Resident Evil 2: The Board Game (Mat Hart, Richard Loxam, Sherwin Matthews)

Tutaj można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SA INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Awatar użytkownika
Shin Ryu
Posty: 86
Rejestracja: 19 mar 2013, 16:08
Lokalizacja: Piła
Has thanked: 1 time
Been thanked: 6 times

Resident Evil 2: The Board Game (Mat Hart, Richard Loxam, Sherwin Matthews)

Post autor: Shin Ryu »

"Steamforged Games is thrilled to announce an exciting new partnership with Capcom to bring the iconic Resident Evil™ 2 video game to the board gamers of the world. Building on the success of previous titles including “Guild Ball” and “Dark Souls: The Board Game”, Steamforged Games will be launching this latest game, “Resident Evil™ 2: The Board Game” via Kickstarter in late Autumn 2017."

http://steamforged.com/sfg-news-blog/re2tbg


Jako miłośnik zombie i fan Resident Evil czekam z wypiekami na twarzy :)
Awatar użytkownika
Jiloo
Posty: 2411
Rejestracja: 19 sie 2011, 14:11
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 521 times
Been thanked: 452 times
Kontakt:

Resident Evil™ 2: The Board Game

Post autor: Jiloo »

Jako maniak RE kupiłem wszystkie części Resident Evil: A Deckbuilding Game.
Wrzucam planszówkę na radar.
| keep-disco-evil |
mam | szukam | oddam
Awatar użytkownika
Shin Ryu
Posty: 86
Rejestracja: 19 mar 2013, 16:08
Lokalizacja: Piła
Has thanked: 1 time
Been thanked: 6 times

Re: Resident Evil™ 2: The Board Game

Post autor: Shin Ryu »

Trwają już prace nad Claire i Leonem :)
W następnym tygodniu pokażą bronie.

https://steamforged.com/sfg-news-blog/r ... f-the-game
misioooo
Posty: 5114
Rejestracja: 19 sty 2012, 08:42
Been thanked: 3 times

Re: Resident Evil™ 2: The Board Game

Post autor: misioooo »

Warto też zauważyć, że Steamforged przerzuca się z modeli do sklejania z metalu na plastikowe, już poskładane (przynajmniej Guildballa tak zmieniają) - co dla planszówkowiczów bez zacięcia do klejenia powinno ucieszyć :twisted: Mnie nie bardzo... Znowu wydatki się szykują :(
Sprzedam / wymienięKeyflower+dodatki, Nemo's War, Alien Uprising, Hunt Unknown Quarry, inne
Awatar użytkownika
Shin Ryu
Posty: 86
Rejestracja: 19 mar 2013, 16:08
Lokalizacja: Piła
Has thanked: 1 time
Been thanked: 6 times

Re: Resident Evil™ 2: The Board Game

Post autor: Shin Ryu »

Doszedł opis podstawowych broni

http://steamforged.com/sfg-news-blog/re ... me-weapons


i podstawowych przeciwników (figurka lickera!).

http://steamforged.com/sfg-news-blog/re ... -2-enemies
Awatar użytkownika
Jiloo
Posty: 2411
Rejestracja: 19 sie 2011, 14:11
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 521 times
Been thanked: 452 times
Kontakt:

Re: Resident Evil™ 2: The Board Game

Post autor: Jiloo »

Figurki spoko. Karty... work in progress, więc mam nadzieję, że to tylko szkice ;)
| keep-disco-evil |
mam | szukam | oddam
Awatar użytkownika
Shin Ryu
Posty: 86
Rejestracja: 19 mar 2013, 16:08
Lokalizacja: Piła
Has thanked: 1 time
Been thanked: 6 times

Re: Resident Evil™ 2: The Board Game

Post autor: Shin Ryu »

Doszło trochę nowego info :)

Talia Napięcia
http://steamforged.com/sfg-news-blog/re ... nsion-deck

Tabelki Spotkań + zawartość ogólna gry
http://steamforged.com/sfg-news-blog/re ... ter-tables

Scenariusz + wygląd kafelków
http://steamforged.com/sfg-news-blog/re ... -scenarios

I najlepsze na daną chwilę - sesja gry na GenCon + sporo zdjęć komponentów
https://boardgamegeek.com/thread/184099 ... on-gen-con

KickStarter rusza 25 Września.
Cthulhu
Posty: 38
Rejestracja: 17 maja 2016, 17:32

Re: Resident Evil™ 2: The Board Game

Post autor: Cthulhu »

Pomimo, że oryginał bardzo lubię, to trochę obawiam się tej gry. Dark Souls to jedyna planszówka na której się zawiodłem, jest bardzo nijaka i powtarzalna, nie czuję w ogóle chęci do grania. Patrząc tak ogólnie, widzę podobieństwa do DS. A z drugiej strony, jeśli jednak RE2 okaże się dobry, to lepiej jest kupić już na Kickstarterze, bo tam się zawsze bardziej opłaca przez masę dodatków.
Awatar użytkownika
Jiloo
Posty: 2411
Rejestracja: 19 sie 2011, 14:11
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 521 times
Been thanked: 452 times
Kontakt:

Re: Resident Evil™ 2: The Board Game

Post autor: Jiloo »

Cthulhu pisze:Pomimo, że oryginał bardzo lubię, to trochę obawiam się tej gry. Dark Souls to jedyna planszówka na której się zawiodłem, jest bardzo nijaka i powtarzalna, nie czuję w ogóle chęci do grania. Patrząc tak ogólnie, widzę podobieństwa do DS. A z drugiej strony, jeśli jednak RE2 okaże się dobry, to lepiej jest kupić już na Kickstarterze, bo tam się zawsze bardziej opłaca przez masę dodatków.
Mam ten sam dylemat. Czekam do startu kampanii, może pojawią się jakieś rozgrywki na YT.
| keep-disco-evil |
mam | szukam | oddam
Cthulhu
Posty: 38
Rejestracja: 17 maja 2016, 17:32

Re: Resident Evil™ 2: The Board Game

Post autor: Cthulhu »

https://www.kickstarter.com/projects/st ... board-game

Gra ufundowała się w godzinę, pewnie znowu idą na rekord. Mnie na razie powstrzymuje brak fabularnych celów w trakcie misji, chociaż pewnie coś będzie, skoro reklamują 'narrative'. Tego mi właśnie brakowało w Soulsach, gdzie gra to same walki. Oglądałem gameplay, rozgrywka wygląda trochę jak Imperial Assault z tymi żetonami na planszy i siatką :) Na minus też jak dla mnie to ciśnienie na figurki w stretch goalach, wolałbym coś bardziej kreatywnego jak nowe scenariusze czy tryby gry.
Awatar użytkownika
AkitaInu
Posty: 4021
Rejestracja: 12 lut 2012, 12:43
Lokalizacja: Chorzów
Has thanked: 6 times
Been thanked: 19 times

Re: Resident Evil™ 2: The Board Game

Post autor: AkitaInu »

Cthulhu pisze:https://www.kickstarter.com/projects/st ... board-game

Gra ufundowała się w godzinę, pewnie znowu idą na rekord. Mnie na razie powstrzymuje brak fabularnych celów w trakcie misji, chociaż pewnie coś będzie, skoro reklamują 'narrative'. Tego mi właśnie brakowało w Soulsach, gdzie gra to same walki. Oglądałem gameplay, rozgrywka wygląda trochę jak Imperial Assault z tymi żetonami na planszy i siatką :) Na minus też jak dla mnie to ciśnienie na figurki w stretch goalach, wolałbym coś bardziej kreatywnego jak nowe scenariusze czy tryby gry.
Jaki rekord? Bycia jedną z najbrzydszych gier wypuszczonych na kicka w tym roku ? :)
Cthulhu
Posty: 38
Rejestracja: 17 maja 2016, 17:32

Re: Resident Evil™ 2: The Board Game

Post autor: Cthulhu »

A ile planszówek zdobywa tyle pieniędzy w godzinę? Albo zarabia takie miliony jak Soulsy, które są jednym z największych sukcesów na KS w ogóle? Karty wyglądają całkiem nieźle jak na prototyp, nawet gdyby to była wersja finalna to mi się podoba.
Awatar użytkownika
mmag
Posty: 1139
Rejestracja: 02 lut 2016, 18:08
Has thanked: 410 times
Been thanked: 249 times

Re: Resident Evil™ 2: The Board Game

Post autor: mmag »

Moim zdaniem jest słabo - gra droga, jak dla mnie najzwyczajniej w świecie brzydka (karty, plansze, figurki też urodą nie grzeszą...), kolejne SG to w większości alternatywne figurki nie wnoszące nic nowego do roz(g)rywki, wrażenia z dema nie były jakoś mega zachwycające, brak odpowiedzi na istotne wątpliwości - całkowity czas rozgrywki, replayability, wyglądający na skomplikowany setting... No jaj panie to nie urywa, że tak powiem...

...A biorąc pod uwagę spore problemy SFG w kwestii wysyłki i szczerej komunikacji ze wspierającymi Dark Souls zastanowiłbym się dwa razy przed wsparciem ich kolejnej gry.
Awatar użytkownika
AkitaInu
Posty: 4021
Rejestracja: 12 lut 2012, 12:43
Lokalizacja: Chorzów
Has thanked: 6 times
Been thanked: 19 times

Re: Resident Evil™ 2: The Board Game

Post autor: AkitaInu »

Cthulhu pisze:A ile planszówek zdobywa tyle pieniędzy w godzinę? Albo zarabia takie miliony jak Soulsy, które są jednym z największych sukcesów na KS w ogóle? Karty wyglądają całkiem nieźle jak na prototyp, nawet gdyby to była wersja finalna to mi się podoba.
To nie jest zaden rekord :) i to nie sa dark soulsy. Sporo gier zdobywa wiecej w godzine :)
Awatar użytkownika
Shin Ryu
Posty: 86
Rejestracja: 19 mar 2013, 16:08
Lokalizacja: Piła
Has thanked: 1 time
Been thanked: 6 times

Re: Resident Evil™ 2: The Board Game

Post autor: Shin Ryu »

Pojawiła się instrukcja w PDF. Gra ma być wysyłana pod koniec listopada :D

http://steamforged.com/sfg-news-blog/18 ... e-rulebook

http://bit.ly/2O1J5Lw
Awatar użytkownika
Shin Ryu
Posty: 86
Rejestracja: 19 mar 2013, 16:08
Lokalizacja: Piła
Has thanked: 1 time
Been thanked: 6 times

Re: Resident Evil™ 2: The Board Game

Post autor: Shin Ryu »

Od wczoraj tj. 12.12 rozpoczęła się wysyłka gry.
Może jest szansa że jeszcze w tym roku dostanę swoje zombiaczki :)
Awatar użytkownika
choczkins
Posty: 334
Rejestracja: 01 kwie 2014, 11:40
Lokalizacja: Rawicz
Has thanked: 98 times
Been thanked: 39 times

Re: Resident Evil™ 2: The Board Game

Post autor: choczkins »

A ktoś się orientuje jak długo gra będzie szła do Polski?
Chociaż w przybliżeniu 😉
Zack
Posty: 217
Rejestracja: 13 mar 2018, 21:20
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 4 times
Been thanked: 7 times

Re: Resident Evil 2: The Board Game (Mat Hart, Richard Loxam, Sherwin Matthews)

Post autor: Zack »

Mam tę grę pod obserwacją bo lubię oryginał, dopiero co przejrzałem sobie oficjalną instrukcję.

Początkowo moje zainteresowanie wygasło, ze względu na słabą reputację Steamforged i fakt, że podczas kampanii w ogóle było bardzo mało wiadomo na temat mechaniki. Z tego co czytałem to podczas KS był zaprezentowany bardzo wczesny prototyp i dopiero jakoś niedawno wyklarowało się, jak w ogóle ma wyglądać walka i rzuty kośćmi. Pytanie do tych, którzy śledzą od samego początku - jak wielkie różnice widać pomiędzy oficjalnym rulebookiem, a prototypem z KS?

Ja po samej lekturze oficjalnych zasad jestem trochę zawiedziony, ale z drugiej strony chyba spodziewałem się czegoś podobnego. Rulebook wydaje się bardzo krótki jak na grę tego "kalibru" i mechanika jest raczej mało skomplikowana. Liczyłem chyba na coś bardziej taktycznego i cięższego niż "3 kości i do przodu". W zależności od posiadanej broni rzucamy odpowiednią liczbą kości ataku, w zależności od posiadanej postaci/pancerza rzucamy odpowiednią liczbą kości uników. Nie ma chyba zbyt wiele modyfikatorów tych rzutów i możliwości wpływania na sytuację na planszy. Mi to przypomina trochę planszówkę Doom (2016), gdzie też dużo było kości ale tam przynajmniej akcje determinowały karty i w trakcie swojej tury można było trochę pokombinować jak połączyć efekty kart. Ale w ostateczności Dooma się pozbyłem, bo jednak mechanicznie było to bardzo powtarzalne i na dłuższą metę nudne. Porównując jeszcze do Descent (1 edycja) to też wydaje mi się, że tam gracze mają więcej taktycznych możliwości co zrobić w trakcie swojej tury niż w RE2. Jak byście porównali swoje wrażenia z np. Descentem 2 edycja, Imperial Assault czy innych dungeon crawlerów?

W RE2 nie do końca podoba mi się też faza reakcji wrogów oraz reakcje natychmiastowe. Po pierwsze w fazie reakcji wrogów atakują oni, znajdując się na tym samym polu co gracz. Ale de facto atakuje tylko ten wróg, który ma największą wartość zagrożenia. Czyli jeśli na polu znajduje się 2 zombi oraz licker - to atakuje tylko licker, ale większa ilość wrogów powoduje po prostu, że atak jest trudniejszy do uniknięcia (na kości k6 tylko jedna ścianka sukces). Czyli te zombi to tylko zagradzają drogę ucieczki postaci gracza? Wiem, że można sobie dorobić do tego jakąś tematyczną teorię, ale system wydaje mi się jakiś taki nieklimatyczny i nieintuicyjny. Po drugie reakcje natychmiastowe - jeśli strzelisz z broni palnej to natychmiast przeciwnicy w pobliżu poruszają się w stronę strzelającego? Nawet jeśli w swojej turze również się poruszali? Ja rozumiem, że to huk wystrzału ma przyciągać uwagę wrogów i jako reakcja poruszają się do gracza... ale to tak jakby w wyniku wystrzału zombi nagle przyspieszał. Jeśli gracz w swojej turze by stał i nic nie robił, albo przeglądał szufladę w biurku to wtedy zombie idzie "normalnie", a jak strzela to wtedy nagle "biegnie". Bez sensu według mnie. Poza tym, jeśli dobrze zrozumiałem, to ten system działa tak samo jeśli wykonasz atak z noża czy innej bezgłośnej broni.
Awatar użytkownika
Shin Ryu
Posty: 86
Rejestracja: 19 mar 2013, 16:08
Lokalizacja: Piła
Has thanked: 1 time
Been thanked: 6 times

Re: Resident Evil 2: The Board Game (Mat Hart, Richard Loxam, Sherwin Matthews)

Post autor: Shin Ryu »

Zack pisze: 13 gru 2018, 21:57 Pytanie do tych, którzy śledzą od samego początku - jak wielkie różnice widać pomiędzy oficjalnym rulebookiem, a prototypem z KS?
Różnice są chyba tylko w unikach , z tego co kojarzę. Trzeba by było przejrzeć update'y i filmiki, ale chyba szkoda czasu na to ;)
Zack pisze: 13 gru 2018, 21:57 Ja po samej lekturze oficjalnych zasad jestem trochę zawiedziony, ale z drugiej strony chyba spodziewałem się czegoś podobnego. Rulebook wydaje się bardzo krótki jak na grę tego "kalibru" i mechanika jest raczej mało skomplikowana. Liczyłem chyba na coś bardziej taktycznego i cięższego niż "3 kości i do przodu". W zależności od posiadanej broni rzucamy odpowiednią liczbą kości ataku, w zależności od posiadanej postaci/pancerza rzucamy odpowiednią liczbą kości uników. Nie ma chyba zbyt wiele modyfikatorów tych rzutów i możliwości wpływania na sytuację na planszy. Mi to przypomina trochę planszówkę Doom (2016), gdzie też dużo było kości ale tam przynajmniej akcje determinowały karty i w trakcie swojej tury można było trochę pokombinować jak połączyć efekty kart.
Hmmm oryginalna gra też była prosta i bez wiekszego kombinowania. Oddali ducha tej produkcji. Bardziej tu chyba chodzi o klimat i figurki. Chcesz większe kombinowanie, to zawsze możesz wziąć zasady z The Walking Dead i zagrać na makietce :)
Zack pisze: 13 gru 2018, 21:57 Porównując jeszcze do Descent (1 edycja) to też wydaje mi się, że tam gracze mają więcej taktycznych możliwości co zrobić w trakcie swojej tury niż w RE2. Jak byście porównali swoje wrażenia z np. Descentem 2 edycja, Imperial Assault czy innych dungeon crawlerów?
Grałem w Imperial i Posiadłość i ta pierwsza ma raczej więcej kombinowania od RE2, ale może dzięki dodatkowym kartom (zagrywkom) i większej ilości zdolności?
Zack pisze: 13 gru 2018, 21:57 W RE2 nie do końca podoba mi się też faza reakcji wrogów oraz reakcje natychmiastowe. Po pierwsze w fazie reakcji wrogów atakują oni, znajdując się na tym samym polu co gracz. Ale de facto atakuje tylko ten wróg, który ma największą wartość zagrożenia. Czyli jeśli na polu znajduje się 2 zombi oraz licker - to atakuje tylko licker, ale większa ilość wrogów powoduje po prostu, że atak jest trudniejszy do uniknięcia (na kości k6 tylko jedna ścianka sukces). Czyli te zombi to tylko zagradzają drogę ucieczki postaci gracza? Wiem, że można sobie dorobić do tego jakąś tematyczną teorię, ale system wydaje mi się jakiś taki nieklimatyczny i nieintuicyjny.
Tak by to wyglądało. W grze było tak, że atakował jeden zombie a reszta czekała, a po ataku bohater odpychał zombiaka, który wpadał w resztę. Jakby cała trójka Cię zaatakowała to "daswidania" ;) Chyba w większość gier komputerowych atakuje (chwyta) tylko jeden przeciwnik. Co innego filmy czy seriale, tam to od razu cała chmara Cię dopada.
Zack pisze: 13 gru 2018, 21:57 Po drugie reakcje natychmiastowe - jeśli strzelisz z broni palnej to natychmiast przeciwnicy w pobliżu poruszają się w stronę strzelającego? Nawet jeśli w swojej turze również się poruszali? Ja rozumiem, że to huk wystrzału ma przyciągać uwagę wrogów i jako reakcja poruszają się do gracza... ale to tak jakby w wyniku wystrzału zombi nagle przyspieszał. Jeśli gracz w swojej turze by stał i nic nie robił, albo przeglądał szufladę w biurku to wtedy zombie idzie "normalnie", a jak strzela to wtedy nagle "biegnie". Bez sensu według mnie.
Czy bez sensu? W większości gier i filmów, hałas generuje ruch (Zombicide czy The Walking Dead np). Myślę że zasada jest OK.
Zack pisze: 13 gru 2018, 21:57 Poza tym, jeśli dobrze zrozumiałem, to ten system działa tak samo jeśli wykonasz atak z noża czy innej bezgłośnej broni.
Na to wygląda. Zawsze możesz zrobić po swojemu i zadecydować, że nóż i kusza nie powodują hałasu, a co za tym idzie przeciwnicy się nie ruszają. To Twoja gra, w dodatku co-op, więc liczy się dobra zabawa :D.
Zack
Posty: 217
Rejestracja: 13 mar 2018, 21:20
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 4 times
Been thanked: 7 times

Re: Resident Evil 2: The Board Game (Mat Hart, Richard Loxam, Sherwin Matthews)

Post autor: Zack »

Dzięki za wyczerpującą odpowiedź :)
Shin Ryu pisze: 15 gru 2018, 19:01 Bardziej tu chyba chodzi o klimat i figurki.
Shin Ryu pisze: 15 gru 2018, 19:01 Zawsze możesz zrobić po swojemu i zadecydować, że nóż i kusza nie powodują hałasu, a co za tym idzie przeciwnicy się nie ruszają. To Twoja gra, w dodatku co-op, więc liczy się dobra zabawa
Tutaj po części się zgodzę, ale nie do końca.

Po pierwsze klimat i figurki są oczywiście ważne, ale w moim osobistym odczuciu nawet najlepszy klimat czy najciekawsze IP nie usprawiedliwia gry o słabej mechanice. Przykładowo jestem dużym fanem serii Dark Souls, ale grę sobie darowałem, ze względu na słabą mechanikę (chociaż klimat i figurki są fajne). Nie mówię, że RE2 jest słabe (jeszcze nie miałem okazji pograć) ale zapowiada się trochę zbyt prosto i powtarzalnie jak na mój gust.

Po drugie zgadzam się, że każdą grę można sobie do woli modyfikować, tak żeby przynosiła odpowiedni poziom rozrywki. No ale tu znowu moje osobiste kryterium jest takie, że od gry za kilkaset PLN wymagam dobrej mechaniki "out of the box", a nie zrzucania na gracza konieczności modyfikacji zasad i balansowania gry. Z tych samych powodów pozbyłem się gry Doom (2016), gdyż pomimo świetnego wykonania i klimatu, gra wymagała ciągłego kombinowania jak zmodyfikować oficjalną mechanikę by zrównoważyć różne problemy.

Nie przekonałeś mnie natomiast do mechaniki przyciągania zombie hałasem. Tu nie chodzi o to, że zombie zwracają na gracza uwagę i przychodzą na przykład z innego pomieszczenia, ale że zombie ma "podwójny ruch" w trakcie tury (ja turę rozumiem jak w RPG - jako jednostkę czasową).

I nie zgadzam się też, że gra planszowa powinna przenosić 1:1 mechanizmy z pierwowzoru gry video. Jeśli w RE2 z 1998 jeden zombie atakował, a reszta "czekała" to nie znaczy, że w grze planszowej z 2018 roku ma być tak samo :D
Awatar użytkownika
Shin Ryu
Posty: 86
Rejestracja: 19 mar 2013, 16:08
Lokalizacja: Piła
Has thanked: 1 time
Been thanked: 6 times

Re: Resident Evil 2: The Board Game (Mat Hart, Richard Loxam, Sherwin Matthews)

Post autor: Shin Ryu »

Otrzymałem już swoją pakę, zagrałem na razie 2 pierwsze scenariusze.
Poniżej unboxing wszystkiego co było :)

http://shinryuminis.blogspot.com/2019/0 ... -game.html
Awatar użytkownika
Shin Ryu
Posty: 86
Rejestracja: 19 mar 2013, 16:08
Lokalizacja: Piła
Has thanked: 1 time
Been thanked: 6 times

Re: Resident Evil 2: The Board Game (Mat Hart, Richard Loxam, Sherwin Matthews)

Post autor: Shin Ryu »

Foto wszystkich figurek i elementów terenu.

https://shinryuminis.blogspot.com/2019/ ... en-3d.html
Awatar użytkownika
skadam
Posty: 168
Rejestracja: 29 lis 2011, 10:11
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 37 times
Been thanked: 1 time

Re: Resident Evil 2: The Board Game (Mat Hart, Richard Loxam, Sherwin Matthews)

Post autor: skadam »

Ja z szybkim pytaniem (trochę nie na temat). Nie dostałem jeszcze swojego KSowego egzemplarza gry. Czy jestem osamotniony w tej sytuacji, a może jest nas więcej?
Awatar użytkownika
Shin Ryu
Posty: 86
Rejestracja: 19 mar 2013, 16:08
Lokalizacja: Piła
Has thanked: 1 time
Been thanked: 6 times

Re: Resident Evil 2: The Board Game (Mat Hart, Richard Loxam, Sherwin Matthews)

Post autor: Shin Ryu »

Powinieneś już dawno dostać. Ja dostałem swój 31 grudnia. Teraz została się już tylko USA i Kanada.
Carmash
Posty: 419
Rejestracja: 13 sty 2016, 08:25
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 3 times
Been thanked: 15 times

Re: Resident Evil 2: The Board Game (Mat Hart, Richard Loxam, Sherwin Matthews)

Post autor: Carmash »

Czy ktoś pograł w ten tytul na tyle dużo, żeby przedstawić swoją opinię na jej temat? Chodzi mi po głowie jej zakup 😊
ODPOWIEDZ