

PS. Świetna robota. Wiedziałem, że z tej gry da się wyciagnąć więcej.

Pozdrawiam
Moja kolekcja, wishlist, na sprzedaż:
https://boardgamegeek.com/collection/user/Xawras
pvtMike
Posty: 17
Rejestracja: 28 sty 2016, 21:05

Re: Wiedźmin "Dziki Gon" - autorski dodatek do gry planszowe

Post autor: pvtMike »

Jeszcze parę dodatkowych słów wyjaśniających odnośnie zasad wsparcia i walki podczas KONFRONTACJI :
- Postać / sojusznik , który udziela wsparcia wykonuje rzut TYLKO swoją kością postaci
- jeśli walczymy SOJUSZNIKIEM to podczas walki możemy użyć KAŻDEJ z jego umiejętności, czyli nawet wszystkich jak chcemy . Ale każdej z tych umiejętności możemy użyć TYLKO RAZ.
- jeśli walczymy POSTACIĄ ( Geraltem, Triss, Yarpenem lub Jaskrem ) to walka wygląda jak każda inna - nie ma specjalnych ograniczeń ( z tym wyjątkiem że Geralt nie może użyć Wiedźmińskich zmysłów podczas konfrontacji )
- jeśli udzielamy wsparcia SOJUSZNIKIEM to możemy użyć TYLKO JEDNEJ z jego umiejętności. Tej jednej umiejętności również możemy użyć TYLKO RAZ
- jeśli udzielamy wsparcia POSTACIĄ to możemy użyć TYLKO JEDNEJ z jej AKTYWNYCH KART ROZWOJU. Tej jednej karty rozwoju możemy użyć tyle razy ile karta na to pozwala ( czyli jeśli karta mówi że podczas walki możesz raz coś tam zrobić - no to raz :) , jeśli tego nie mówi to tyle razy ile znaczniki umieszczone na tej karcie pozwalają - czyli max 3 razy bo rozszerzenie nakłada ograniczenie w postaci max. 3 znaczników na jednej karcie rozwoju ).
Ostatnio zmieniony 27 maja 2016, 19:34 przez pvtMike, łącznie zmieniany 1 raz.
pvtMike
Posty: 17
Rejestracja: 28 sty 2016, 21:05

Re: Wiedźmin "Dziki Gon" - autorski dodatek do gry planszowe

Post autor: pvtMike »

WERSJA 2.1 :

Poprawki:
- zasady udzielania wsparcia
- zbalansowanie zleceń i zadań
Ostatnio zmieniony 31 sie 2016, 00:10 przez pvtMike, łącznie zmieniany 7 razy.
pvtMike
Posty: 17
Rejestracja: 28 sty 2016, 21:05

Re: Wiedźmin "Dziki Gon" - autorski dodatek do gry planszowe

Post autor: pvtMike »

W przyszłości pojawią się jeszcze trzy nowe scenariusze. Każdy nowy scenariusz oprócz głównej misji wprowadzi również dodatkowe karty sojuszników , nową talie Przeciwników , nową talię Zagrożeń i nakładkę na kartę Konfrontacji . Wszystkie scenariusze będą korzystać z tej samej talii Wydarzeń.
Każdy scenariusz będzie posiadał swoją unikatową talię Fabularną ( prawdopodobnie 18 - 24 karty z zadaniami fabularnymi )

SCENARIUSZE :

- DZIKI GON - obecny scenariusz oparty na wydarzeniach z trzeciej części gry Wiedźmin, otrzyma dodatkowo talię fabularną - z zadaniami poszukiwania Ciri. Zmianie ulegnie kilka kart z talii Sojuszników i Dzikiego Gonu. Pojawi się też paru nowych sojuszników ( m.in. wiedźmin Letho i czarodziejka Fringilla Vigo )
- STARSZA KREW - oparty będzie na wydarzeniach z sagi , głównym antagonistą będzie czarodziej Vilgefortz i jego świta. Pojawią się również sojusznicy znani z sagi jak np. Milva, Cahir czy Regis.
- WILCZA ZAMIEĆ - oparty będzie na wydarzeniach z pierwszej części gry Wiedźmin
- ZABÓJCY KRÓLÓW - oparty będzie na wydarzeniach z drugiej części gry Wiedźmin
Ostatnio zmieniony 30 sie 2016, 19:21 przez pvtMike, łącznie zmieniany 2 razy.
MethusX
Posty: 1
Rejestracja: 01 cze 2016, 12:55

Re: Wiedźmin Gra Planszowa - Fanowskie rozszerzenie

Post autor: MethusX »

Z chęcią przetestuje :) z kumplami z klubu.
scolman
Posty: 18
Rejestracja: 20 sie 2016, 20:29

Re: Wiedźmin Gra Planszowa - Fanowskie rozszerzenie

Post autor: scolman »

Czy jest już wersja 3.0 ?
pvtMike
Posty: 17
Rejestracja: 28 sty 2016, 21:05

Re: Wiedźmin Gra Planszowa - Fanowskie rozszerzenie

Post autor: pvtMike »

Nie ma. Pojawi się jeszcze w tym roku. Prawdopodobnie w późnym październiku ale to nic pewnego. Jest to spowodowane brakiem czasu i znaczną zmianą koncepcji. Dotychczasowe rozwiązania w rozszerzeniu wymagają uproszczenia i usprawnienia. Chce przygotować sprawnie działający silnik pod dodatki. I chcę to zrobić porządnie więc należy się uzbroić w cierpliwość. Trochę osób mnie pyta o termin i postęp prac stąd ten post.

AKTUALNE ZAŁOŻENIA

1. TRYB : Jeden zwycięzca z elementami kooperacji ( konfrontacje )

2. WARUNKI ZWYCIĘSTWA : Jeszcze nie ustalone . Jest kilka pomysłów. Każdy dodatek może mieć np. swoje unikatowe warunki zwycięstwa. Mogą też pojawić się ukryte cele , czyli każdy gracz ma inne warunki zwycięstwa ( albo dodatkowe ) nieznane innym graczom. Sprawa jest jeszcze otwarta i do przemyślenia.

3. KARTA SCENARIUSZA: . Każdy dodatek będzie zawierać 1 kartę scenariusza. Karta scenariusza posiada opis fabuły dodatku i tor fabuły. Gdy znacznik na torze fabuły dojdzie do ostatniej pozycji następuje konfrontacja . Podczas każdego scenariusza dochodzi do 3 konfrontacji.

4. KONFRONTACJA - gracze wspólnie walczą z głównymi antagonistami scenariusza i z ich świtą .

5. TALIE
a) MISJI - każdy dodatek zawiera unikatowe talie misji. Część starych kart misji pojawi się w dodatkach ale zdecydowana większość kart misji będzie nowa. Karty misji będą złożone z 4 zadań : z jednego zadania głównego , 1 zadania wsparcia i z dodatkowych 2 opcjonalnych. Inaczej niż w podstawce każde zadanie ma inne nagrody i może mieć inne konsekwencje.
Typy zadań :
- główne - często powiązane z fabułą dodatku. Wykonanie zadania głównego kończy misje. Daje ono najwięcej PZ , najlepsze nagrody i wiąże się z największymi konsekwencjami.
- poboczne - opcjonalne , najczęściej związane z wydaniem tropów , złota , przeprowadzeniem odpowiedniej akcji . Nagrody są różne , np . karta dobrego losu
- zlecenie - opcjonalne , polega na zabiciu potwora ( srebrnego lub złotego ), nagroda : złoto
- poszukiwania - opcjonalne , polega na udaniu się do określonego miejsca ( np. Wyzimy ) . nagroda : karta rozwoju
- wsparcia - opcjonalne , wykonać może inny gracz - nagroda : 6 PZ tylko dla gracza wspierającego .
Zadanie wsparcia może polegać na :
- przekazaniu 2 tropów danego koloru graczowi wspieranemu ( kolor tropów zawsze ten sam jak kolor tropów z zadania głównego ).
- przekazaniu 3 złota graczowi wspieranemu
- pokonaniu wroga ( w przypadku nie zrobienia zadania wróg pojawi się w zadaniu głównym )
- wsparciu magią ( uzyskanie określonej liczby rytuałów , czyli tego oka na kościach. Wykonanie ułatwi zadanie główne )
b) KONFRONTACJI - są to 3 talie , odpowiednio : 1 konfrontacja , 2 konfrontacja , 3 konfrontacja . Karty z tych talii dociągamy podczas konfrontacji , w ilości zależnej od liczby graczy. Każda kolejna talia konfrontacji zawiera coraz trudniejsze przeszkody.
c) ŚLEDZTWA - bez zmian
d) DOBREGO LOSU - całkowicie przebudowana - złożona tylko z kart sojuszników , którzy mogą nas wspierać podczas walki , śledztwa , rozwoju i podczas wielu innych czynności . Są to postacie dobrze znane z sagi i gier jak np. Yennefer , Vesemir, Ciri, Lambert , Eskel , Regis, Milva, Cahir, Myszowór , Crach ain Craite, Hjalmar , Roche , Ves , Talar , Leto , Keira Meitz i wiele wiele innych. Przykład : Yennefer ( podczas walki możemy uzyskać 1 rytuał , 2 tarcze lub 2 miecze ) .
e) ZŁEGO LOSU - jednak nie ulegnie zmianie
f) POTWORÓW - 3 talie odpowiednio brązowych , srebrnych i złotych potworów . Wcześniejsze potwory zostaną przerobione + dodane nowe. Każdy potwór oprócz współczynnika ataku i obrony otrzyma również zdolności ( jedną lub więcej ) . Każda zdolność będzie wywoływać jakiś efekt podczas walki. Przykładowe : Pancerz, jad , uniki , krwiopijca , regeneracja , latanie , hipnoza , niewidzialność , niematerialny, oślepienie , ogłuszenie itd. Najwięcej zdolności będą posiadać dowódcy z talii Przeciwników ( ok 3 zdolności ) . Będą to np. ataki magiczne , parowania , magiczne osłony itd.
g) ROZWOJU - stare karty zostaną nieco zmodyfikowane + dojdą nowe tak żeby każda postać miała paletę ok. 30 kart . Np. Geralt otrzyma alternatywne wersje znaków , nowe eliksiry i ekwipunek ( wiedźmińskie miecze , medalion , płotka itd.) .

6. TOR ROZWOJU I POZIOM POSTACI- każda postać będzie posiadać poziomy tor rozwoju złożomy z 6 pozycji. Tor umieszczamy pod kartą postaci. Pozycje na torze rozwoju odzwierciedlają poziom postaci ( max 6 ). Pod każdą pozycją znajduje się liczba PZ potrzebna do osiągnięcia danego poziomu. Na początku gry kładziemy żeton akcji ( ten dodatkowy trzeci, którego i tak nie wykorzystujemy ) na pierwszej pozycji ( 0 PZ ). Poziom postaci oznacza liczbę kart rozwoju , którą możemy użyć podczas 1 tury ( czyli np. postać na 3 poziomie może użyć max. 3 kart rozwoju podczas swojej tury ). Użytą kartę rozwoju przekręcamy o 90 stopni. Na początku każdej tury przekręcamy z powrotem wszystkie użyte w poprzedniej kolejce karty rozwoju do normalnej pozycji.
Progi poziomów :
1 poziom - 0 PZ
2 poziom - 5 PZ
3 poziom - 15 PZ
4 poziom - 30 PZ
5 poziom - 50 PZ
6 poziom - 75 PZ

7. DODATKOWE KOMPONENTY

a) LOKACJE - pojawi się pięć nowych krain, do umieszczenia na planszy lub poza nią w zależności od miejsca. Nowe lokacje to :

- Skellige. Skellige to archipelag wysp leżący u wybrzeży Cintry. Mieszkańcy podzieleni są na klany , którymi rządzi jeden Jarl.
- region : żółty( Cintra, Maribor, Jaruga, Skellige) .
- szlaki wychodzące : droga morska na południowy wschód do Cintry ( 1 złoto) , droga morska na wschód doDuen Canell ( 1 złoto) i droga morska na północny wschód do Novigradu ( 2 złota).
- tropy do zdobycia : 2 - czerwony i niebieski ( podczas jednej akcji podróży ).

- Lyria . Kraj znajduje sięw unii personalnej z Rivią. Rządzony jest przez królową Meve.
- region : zielony ( Vengerberg, Rivia , Mahakam , Lyria )
- szlaki wychodzące: droga lądowa na północ do Vengerbergu , droga lądowa na zachód do Rivii ( nakładkę z Lyrią będziemy kłaść na szlaku z Vengerbergu do Rivii )
- tropy do zdobycia : 1 - czerwony

- Toussaint. Toussaint to małe, spokojne i słoneczne księstwo położone na południe od Jarugi i Mahakamu. Rządzone jest przez księżną Annę Henriettę. Znane ze swojej neutralności i produkcji win stanowi ojczyznę dla błędnych rycerzy.
- region : neutralny ( Toussaint ).
- szlaki wychodzące : droga lądowa na północny wschód do Lyrii, droga lądowa na północny zachód do Mariboru.
- tropy do zdobycia : 1 - fioletowy.
Toussaint należy do regionu neutralnego . Jest to dodatkowy region, w skład którego wchodzi tylko jedna lokacja : Toussaint. Region neutralny sąsiaduje z regionem żółtym i zielonym. Gdy przebywamy w regionie neutralnym czyli w lokacji Toussaint to całkowicie pomijamy 6 fazę kolejki ( czyli rozpatrywanie przeszkód i przesuwanie znacznika na torze wojny ). Dlatego też region neutralny nie będzie posiadał dodatkowej nakładki na plansze zawierającej miejsca na potwory i żeton złego losu dla tego regionu . Jeśli jakaś karta karze umieścić potwora albo znacznik złego losu w regionie , w którym się znajdujesz a aktualnie jesteś w Toussaint to ignorujesz efekt karty ponieważ region neutralny nie posiada miejsc , na których można umieszczać potwory i znacznik złego losu.

- Wschodnia Marchia. W jej skład wchodzi kilka mniej liczących się niewielkich księstw jak np. Caingorn,Creyden czy Hołopole. Na jej granicy położone jest Blaviken. Tymi pełnymi niebezpieczeństw i potworów ziemiami włada Niedamir.
- region : szary ( Tretogor, Kaer Morhen, Ard Carraigh,Wschodnia Marchia).
- szlaki wychodzące : droga lądowa na południe do Tretogoru, droga lądowa na zachód do Koviru
- tropy do zdobycia : brak
- za każdym razem po przybyciu do Wschodniej Marchii podczas akcji podróży należy przesunąć znacznik na torze wojny o jedną pozycję.

- Kovir. Jest to najbogatsze królestwo północy rządzone przez króla Esterada Thyssena. Z Koviru pochodzi wiele znanych czarodziejów.
- region : czerwony ( Wyzima , Novigrad, Oxenfurt, Kovir )
- szlaki wychodzące - droga lądowa na wschód do Wschodniej Marchii i droga morska na południe do Novigradu ( 2 złota ).
tropy do zdobycia : 2 - fioletowy i niebieski ( podczas jednej akcji podróży ).

b) KARTY OBIEKTÓW* - kilka ( 5 - 8 ) kart , które są dostępne od początku gry dla każdego z graczy - kładziemy je poniżej planszy. Przykłady : handlarz ( możesz mu sprzedać niektóre karty rozwoju - np.ekwipunek ) , kowal ( za 1 złoto połóż 1 znacznik na karcie rozwoju typu ekwipunek : broń lub zbroja ) , zielarz ( za 1 złoto 1 znacznik na karcie eliksir ) , karczma ( za 1 złoto 1 znacznik na karcie Przyjaciel lub za 1 złoto usuwasz 1 lekką ranę )

8. Każdy dodatek będzie złożony z : 1 karty scenariusza , unikalnych talii misji i unikalnych talii Przeciwników ( konfrontacje ).

* - nie wiadomo czy założenie pojawi się w ostatecznej wersji gry.

Pojawi się też więcej mniejszych bądź większych zmian. Po przebudowie podstawki pojawi się 4 - 6 dodatków.
To co pojawi się prawdopodobnie w październiku ( choć nie wykluczone że dopiero w listopadzie albo grudniu ) to będzie przebudowana podstawka + dodatek Dziki Gon
Na bieżąco w tym poście będę podawał wszystkie aktualizacje w założeniach ( patrz "Aktualizacje" poniżej ).


AKTUALIZACJE:
30.08. Zmiany w :
- zadania wsparcia ( punkt 5a ) ,
- tor rozwoju i poziom postaci ( punkt 6)

10.09. Nowość :
- 5 nowych lokacji : Skellige, Lyria , Toussaint, Wschodnia Marchia i Kovir ( punkt 7a )
- talia złego losu jednak nie zostanie zmieniona

Zapraszam do wypełniania ankiety , która znajduje się na początku tematu - wyniki tej ankiety będą dla mnie pomocne.
racuh
Posty: 1
Rejestracja: 22 kwie 2017, 11:43

Re: Wiedźmin Gra Planszowa - Projekt fanowskiego rozszerzeni

Post autor: racuh »

Witam

Jak pobrać modyfikacje? Może jestem ślepy ale nie widzę :)
Kodzak416
Posty: 1
Rejestracja: 05 maja 2017, 12:03

Re: Wiedźmin Gra Planszowa - Projekt fanowskiego rozszerzeni

Post autor: Kodzak416 »

Dołączam się do pytania, czy jest możliwość pobrania projektu?
Czy jeśli nie, to czy będzie kiedykolwiek?
Czekam z niecierpliwością :)
Awatar użytkownika
Dr_Kecaj
Posty: 343
Rejestracja: 21 sie 2013, 13:34
Has thanked: 19 times
Been thanked: 26 times

Re: Wiedźmin Gra Planszowa - Projekt fanowskiego rozszerzeni

Post autor: Dr_Kecaj »

Podbijam pytanie przedmówcy
Kupię Szczura rogatego PL
podejrzany
Posty: 261
Rejestracja: 29 gru 2020, 21:51
Has thanked: 20 times
Been thanked: 15 times

Re: Wiedźmin Gra Planszowa - Projekt fanowskiego rozszerzenia

Post autor: podejrzany »

I co z tym rozszerzeniem, jest gdzieś plik do pobrania?
Wymiene Descent ed.2 węrdrówki w mroku za Cthulu death may die 2 kampania +przedwieczny (dopłace jeśli dorzucone będą obaj przedwieczni) lub za Posiadłość Szaleństwa sama podstawka
extractum
Posty: 6
Rejestracja: 30 lis 2015, 18:24

Re: Wiedźmin Gra Planszowa - Projekt fanowskiego rozszerzenia

Post autor: extractum »

Zaglądam regularnie od wielu miesięcy na forum w nadziei, że coś ruszy się z tym temacie. Pamiętam, że w zamierzchłej przeszłości w tym wątku autor wrzucił zestaw swoich alternatywnych zasad, ale usunął je przygotowując ambitniejszy projekt. Czy ktoś dysponuje tą pierwotną modyfikacją zasad?
mrnollaig
Posty: 3
Rejestracja: 17 sie 2020, 08:24
Has thanked: 1 time

Re: Wiedźmin Gra Planszowa - Projekt fanowskiego rozszerzenia

Post autor: mrnollaig »

Podpinam się do pytania.
Smith05069
Posty: 3
Rejestracja: 20 sty 2020, 20:56

Re: Wiedźmin Gra Planszowa - Projekt fanowskiego rozszerzenia

Post autor: Smith05069 »

Również zainteresowany
Awatar użytkownika
tenuviel
Posty: 18
Rejestracja: 20 lis 2020, 00:07
Has thanked: 16 times
Been thanked: 5 times

Re: Wiedźmin Gra Planszowa - Projekt fanowskiego rozszerzenia

Post autor: tenuviel »

Też jestem ciekaw, ale chyba tu już nie ma autora.

Czy ktoś testował, umie aktualnie powiedzieć co fajnie działa z dotychczas wpisanych tutaj lub na bgg rozwiązań modyfikacyjnych?
(K) Kupię https://www.gry-planszowe.pl/forum/vie ... 6&t=70681 oraz chętnie dowiem się o egzotycznych, archaicznych grach w stylu Królewska Gra z Ur, Szagaj, Hnefatafl, Gęś itp.
podejrzany
Posty: 261
Rejestracja: 29 gru 2020, 21:51
Has thanked: 20 times
Been thanked: 15 times

Re: Wiedźmin Gra Planszowa - Projekt fanowskiego rozszerzenia

Post autor: podejrzany »

halo, projekt żyje? :D
Wymiene Descent ed.2 węrdrówki w mroku za Cthulu death may die 2 kampania +przedwieczny (dopłace jeśli dorzucone będą obaj przedwieczni) lub za Posiadłość Szaleństwa sama podstawka
ODPOWIEDZ