Teraz jest So, 23 wrz 2017, 03:21

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So, 15 lip 2017, 14:40 

Dołączył(a): So, 15 lip 2017, 14:29
Posty: 1
Hej! Dużo osób skarży się na grę planszową "Wiedźmin" (ja też sporo na nią psioczę), ale wciąż widzę w niej potencjał (jest między innymi bardzo ładna). Dlatego postanowiłam utworzyć ten wątek. Gra kuleje przede wszystkim przez brak jakiejkolwiek negatywnej interakcji i tym samym rozgrywka staje się po kilkunastu minutach nudna. Czy zmodyfikował ktoś z Was może zasady do tej gry, tak by faktycznie pojawiła się w niej negatywna interakcja? Może ktoś z Was ma na nią jakiś pomysł? Byłabym bardzo wdzięczna za każde propozycje.

+ Jakie ogólne zmiany w zasadach (oprócz wspomnianej wcześniej interakcji) Waszym zdaniem mogłyby przełożyć się na lekkość i przejrzystość gry? :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 16 lip 2017, 17:48 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 29 gru 2010, 15:00
Posty: 153
Pierwsze co przychodzilo mi na myśl, to ograniczenie zasobów lupek. Albo na rundę albo kilka rund. Żeby ruch miał większe znaczenie taktyczne. Ale trzeba by to policzyć, żeby nie było niekorzystnych układów zadań.

_________________
GRY: Uzbierane | Do sprzedania | Do kupienia


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL