Marx pisze: ↑14 cze 2018, 11:03
Ramzeseba pisze: ↑13 cze 2018, 21:22
MG popłynęli na popularności 2 poprzednich projektów, ale Solomon to:
1. Dość nudna mechanika.
2. Modele projektowane trochę jak na skale 16 mm (niektóre mają dziwnie grube szczegóły jak w JoA, ale tam były o połowe mniejsze modele).
3. Mapy skopiowane z MBP.
4. Dobry start bo dali bonus w 24h, ale ludzie będę powoli analizować i odchodzić bo na KS da się w każdej chwili.
MG są już na poziomie CMON, co nie wydarzą na KS to ludzie kupią...
Edit: MB poprawione na MG
Cóż mechanika jest jaka jest. Faktycznie słaba i nudna. Zanudził mnie film z rozgrywką, a wiązałem spore nadzieje z tym tytułem. Figurki są właśnie w większej skali: 35mm dla dorosłych postaci i aż 90mm dla cnót.
Mapy choć faktycznie w stylu tych z MBP, to jednak nie widziałem kopi jako takich. I raczej wątpię, że użyli tych samych ilustracji, choć nie widziałem jeszcze wszystkich kafli i mogę być w błędzie.
Z tym anulowaniem to bym nie wyrokował, na razie kampania idzie lepiej niż Joanna of Arc, kwota bedzie rosła wraz z kolejnymi rozszerzeniami i bundle'ami
Ja też ledwo przebrnąłem przez cały gameplay, irytowało mnie, że jeden z prezentujących zdominował rozgrywkę, był w 100% graczem alfa, a same cnoty mimo pewnych różnic miały identyczną mechanikę, nie wysilili się choć o asymetrię w rozgrywce, wiele z cnót miało zdublowane moce tylko wymagały innego zestawu symboli na kościach.
Duże figurki w tej grze to dla mnie kompletna pomyłka, nie mają tu żadnego uzasadnienia poza windowaniem ceny oraz przyciąganiem ludzi tylko i wyłącznie na "plastik". Cnoty i inne niematerialne byty spokojnie mogłyby występować w postaci żetonów.
Marną mechanikę może uratować wyłącznie ciekawa fabuła z wieloma ścieżkami - jak w grach paragrafowych. Ale dla mnie to nadal zbyt mało aby wesprzeć, konkurencja jest spora, choćby The 7th Continent, This War of Mine czy Horror w Arkham lcg - wszystkie są interesujące pod względem fabularnym i dodatkowo mają solidną mechanikę.