Zacna mechanika kiepska grafika - gry planszowe

Tutaj można dyskutować na tematy ogólnie związane z grami planszowymi, nie powiązane z konkretnym tytułem.
mgolda3
Posty: 2
Rejestracja: 16 paź 2017, 22:40

Zacna mechanika kiepska grafika - gry planszowe

Post autor: mgolda3 »

Cześć. :)
Poszukuje gier planszowych, które mają całkiem zacną mechanikę i fabułę lecz ich opracowanie graficzne jest raczej słabe a przynajmniej na średnim poziomie.
Jeśli coś wam przychodzi do głowy prosiłabym o podzielenie się tytułami. :)


Dla tych co są ciekawi po co mi to:
Jestem studentką asp i chcę podjąć się ponownego opracowania grafiki gry planszowej - jest to tylko projekt i będzie on jedynie do pokazania moich "możliwości". Ze względu na to że w mojej kolekcji planszowek większość jest świetnie zrobiona pod każdym względem nie mam co wybrać - a bezsens opracowywać coś co już jest zacne. :p
Będę wielce wdzięczna za pomoc w odnalezieniu dobrego przykładu. :)
Onishin
Posty: 136
Rejestracja: 23 kwie 2016, 09:22
Has thanked: 26 times
Been thanked: 42 times

Re: Zacna mechanika kiepska grafika - gry planszowe

Post autor: Onishin »

Battlestar Galactica. Szata graficzna, już się trochę zestarzała. Dodatkowo intrygujące byłyby rysowane grafiki zamiast tych z filmu :)
Awatar użytkownika
elayeth
Posty: 1051
Rejestracja: 07 sty 2009, 16:29
Lokalizacja: Bydgoszcz
Has thanked: 175 times
Been thanked: 192 times

Re: Zacna mechanika kiepska grafika - gry planszowe

Post autor: elayeth »

Concordia

Terraforming Mars
Ostatnio zmieniony 16 paź 2017, 23:11 przez elayeth, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Trolliszcze
Posty: 4776
Rejestracja: 25 wrz 2011, 18:25
Has thanked: 68 times
Been thanked: 1031 times

Re: Zacna mechanika kiepska grafika - gry planszowe

Post autor: Trolliszcze »

elayeth pisze:Concordia
Whaaat? Bardzo dobrze wyglądająca gra (nie licząc okładki).